Leder 2-0 over Elverum etter halvspilt. Martin Bergum med begge
Andrefugla (LSK 2)
Collapse
X
-
-
-
-
-
Haha! Anbefaler de som har mulighet til å se på kampen mot Elverum fra 93:00 og ut. Her snakker vi TIDENES kommentator-jinx! Det er vel greit med lokale kommentatorer helt nede på fjerde nivå, men fryktelig deilig at de får seg en i fleisen i blant. Helt nydelig!Kommentar
-
11er:
Benk:Jørgen Sveinhaug Victor Ferner Bergersen Ut: 86 Sebastian Gjelsvik Simon Røthe Glover Martin Bergum Magnus Knudsen Ut: 61 Even Rogne Apipon Tongnoy Dylan Ryan Murugesapillai Ut: 73 Edmund Owusu Henrik Langaas Skogvold
Skogvold byttet med Dusabe. Får ikke til formateringaGreg Dylan Dusabe Inn: 73 Ludvik Aksel Tangen Inn: 73 Ivar Ødegårdstuen Eftedal Inn: 86 Nezik Adeeb Ismail Inn: 61 Theo Nikolaisen Noah Jenssen Riise 👍 1Kommentar
-
Ellers har jeg ALDRI skjønt at noen kan finne på å skjemme ut det norske flagget med "patriotisk" påskrift. Ikke straffbart, men uansett skammelig. Før har jeg bare sett Strømmen og Start gjøre det (og det sier i grunnen sitt!), men nå også Elverum.👍 1Kommentar
-
Hva kan man forvente av et slikt sted? Anbefaler Ole Paus sin sang "Elverum" for den som ønsker en presis beskrivelse.Kommentar
-
Braut har 3 scoringer som er en toppscorer verdig. Snuste på nr. 4 flere ganger. Som avslutter framstår han minst like bra som TLO, men det er selvfølgelig enklere på dette nivået. Svendsen aktiv, og kunne scoret et par. Krogstad het på grøten på godt og vondt. Ulrik og SKM fikk 45, bra gjennomkjøring. Slørdahl full kontroll bak.👍 2Kommentar
-
Et vanvittig sløsende LSK 2 spilte 2-2 mot Lørenskog i LSK-hallen. Andrefugla stilte ekstremt sterkt og Lørenskog var svekket, så her burde man tatt en enkel seier. Det mest gledelige var at SKM spilte fra start. Lenge siden sist!
Sveinhaug
SKM - Slørdahl - Bergum
Edh - Krogstad - Mathisen - Baccay
Helland - Braut - Svendsen
Baccay og Helland med målene. Baccay på bakerste stolpe etter innlegg fra Edh. Helland etter skudd fra hjørnet av 16 som tok en styring via LIF-spiller og gikk i bue over keeper. Sveinhaug meget svak på begge målene til Lørenskog.Last edited by Kanarivogel89; 27.09.2021, 19:23.👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Andrefugla slo i går Kisa2 4-1 etter en ny powerplay kamp. Braut scoret vårt første på stillingen 0-1. Krogstad viste en ro vi ikke har sett av ham på to år da han limer ballen i krysset til 2-1 fra 16 meteren. Direktesport gir målet til Braut, men det er feil. Even Rogne hælsparker inn 3-1 mot slutten, like etterpå får vi straffe som Braut sentrer (!) til Krogstad som setter sitt andre for dagen. Helland spilte 89 minutter, og fikk med det sin andre fulle kamp på plast på 5 dager. Ulrik Mathisen spilte også hele kampen og viste fram rykket sitt en del ganger. Virker piggere. SKM fikk nye 70 minutter, omtrent som på søndag i forrige b-kamp. Krogstad virket mer påskrudd/riktig tenningsnivå enn jeg har sett i mange kamper den siste tida, målene er nok bra for hodet hans. Ellers synes jeg Nikolay Solberg gjør en bra kamp, teknisk god og bra valg med ballen.
Andrefugla skal resten av sesongen (3 kamper igjen i enkel serie) spille samme dag eller dagen før A-laget, og vil da stille mye svakere lag. Gårsdagens seier sikret i praksis at man uansett holder plassen👍 9Kommentar
-
Et purungt LSK 2 tok en knallsterk 1-0 seier over tabelltoer Gjelleråsen etter scoring av Martin Bergum (som jeg for øvrig mener har potensiale til å bli jævla god). Gjelleråsen ubeseiret på hjemmebane i år før LSK-rekruttene kom på besøk. Det gror godt!
Laget (3-4-3):
Sveinhaug
Bergersen - Gjelsvik - Røthe Glover
Bergum - Rogne - Solberg - Tongnoy
Murugesapillai - Elvestad Neto - Skogvold
Målet kan ses her 1:24:00 ut i videoen👍 11Kommentar
-
Neste års avdeling klar: Her er avdelingene for Norsk Tipping-ligaen 2022 - Norges Fotballforbund👍 2Kommentar
Kommentar