Ser man på årets oppsett så får man så mange mandagskamper som mulig. Men man møter amatører og da kan man ikke spille hjemmekampen mot f.eks Gneist som kommer fra Bergen på en mandag. Ser man på oppsettet så er det fleste kampene mot lag i nærheten på mandag eller andre dager som gjør det mulig å ta med A-lagspillere. "Problemet" er vel heller at stallen er så tynn at det ikke har noe å si da det ikke er så mange det er aktuelt for å spille 2. lagskamper.
Andrefugla (LSK 2)
Collapse
X
-
Nå har man jo til tider stilt opp med et "halvt" eliteserielag og likevel tapt så det griner, så jeg vil påstå problemet er mer sammensatt enn som så👍 5Kommentar
-
Det er ikke uvanlig at A-lags spillere slipper seg ned når de spillere for andrelaget. Husker Simen Brenne i sin tid som var på landslaget og samtidig fremstod som en gjennomsnittlig 3. Div. spiller. Unnskylder ingen da jeg mener at det ikke burde være noen forskjell hvor man spiller når fløyta går. Kan også nevne at RBKs 2. lag under Eggen heller ikke var spesielt imponerende og de stilte lag som på papiret burde tatt sølv i serien.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?👍 1Kommentar
-
Som jeg nevnte i referatet fra treninga 21. september var Elias Solberg ikke til stede. Mine kilder sa han var observert lett haltende like før treninga. Forhåpentligvis ikke noe alvorlig eller langvarig - de tar nok selv et lite støt eller en liten strekk med sterkt føre-var etter den historikken han har hatt med flere skader. Har tenkt å høre med Geir Kåsene neste sjanse jeg får.
gilbert👍 5Kommentar
-
Uba kanskje litt ego, men hjelpe meg så mange sjanser han skapte. Høydepunktene på RB er jo bare fem minutter med Uba-show.👍 2Kommentar
-
Svak førsteomgang av LSK2, og de er heldige som går til pause med 1-0. De hever seg flere hakk i andre.
Uba Charles er banens beste med god margin, skaper to av målene med soloprestasjoner, og er rett og slett ekstremt sterk én-mot-én offensiv. Minner meg litt om Bonsu Ba fra Sarpsborg. Skjønner ikke at han er sett på som defensiv midtbanespiller, er klart sterkere offensiv enn defensiv.
Furaha med 2 mål og én assist, burde strengt tatt hatt én assist til, men lagkamerat bommer upresset på blank kasse etter en god prestasjon av Furaha.
Skaarud gjør en grei match, Neto synes jeg blir usynlig gjennom store deler av kampen. Solberg med en del fine detaljer i sitt innhopp.👍 14Kommentar
-
Det kan trengs. Juniorlaget vårt ligger under 2-1, snart halvveis. Furaha scoret igjen. Fra a-stallen stiller Uba og Rogers + Solberg av etter 20 minutter. Antar ny skade uten at jeg vet noe mer enn det.👍 2Kommentar
-
Pen 4–2-seier. To gållgettermål av Furaha, bra langskudd av Wox og greit raid der Uba viser at han har deng i venstrebørsa, også. Flere av gutta viser at de har kvaliteter alt for gode for dette nivået, ikke minst Uba og Neto. Skaden til Solberg så virkelig ikke bra ut. Løp på seg noe ugreier bak i hamstringen, så det ut som, og måtte bæres av banen. Det tyder på at det var det siste vi så av ham denne sesongen. Snakker om marerittsesong for talentet!👍 4Kommentar
-
Pen 4–2-seier. To gållgettermål av Furaha, bra langskudd av Wox og greit raid der Uba viser at han har deng i venstrebørsa, også. Flere av gutta viser at de har kvaliteter alt for gode for dette nivået, ikke minst Uba og Neto. Skaden til Solberg så virkelig ikke bra ut. Løp på seg noe ugreier bak i hamstringen, så det ut som, og måtte bæres av banen. Det tyder på at det var det siste vi så av ham denne sesongen. Snakker om marerittsesong for talentet!
Vet ikke hvem som har sagt hva til gutta som hadde tatt noe sånt som 2 poeng på siste 12 kamper. Tydeligvis har det virket, nå har de 3 strake seire. Til den som har bidratt, ta gjerne turen innom A-lags garderoben og si noen velvalgte ord der også.👍 3Kommentar
Kommentar