Andrefugla (LSK 2)
Collapse
X
-
-
For å finne en flik av lys i alt det mørke, så har vi nå et knippe unge spillere som kan få en scene der de kan skinne neste år, hvis vi rykker ned. Jeg håper klubben skjønner at de nå må ta vare på disse gutta så de ikke blir drittlei og stikker, slik vi har sett de siste par årene.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 4Kommentar
-
For å finne en flik av lys i alt det mørke, så har vi nå et knippe unge spillere som kan få en scene der de kan skinne neste år, hvis vi rykker ned. Jeg håper klubben skjønner at de nå må ta vare på disse gutta så de ikke blir drittlei og stikker, slik vi har sett de siste par årene.Kommentar
-
Kommentar
-
Vet ikke annet enn at en av gutta har sagt at det ikke er spesielt god stemning. At det er endel løfter som gis, men ikke holdes. Og at flere har vært i kontakt med andre klubber.
mulig det endrer seg neste år. Er vel større sjanse for at unggutta får spille i OBOS…
Kommentar
-
Andrefugla med et sterkt poeng (1–1) mot topp 3-laget Trygg/Lade på Skjetten stadion i går. Jeg så bare deler av matchen, men av det jeg kunne se var Woxen kampens spiller. Blant annet var 40-meterspasningen han la fra midt på egen banehalvdel fram til venstre kantspiller som så ble felt og fikk straffe, superb. Perfekt vektet, den var det Skaarud-klasse over. Sraffa ekspederte Neto i mål til 1–1. Ellers var det T/L som kjørte kampen, spesielt i andre omgang, men gutta forsvarte seg godt.👍 6Kommentar
-
Kommentar
-
Joda, bare i forskjellige kropper (Egentlig ikke, se under).
For ordens skyld, bipolar lidelse ble tidligere kalt manisk-depressive hvor sykdomsbildet varierer fra topper hvor livet er helt topp til det bekeste svart mørke, litt som den jevne fotballsupporter.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Ja, det var vel dissossiativ identitetslidelse jeg siktet til. Det i i gamle dager kalte splitta personlighet. Bakgrunnen for mange bra filmer og litteratur.👍 1Kommentar
-
Slutt, 3-1 til SIF2. Wæhler skåra i det 90. minutt .
Forsåvidt fortjent resultat, til tross for at andrefugla hadde et par halvsjanser mer. Angel etc. Meja vår klart beste, der har vi et stoppertalent. God med ball, plasseringssikker og sterk i duellene. Veldig gode crossere. Voxen var litt off i dag. Karlin bør vi sende hjem.👍 4Kommentar
Kommentar