Mål Lillestrøm 2 1 - 1 Dan Alberto Fellus. Målgivende pasning Magnus Myklebust. Magnus Myklebust slår presist inn til Fellus, som møter ballen feilvendt ca. 8 meter skrått fra mål. Han avslutter med hælen. Ballen daler ned i lengste hjørnet. Vakkert gjort.
Andrefugla (LSK 2)
Collapse
X
-
En liten pause oppsumering fra rb.no
" Gjevnspilt 1. omgang. Spillemessig tok deg seg opp etter Nest Sotras ledermål. LSKs utligning var fortjent. De kom til flere store sjanser, og Fellus brant også en straffe. Han rettet det imedlertidig opp ved å utligne med en vakker scoring."Daukjøtt Felt CKommentar
-
En liten pause oppsumering fra rb.no
" Gjevnspilt 1. omgang. Spillemessig tok deg seg opp etter Nest Sotras ledermål. LSKs utligning var fortjent. De kom til flere store sjanser, og Fellus brant også en straffe. Han rettet det imedlertidig opp ved å utligne med en vakker scoring."Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
2-2 Gundersen setter straffa bak Sutterud som er etter ballen.Bra rb, Gundersen skyter straffe på egen keeper. 2-3 nå Ser at rb skriver Stutterud og ikke Sutterud hmmm heter keepern til nest sotra Stutterud kanskje det er jeg som driter meg ut..Kommentar
-
Keeper for NS er Stian Steffensen. Ifølge lagoppstillingen til rb.Kommentar
-
Hvis dette stemmer er det relativt Kokkos.
1. Er ikke denne Bolly venstrebent? Han burde da spilt på venstrevingen.
2. Gundersen er garantert ikke god på vingen. Han bør vel inn sentralt for å motta innlegg.
3. Det skyver Myklebust ut på høyre kant.
4. Antar forøvrig at Fallos ikke er en typisk indreløper. Merkelig at han plasseres der. Jeg skjønner at man er i manko for indreløpere, men dette gjør nok garantert ikke veien kortere for Fallos angående innhopp på A-laget.
5. Det hadde vel heller ikke vært urimelig at 2.-laget spilte samme formasjon som 1.-laget.
Edit: Nå har visst Fallosen både svidd en straffe samt scora gitt...
Keeper:
(-) Lars Sutterud
Forsvar:
(-) Cristoffer Jørgensen, (-) Michael Omoijuanfo, (-) Trym Bogen, (-) Robin Vågan,
Midtbane:
(-) Dan Alberto Fellus, (-) Espen Søgård, (-) Marius Pireau, (-) Mathias Bolly, (-)
Angrep:
Magnus Myklebust, (-) Tore Andreas Gundersen,
Bytter: 45min Fellus ut for Salimi, mykle ble da flytta ned på høyrevingen
senere kom henrik hansen inn for pireau(ca 75 min?)
og etter 90 ble keeperne byttaKommentar
-
Formasjonen var 442:
Keeper:
(-) Lars Sutterud
Forsvar:
(-) Cristoffer Jørgensen, (-) Michael Omoijuanfo, (-) Trym Bogen, (-) Robin Vågan,
Midtbane:
(-) Dan Alberto Fellus, (-) Espen Søgård, (-) Marius Pireau, (-) Mathias Bolly, (-)
Angrep:
Magnus Myklebust, (-) Tore Andreas Gundersen,
Bytter: 45min Fellus ut for Salimi, mykle ble da flytta ned på høyrevingen
senere kom henrik hansen inn for pireau(ca 75 min?)
og etter 90 ble keeperne bytta
At Fallos blir tatt av ved pause, betyr det kanskje at han skal starte mot FCK torsdag?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Jeg synes det så ut som han ble tatt av fordi han hadde fått seg en liten smell. Arrester meg om jeg tar feil.Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Det vil overraske meg stort. Jeg så riktignok bare halve den omgangen han spilte, men det han viste da kvalifiserte definitivt ikke til noe plass på A-laget. Riktignok scoret han et fikst mål med hælen, etter at han tidligere hadde bommet på straffe, men ellers var det tynne saker, spør du meg
Jeg synes det så ut som han ble tatt av fordi han hadde fått seg en liten smell. Arrester meg om jeg tar feil.
Det er vel de som er nærmest spissplassen, etter att Arild mer eller mindre spilte seg bort fra den i går.Tore GalgerudKommentar
-
Synes det er veldig lite banking på a-lagsdøra. Synes ikke noen utmerker seg spesielt.
Bolly gjør bra ting noen få ganger, men er mye usynlig og roter ofte bort ballen når han får den. gjerne ved å forsøke å sette fart og løpe rett inn i en forsvarer.
Gundersen er stor og sterk og putta to. Desverre har han en tendens til å holde på ballen til alle bevegelser har stoppa opp, da slår han pasningen som ofte blir brutt siden det er slutt på bevegelsene.
Mykle blir det mye nesten med. Gjør en del bra ting.Kommentar
-
På treningene jeg har sett den siste uka synes jeg myklebust virker en del bedre, men jeg tror det har mye med at de spiller på kort bane når de spiller. Fellus er best når han har rom til å bruke farten sin, mens myklebust er god på små flater. Tror myklebust har en del bedre nærteknikk.Kommentar
-
LSK 2 - Nest-Sotra: 5-4 (1-1)
Startoppstilling for Andrefugla (4-4-2):
Lars Sutterud
Christopher Jørgensen-Trym Bogen-Michael Omoijunafo-Robin Vågan
Dan Fellus-Espen Søgård (kaptein)-Marius Pierau-Mathis Bolly
Magnus Myklebust-Tore Andreas Gundersen
altså de minimum 4 (4-7) fra A-stallen som det er lagt opp til (utenom fotballferien).
Bytter for LSK2: Setar Salimi for Fellus ved pause (Myklebust ned på høyre kant, der han i grunnen kom like godt til rette). Henrik Hansen inn for Marius Pierau etter 66 minutter. Grodås* inn for Lars Sutterud ved full tid, etter at Sutterud satt nede og fikk pleid et likevel fortsatt sterkt haltende bein etter 82 minutter.
NS (jada, jeg veit hva det vanligvis betyr, men her betyr det Nest-Sotra) skårte etter 9 minutter ved å løpe fra forsvaret og runde keeper. Fullt fortjent, Andrefugla virket nølende og usikre den første halvtimen, og ble overkjørt fra kampstart. Etter 27 minutter fikk vi en feilaktig offsideavblåsning av Fellus, og etter 31 minutter misser samme Fellus ei straffe (skyter over) etter at Magnus ble felt innafor sekstenmeteren. Fellus gjør tabben god igjen minuttet etter, ved å skåre på et frispark fra Robin Vågan (1-1). Vågan tok stort sett de fleste dødballer det var mulig å bruke venstrefoten på (Myklebust la ett målgivende frispark med høyre), med litt varierende kvalitet, og la også en lang rekke lange oppspill mot Gundersen, som ikke alltid taima opphoppene riktig, men fikk lagt mange baller ned i retning Mykle og Fellus. (Jeg tror som andre at Fellus ble bytta til pause fordi han er sterkt aktuell for kampen mot FCK på torsdag, iallfall i bakhånd som forhåpentligvis tidlig innbytter.)
NS fikk et mål annullert (for offside ?) etter 49 minutter, men tok så tilbake ledelsen (1-2) etter 56 minutter med et langskudd på en litt svak avklaring fra Michael Omoijunafo, som ellers gjorde en grei jobb i midtforsvaret sammen med Trym Bogen.
2-2: TAG setter straffa etter at Myklebust blir felt etter 68 minutter.
2-3: NS løper igjen gjennom forsvaret vårt etter 69 minutter.
3-3: Myklebust serverer Salimi en ferdiskåra pasning etter god innsats på høyre, der han skapte mye etter pause (71 minutter)
4-3: Myklebust skårer sjøl etter nytt frispark fra høyre (fra Robin Vågans venstrefot) eller 72 minutter.
Setar Salimi stygt felt og rødt kort til en NS-spiller etter 86 minutter.
5-3: Lekker pasning fra Henrik Hansen tas i mot og vendes til skudd av TAG på venstre side inne i sekstenmeteren etter 90 minutter. Det skal legges til minimum 3 minutter.
5-4: Nytt mål til NS etter spilte 94 minutter (noe tillegg riktig etter keeperbytte og GK til Espen Søgård for en sein og lite pen takling, men ikke seks minutter, som dommeren endte opp med å legge til).
gilbert
*SONDRE Grodås, naturligvis...Kommentar
-
Kommentar
Kommentar