Ser også at Skjærvik dro på seg strekk. Faen til kjeks vi har bak der i år. Helt forbanna utrolig. Nødt til å stille med ti midtstoppere i 2024 sånn at vi har nok folk når skadene begynner å balle på seg.
Andrefugla (LSK 2)
Collapse
X
-
-
Har lidd meg gjennom kampen en gang til for å se om inntrykket blir et annet på skjermen. Svaret er i bunn og grunn nei, men opplevde Elkær som mer positiv, og tror han blir en tilvekst. Et par av juniorene får også godkjent. (Det gjelder ikke Solberg, han må noen ta tak i holdningene til om han noensinne skal bli til noe, fremsto som en 11-åring).
Duoen Skjærvik og Slørdahl opptrådte som rundingsbøyer, og fikk spissen til Frigg til å se ut som Braut Haaland og Messi i en og samme person.
Uba Charles løp mye, men det ble veldig lite ut av det. Det samme kan i stor grad sies om Thompson, som virker å være ganske så langt unna. Luntemo (som noen så treffende beskrev han) bør ikke tillates å ta på seg drakta igjen.
Når de etablerte spillerne fremstår som om de er langt bak juniorene (med ett unntak), så må det handle om holdninger - og dårlige holdninger MÅ få konsekvenser slik jeg ser det, eller så sprer det seg som ild i tørt gress,👍 5Kommentar
-
Det er vanskelig, selv for oss som prøver å være ukuelige optimister, å ikke føle mismot når man leser og hører hvordan noen spillere åpenbart ikke har det i seg til å være på det nivået som kreves.
Når man ser hvilket lavt nivå også A-laget kan synke ned på (ref Aalesund-kampen), henter jeg frem igjen min gamle kjepphest: Har vi sterke nok og tydelige nok ledere på banen, blant de etablerte, til å kunne rydde vekk og legge bak oss pinligheter som de to siste kampene (AAFK og Frigg (FRIGG!!!!)).
Spørsmål 2: Må klubben i sine krav (gjelder antageligvis alle nivåer) bli litt mer "nazi" og bittelittegrann mindre kosete?
Håper for øvrig at Eirik Bakke tør å følge opp linja med å stille krav til de etablerte, og gjerne at han strammer til et par hakk til. Men innser at det kan være vanskelig for en som er på lant tid å være "for tøff" eller å få den rette respekten med så mange mer eller mindre etablerte "stjerner" som er i klubben!
Denne debatten er så viktig at den burde flyttes til Sesongen 2023 (eller Sesongen 2024).Elska þetta félag👍 2Kommentar
-
Spørsmålet er som du sier hva klubben velger å gjøre med det. Mangel på HOLDNINGER og INNSATS må få konsekvenser! Om spillere som Skjærvik og Lundemo overhodet er aktuelle i neste seriekamp, så er det etter min mening helt katastrofalt.
(Minner igjen om min gamle historie med Fashanu i Wimbledon. Etter å ha spilt en ræva første omgang nektet manageren han å bruke herretoalettet, og sendte han på dametoalettet nede i gangen. Fashanu sparket hull i garderobeveggen, pissa på dametoalettet og scoret to må i andre omgang.
Jeg mener ikke at vi skal dit, men det nå være lov, selv i harmoniske LSK, å bli forbanna når spillere gir F.)
👍 1Kommentar
-
Synes Helland svarer greit for seg i RB, hvor han mener at spillerne var mest opptatt av å lage Youtube-highlights. Samtidig må han ta en del av skylda selv, trenerne må evne å motivere laget til å gjøre sitt beste.
Skjønner at det er vanskelig for etablerte eliteseriespillere å motivere seg til å spille tredjedivisjon, men vi skal forvente at proffspillere i LSK gjør sitt beste hver gang de drar på seg drakta.👍 2Kommentar
-
Og LSK følger opp med ...å hente Mathis Bolly. Det får man kalle en feiende flott respons!Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 1Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Et gullende rent juniorlag (som riktignok byttet inn Frode Kippe etter 76 minutter) ligger under 0-2 mot den suverene serielederen Lysekloster i LSK-hallen med fire minutter igjen av ordinær tid. Annet var vel ikke å vente - Lysekloster leder divisjonen med tolv poeng, etter 17 seiere og to tap på 19 kamper. Logikken i å ikke risikere noe med førstelagsspillere er jo til å forstå.
EDIT: Som targetspiss!
Ruben Gabrielsen - vår Stefan Strandberg.👍 3Kommentar
-
Det forteller mye om holdninger når et rent juniorlag er MYE bedre enn det laget som inneholdt en rekke Al-lagsspillere. Er stolt ev den gjengen som spilte mot Lysekloser og (om mulig) enda mer frastøtt av den etablerte gjengen som dasset rundt mot Frigg.👍 3Kommentar
-
Laget: Lillestrøm 2- 12 Theo Nikolaisen
- 2 Peder Olafsen Eriksson
- 3 Herman Hagen
- 4 Maximilian Mortensen Balatoni
- 5 Bård Torgersen Mørch
- 17 Even Caspersen Knudsen
- 7 Kasper Westby Mansrud
- 14 Inge Philip Enger-Fredriksen
- 15 Martin Sandum-Rønningen
- 9 Alexander Røssing-Lelesiit
- 10 Daniel Johan Skaarud
Men Gneis scorer to raske i det 39 og 41 minutt og leder 2-1 ved pause. 2. omgang akkurat startet nå..👍 1Kommentar
-
Laget: Lillestrøm 2[*]4 Maximilian Mortensen Balatoni👍 1Kommentar
-
Takker! Var litt bekymra for at han hadde blitt veid og finni for lett (ka-tsch!) i strømmen etter 10min på 3 kamper, samtidig da fryktelig dumt å hindre Balatonis utvikling til fordel for å redde 2.lagets plass, kinkig situasjon vi har satt oss i der.
Ser at verken Odde eller Furaha var med mot Gneist idag heller, og Neto sykmeldt? Vanlig sjuk bare at det ikke går over eller har det skjedd noe?👍 1Kommentar
-
Ikke som noen unnskyldning, men vi er ikke akkurat alene om å slite med å holde 2 laget i divisjonen. En rekke andre klubber sliter med det samme. Med det mener jeg at vi ikke nødvendigvis driftes så veldig feil sammenliknet med våre motstandere.👍 2Kommentar
-
Klart at oppsettet gjør bruk av Alags-spillere vanskeligere, for alle ES-lag. Kanskje hensikten?Kommentar
Kommentar