Andrefugla (LSK 2)
Collapse
X
-
Så du kampen? Har du noen formening om hvordan Kjensteberg klarte seg? Skal etter rapportene være en spennende type👍 1Kommentar
-
Dessverre ikke, men klubben ser noe i han. Håper han slår gjennom, få Lørenskog-gutter i toppfotballen, utenom en viss unggutt i Vålerenga.👍 3Kommentar
-
Røssing sitt mål var også mer enn brukbart, etter et raid på venstresida. Wæhler putter med heading i tomt mål fra ca 10 m etter retur fra keeper.👍 2Kommentar
-
Så ikke kampen noe særlig bortsett fra målene. Kjensteberg var involvert i forspillet til Lucky sitt mål når han møter fra midtbanen på pasning fra keeper, vender opp og vinkler et oppspill sentralt til Neto i beste Ødegård stil. 3 trekk senere lå ballen i mål, uten at Kjensteberg hadde så mye med det å gjøre. Pasningen til Neto var enten genial eller en vill feilvurdering som reddes av sistnevnte.👍 3Kommentar
-
gilbert👍 5Kommentar
-
https://www.rb.no/ellevilt-raid-av-lsk-junioren-vil-si-at-jeg-er-ganske-god-en-mot-en/s/5-43-2257011(LSK 2-Tiller 4-1). Alexander Røssing-Lelesiit viste frem enorme dribleferdigheter da LSK-rekruttene tok sine første poeng for sesongen.
– Jeg fikk en fin langball av Leo (Neto). Fikk et litt dårlig første touch, men løste det med å drible tre-fire spillere, og så sette den rolig i hjørnet. Jeg vil si at jeg er ganske god én mot én og har generelt gode dribleferdigheter, forteller 17-åringen.
Elska þetta félag👍 3Kommentar
-
https://www.rb.no/ellevilt-raid-av-l...s/5-43-2257011
– Jeg fikk en fin langball av Leo (Neto). Fikk et litt dårlig første touch, men løste det med å drible tre-fire spillere, og så sette den rolig i hjørnet. Jeg vil si at jeg er ganske god én mot én og har generelt gode dribleferdigheter, forteller 17-åringen.👍 5Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Defensivt har lsk 2 og førstelaget de samme problemene. De slipper inn alt for mange mål. Blir litt som Boeing 737 Max, fint fly, men faller ofte ned.Kommentar
-
Der står det 3-2 og LSK 2 har igjen klart å snu en kamp. Wæhler med LSK 2s tredje og sitt sjette for sesongen.
Om dette holder helt inn tar de sin tredje strake seier og ligger to poeng over nedrykk. Ikke verst med tanke på en elendig sesongstart med 0-0-5. Unggutta viser en god mentalitet som jeg håper kan smitte over på A-laget, hvor LSK ikke tar poeng når de slipper inn først.👍 2Kommentar
-
Bortekamp mot orkla i dag, det tok hele 4 minutter før det første baklengsmålet kom. Hvis man begrenser innslupne baklengsmål er det større sannsynlighet å vinne kamper.Kommentar
-
4-2, slutt. Orkenes første mål kom etter tre minutter og en blunder i forsøk på frispilling bakfra. Etter en jevn førsteomgang, utlikna Markus Edner Wæhler i begynnelsen av andre. Orkene utnytta svakt forsvarsspill en mot en til å øke ti 2 og 3-1, før Martin Sandum-Rønningen reduserte til 2-3 fem minutter på overtid. Orkene klarte å sette inn 4-2 etter at forsvaret hadde gått i oppløsning et par minutter etter.
Dette ble juniorenes kamp mot seniorer. Dette til tross, var det lange en spillemessig jevn kamp. Først helt mot slutten blei det litt hawaii, og det vant orkene på. Woxen og Neto gjorde mye bra.👍 7Kommentar
Kommentar