Nå kan det godt hende Lehne hadde scora fire-fem på samme antall minutter mot Mosjøen, men det framstår for meg bare mer og mer merkelig at trenerne ikke mener Ali kan komme inn og utgjøre en forskjell siste 20-30. To i nettet og en i stolpen så langt der altså.
Andrefugla (LSK 2)
Collapse
X
-
-
Vel, Mosjøen er det desidert dårligste laget i denne avdelingen. Bør ikke brukes som en målestokk på noe som helst.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Han scoret jo en god del mål i superettan i fjor også. På riktig nivå scorer han nok mål, vil tro at tempoet i ES et alt for høyt. Noe rapportene om hans elendige prestasjoner på trening kan bekrefte.👍 1Kommentar
-
Ok og? med det argumentet så er Ali enda lengre unna spilletid, da han faller totalt igjennom på trening hos det laget du mener er desidert dårligst.Kommentar
-
Ingen tanker om Ali fotrtjener spilletid på førstelaget. Men innrømmer at jeg er harselerer med de som sammenlikner oss med BG etc. Var spent på hva Ali kunne tilføre..,
Og «jeg blir elektrisk» av bortelaget, not!Kommentar
-
👍 2Kommentar
-
Som regel på det svakeste laget i spillsekvenser med høy intensitet sannsynligvis. Det sier seg selv at det ikke er der han trives best. Men om man ikke gir han en sjanse snart og vertfall prøver å spille han god så kan vi sende han hjem for hans egen skyld og si unnskyld på vei ut også.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Slutt: 0-3
(Lillestrøm 2-Stabæk 2 0-3). Frode Kippe og LSK 2 fikk en helt annen test enn det de er vant til i 3. divisjon da Stabæk akademiet kom på besøk.
LSK-rekruttene hang med på det meste i åpningen av kampen tirsdag, men etter hvert tok Stabæk helt over kampen og tidvis rundspilte de Frode Kippe sine menn. Treneren mener at det er noen vesentlige forskjeller når man møter et juniorlag og ikke et vanlig 3. divisjonslag.👍 1Kommentar
-
👍 8Kommentar
-
Woxen, altså! Et enda større talent enn Skaarud? Godt å se at det gror i de yngre rekker. Meget sterk seier i dag.👍 4Kommentar
-
Med gårsdagens tre poeng er plassen så godt som sikret neste år, og jeg tok en liten kikk på de hvordan det er med andrelaget til resten av eliteklubbene:
Post Nord avd 1:
Brann og Viking trygge.
avd 2:
VIF trenger et mirakel for å ikke rykke ned til 3. div
Norsk Tipping avd 1:
Haugesund har antagelig nok avstand bakover til å klare seg.
avd 2:
Odd bør være trygge
Sandefjord har også antagelig nok avstand bakover.
avd 3:
S08 bør klare seg greit.
KFUM har antagelig nok avstand bakover.
avd 4:
Godset og RBK bør klare seg greit.
avd 5:
Både Molde og Kristiansund er ubehagelig nærme nedrykk, men enn så lenge på riktig side av streken.
avd 6:
FFK og Kamma bør klare seg greit.
Glimt har hatt en grusom sesong, og rykker ned.
Tromsø leder sin avd. i 4 div.
👍 6Kommentar
-
👍 3Kommentar
-
Harald kjenner jeg litt. Formidabel motor og blikk for spillet på den gutten. Har hatt litt skader, men har sluppet det i år, og da har han vært sterk. Jeg blir ikke sjokkert hvis han plutselig får noen minutter på slutten av sesongen. Dessuten en sympatisk ung mann.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum👍 6Kommentar
Kommentar