Andrefugla (LSK 2)

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanarivogel89
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2006
    • 4686

Nå kan det godt hende Lehne hadde scora fire-fem på samme antall minutter mot Mosjøen, men det framstår for meg bare mer og mer merkelig at trenerne ikke mener Ali kan komme inn og utgjøre en forskjell siste 20-30. To i nettet og en i stolpen så langt der altså.

Kommentar

• Fugggel
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2020
      • 522

Opprinnelig skrevet av Kanarivogel89
      Nå kan det godt hende Lehne hadde scora fire-fem på samme antall minutter mot Mosjøen, men det framstår for meg bare mer og mer merkelig at trenerne ikke mener Ali kan komme inn og utgjøre en forskjell siste 20-30. To i nettet og en i stolpen så langt der altså.
      Vel, Mosjøen er det desidert dårligste laget i denne avdelingen. Bør ikke brukes som en målestokk på noe som helst.

Kommentar

• Kanarivogel89
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2006
        • 4686

Opprinnelig skrevet av Fugggel

Vel, Mosjøen er det desidert dårligste laget i denne avdelingen. Bør ikke brukes som en målestokk på noe som helst.
        Et poeng det, men han vet tydeligvis hvor målet står, til tross for mager uttelling (men solid xG) i Västerås. Kan umulig bli verre.

Kommentar

• DagFredriksen
          Medlem
          Bøffel
          • Aug 2023
          • 33

Litt sånn som BG, Brann, Viking, Kr.sund, Kfum, Rbk med flere ikke er en målestokk for LSK. Vi er det desidert dårligste laget….

Kommentar

• Fugggel
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2020
            • 522

Et poeng det, men han vet tydeligvis hvor målet står, til tross for mager uttelling (men solid xG) i Västerås. Kan umulig bli verre.
            Han scoret jo en god del mål i superettan i fjor også. På riktig nivå scorer han nok mål, vil tro at tempoet i ES et alt for høyt. Noe rapportene om hans elendige prestasjoner på trening kan bekrefte.

Kommentar

• Fugggel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Dec 2020
              • 522

Opprinnelig skrevet av DagFredriksen
              Litt sånn som BG, Brann, Viking, Kr.sund, Kfum, Rbk med flere ikke er en målestokk for LSK. Vi er det desidert dårligste laget….
              Ok og? med det argumentet så er Ali enda lengre unna spilletid, da han faller totalt igjennom på trening hos det laget du mener er desidert dårligst.

Kommentar

• DagFredriksen
                Medlem
                Bøffel
                • Aug 2023
                • 33

Ingen tanker om Ali fotrtjener spilletid på førstelaget. Men innrømmer at jeg er harselerer med de som sammenlikner oss med BG etc. Var spent på hva Ali kunne tilføre..,
                Og «jeg blir elektrisk» av bortelaget, not!

Kommentar

• Lars Henrik Dahl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2020
                  • 2372

Opprinnelig skrevet av DagFredriksen
                  Av de du nevner har vi 7 tellende kamper mot i år, og har tross alt vunnet 3 av dem. Skampletten er to tap mot KBK. Vi har vist at vi kan slå hvem som helst på en god dag. 2 problemer: 1. Det er for langt mellom de gode dagene. 2. Alle de andre lagene kan også slå hvem som helst på en god dag

Kommentar

• Pad
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2022
                    • 780

Han scoret jo en god del mål i superettan i fjor også. På riktig nivå scorer han nok mål, vil tro at tempoet i ES et alt for høyt. Noe rapportene om hans elendige prestasjoner på trening kan bekrefte.
                    Som regel på det svakeste laget i spillsekvenser med høy intensitet sannsynligvis. Det sier seg selv at det ikke er der han trives best. Men om man ikke gir han en sjanse snart og vertfall prøver å spille han god så kan vi sende han hjem for hans egen skyld og si unnskyld på vei ut også.

Kommentar

• Lillestrømer
                      Medlem
                      Bøffel
                      • Jul 2023
                      • 33

Abel Cedergren, a?

LSK 2 - Stabæk 2 0:2
                      Last edited by Lillestrømer; 03.09.2024, 18:16.

Kommentar

• kunden
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 2449

Slutt: 0-3

(Lillestrøm 2-Stabæk 2 0-3). Frode Kippe og LSK 2 fikk en helt annen test enn det de er vant til i 3. divisjon da Stabæk akademiet kom på besøk.

LSK-rekruttene hang med på det meste i åpningen av kampen tirsdag, men etter hvert tok Stabæk helt over kampen og tidvis rundspilte de Frode Kippe sine menn. Treneren mener at det er noen vesentlige forskjeller når man møter et juniorlag og ikke et vanlig 3. divisjonslag.

Kommentar

• niko
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jul 2008
                          • 624

(Lillestrøm 2-Orkla 2-0). Det tok kun 40 sekunder før Orkla ble redusert til ti mann mot LSK 2 søndag. På frisparket i etterkant leverte Peder Olafsen Eriksson varene og åpningsminuttene ga Frode Kippe sine menn en enklere vei til tre nye poeng.

Kommentar

• Kanarivogel89
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2006
                            • 4686

Ti mann eller ei, sterkt å slå et A-lag i 3. divisjon når man stiller ellever med gjennomsnittsalder (!) på 17,2 år.

Kommentar

• niko
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jul 2008
                              • 624

Vant 3-4 i Surnadal. Nydelig scoring av Woxen fir det andre.

Kommentar

• Kroktåa
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2015
                                • 2969

2-1-skåringa til Woxen var klasse. På 4-2-skåringa gjorde Whæler et sterkt forarbeid.

Sterk seier av ungfugla mot et voksent 3.divisjonslag. Inne i en god stim, nå!

Kommentar

• Hexaphim
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2006
                                  • 2830

Med tanke på den elendige starten er det hyggelig å se at andrelaget ligger på en fjerdeplass nå. Håper førstelaget følger opp resten av sesongen!

Kommentar

• Kanarivogel89
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 4686

Woxen, altså! Et enda større talent enn Skaarud? Godt å se at det gror i de yngre rekker. Meget sterk seier i dag.

Kommentar

• niko
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jul 2008
                                      • 624

Med gårsdagens tre poeng er plassen så godt som sikret neste år, og jeg tok en liten kikk på de hvordan det er med andrelaget til resten av eliteklubbene:
                                      Post Nord avd 1:
                                      Brann og Viking trygge.
                                      avd 2:
                                      VIF trenger et mirakel for å ikke rykke ned til 3. div

Norsk Tipping avd 1:
                                      Haugesund har antagelig nok avstand bakover til å klare seg.
                                      avd 2:
                                      Odd bør være trygge
                                      Sandefjord har også antagelig nok avstand bakover.
                                      avd 3:
                                      S08 bør klare seg greit.
                                      KFUM har antagelig nok avstand bakover.
                                      avd 4:
                                      Godset og RBK bør klare seg greit.
                                      avd 5:
                                      Både Molde og Kristiansund er ubehagelig nærme nedrykk, men enn så lenge på riktig side av streken.
                                      avd 6:
                                      FFK og Kamma bør klare seg greit.
                                      Glimt har hatt en grusom sesong, og rykker ned.

Tromsø leder sin avd. i 4 div.

Kommentar

• Kroktåa
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2015
                                        • 2969

Opprinnelig skrevet av niko
                                        Med gårsdagens tre poeng er plassen så godt som sikret neste år, og jeg tok en liten kikk på de hvordan det er med andrelaget til resten av eliteklubbene:
                                        Mange tomler opp fra meg for god research.

Kommentar

• trigz
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jan 2004
                                          • 7154

Woxen, altså! Et enda større talent enn Skaarud? Godt å se at det gror i de yngre rekker. Meget sterk seier i dag.
                                          Harald kjenner jeg litt. Formidabel motor og blikk for spillet på den gutten. Har hatt litt skader, men har sluppet det i år, og da har han vært sterk. Jeg blir ikke sjokkert hvis han plutselig får noen minutter på slutten av sesongen. Dessuten en sympatisk ung mann.
                                          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

Working...