Kommuniké fra KFL 11.04.08 - Etter allmøtet NB! Oppdatert igjen..
Collapse
X
-
Nå skal det også faktisk være ett medlemsmøte i mnd framover, så da syns jeg uenigheter skal taes opp der, ikke skape negativ stemning her på forumet.. For min del ble jeg meget positiv til hvordan vi skal ha det framover, jeg satt meg selv i ett nytt gir, klar for en ny start, og jeg gleder meg til Åråsen og Kanarifansen skal stå sammen som én og heie gutta fram mot det jeg håper blir en super sesong for LSK! Følg regler og retningslinjer så blir det mye mer trivelig å være LSK-supporter, både på kamp og i hverdagen..Kommentar
-
Møtet i går er et sikkert bevis på at forumet IKKE er representativt for flertallet av KFL!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Medlemsmøtet i går synes jeg var eksemplarisk fritt for unødvendig drittslenging, og jeg ser fram til månedlige møter framover.Vidar Evje
Kommentar
-
- Kun medlemmer vil komme inn på kanarifeltet og (1) bortefeltene.
- LSK har for sesongen 2008 bestemt at all ultrasrelatert bekledning, flagg, skjerf, tostangs osv er forbudt.
- Det skal kun være bussturer til bortekampene i regi av kfl.
Nb. Enhvert forsøk på å omgå eller uthule disse punktene vil bli slått knallhardt ned på.
(2) ultrasrelatert bekledning, blir Jan Thomas å se på åråsen fremover for å nekte såkalte "moteløver" inngang? Kan vel hende at det også er andre enn ultras/casuals som ikke liker å gå som juletrær på kamp.
(3) buss i regi av kfl, hvorfor skal kanarifansen ha monopol på bussreiser? idioti. Jeg kommer meg alltid til bortekamper utenom kfl, godt det ikke ble bestemt at biler ble forbudt.
ja jeg overdriver en smule, men syntes det blir overeskalert til de grader kun grunnet litt slåssing og blussfyring inne på stadion. Må si jeg er oppgitt av lsk men kanskje spesielt over kfl.
Norsk supporterliv (iallefall hos oss) tok med dette første steg til å bli en 100% kontrollert og kjedelig greie, akkurat som i England. Om noen år så blir det innført forbud mot å stå på tribunene, det er jo det politiet vil. Politiet presset dette igjennom fra første stund i møte med lsk-styret mandag og vil fortsette å tvinge ting på oss (og andre klubber).. bare vent å se.Kommentar
-
Reagerer litt på dette jeg også, hvis det vil si at noen, ink meg selv må dra å kjøpe "matchtøy" . Hva er egentlig ultrasbekledning? Det har jeg aldri skjønt.Kommentar
-
Kommentar
-
Medlemssjekk på bortefeltet er svært uheldig mener jeg. Jeg er ganske sikker på at det er mange som vanligvis sitter på kamp og ikke er medlemmer som er med og synger med fansen på bortekamper. Vil være dumt å ekskludere denne gruppa.Kommentar
-
(1) hva skal medlemsskjekk hjelper mot bråk på bortebane? det vil heller gjøre at vi blir mindre folk. Er jo ikke alle som vil være medlem av kfl. Skal kanarifansen gjøre skjekke alle som melder seg inn? For å være sikre på at de ikke vil gjøre noe ultraslignenede ting, som umotviert flagging og upassende munnbruk.
Poenget er at ikke-medlemmer blir nektet tilgang til bortefeltet på bortebane. Det er fortsatt mulig å kjøp billetter til andre seksjoner. Hvis man ikke vil være medlem i KFL, trenger man heller ikke stille seg sammen med dem!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
(1) hva skal medlemsskjekk hjelper mot bråk på bortebane? det vil heller gjøre at vi blir mindre folk. Er jo ikke alle som vil være medlem av kfl. Skal kanarifansen gjøre skjekke alle som melder seg inn? For å være sikre på at de ikke vil gjøre noe ultraslignenede ting, som umotviert flagging og upassende munnbruk.
(2) ultrasrelatert bekledning, blir Jan Thomas å se på åråsen fremover for å nekte såkalte "moteløver" inngang? Kan vel hende at det også er andre enn ultras/casuals som ikke liker å gå som juletrær på kamp.
(3) buss i regi av kfl, hvorfor skal kanarifansen ha monopol på bussreiser? idioti. Jeg kommer meg alltid til bortekamper utenom kfl, godt det ikke ble bestemt at biler ble forbudt.
ja jeg overdriver en smule, men syntes det blir overeskalert til de grader kun grunnet litt slåssing og blussfyring inne på stadion. Må si jeg er oppgitt av lsk men kanskje spesielt over kfl.
Norsk supporterliv (iallefall hos oss) tok med dette første steg til å bli en 100% kontrollert og kjedelig greie, akkurat som i England. Om noen år så blir det innført forbud mot å stå på tribunene, det er jo det politiet vil. Politiet presset dette igjennom fra første stund i møte med lsk-styret mandag og vil fortsette å tvinge ting på oss (og andre klubber).. bare vent å se.Kommentar
-
Jeg er rimelig sikker på at de bare mener klær det står ultras på eller navnet på en gruppering. Hvis de skal utestenge folk med bestemte merkeklær bør de legges inn på mentalsykehus ASAP.Kommentar
-
-
kom igjen da folkens! mye er blitt fiksa i en positiv rettning i dag, og folk som ble urettferdig utestengt er når frikjent, totalt er det nå ikke mange som er utestengt.
Vi har fått en dialog med LSK sitt styre og Grønlund får forhåpentlig vis ikke uttale seg på egenhånd flere ganger.
Det er mange skritt i riktig retning i dag.
Det vil vel aldri bli slik at man klarer å gjøre alle fornøyde, men personlig er jeg bare nå jævlig glad for at det meste ordna seg før kampen mot enga som er snart, at det nå kan rettes fokus mot det sportslige prestasjonsmessig på banen og tribunen!!!
FORZA!!!Kommentar
-
Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Vel jeg er uenig rovfugl. Noe positivt er det selvsagt. Å jeg håper for ufc, mb og ikke minst KFL at de får lov å bruke navnet Ultras og sine navn igjen. Dette taper kfl ikke en dritt på, tvertimot så tjener vi på det. MB og UFC er de desidert vikitigste forsanger feltene vi har på åråsen, jeg er redd uten de kan det bli utrolig tamt.Daukjøtt Felt CKommentar
-
Mindre folk, snakker vi Mifsudstørrelse? :-P
Poenget er at ikke-medlemmer blir nektet tilgang til bortefeltet på bortebane. Det er fortsatt mulig å kjøp billetter til andre seksjoner. Hvos man ikke vil være medlem i KFL, trenger man heller ikke stille seg sammen med dem!
Personlig har jeg ikke et ekstremt behov for å være medlem av kanarifansen, men liker å synge og bidra til stemning på tribunen.
Kanarifansen ble med dette endel av Lillestrøm sportsklubb, noe jeg syntes er uheldig for fremtiden som supportergruppe.Kommentar
-
Kommentar
-
Her tar du nok feil, Kdlnor. På medlemsmøtet virket flere til å synes Ultrasene var bra folk som vi trengte på tribunen. KFL109 hadde et langt og godt innlegg hvor han fortalte at han synes de gjorde mye godt, noe som høstet en god applaus blant publikum, så det er tydelig at en god del ønsker dem der. Noen opplevde at Ultras ikke er ønsket på Åråsen, hverken nå eller framover, det var ikke min oppfatning. Vi får se framover nå, og fokusere på Enga-matchen. Jeg etterlyser større ydmykhet blant både Ultrasene og anti-Ultrasene, for det virker for meg som enkelte har veldig bastante meninger som de ikke virker til å være interessert i å rikke på, uavhengig av hva som blir gjort for å få bukt med probleme. Det synes jeg er uheldig.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar