NSA, NFF og Norsk Toppfotball ønsker alle at bortesupportere samles på ett felt. Dersom en av medlemsklubbene i NSA nå går inn for at ikke-medlemmer skal sitte på felter som egentlig er forbeholdt hjemmesupportere, tror jeg Vegard Hjermundrud får seg litt av et forklaringsproblem på neste NSA-styremøte.
Kommuniké fra KFL 11.04.08 - Etter allmøtet NB! Oppdatert igjen..
Collapse
X
-
Jeg vet at flere av dere føler at dere ikke fikk fram alt dere hadde lyst til å si, og noen har sikkert ligget våkne i natt og tenkt over hva dere skulle sagt annerledes, eller glemte helt, men dere greide dere bra alle sammen. Saklig og fritt for dritt.Kommentar
-
Men kampen derimot... Jeg tror ikke han ble frelst!
Men normalt sett så er nok det å dra med seg folk en veldig bra måte å få nye mennesker til å bli LSK supportere!Kommentar
-
(1) hva skal medlemsskjekk hjelper mot bråk på bortebane? det vil heller gjøre at vi blir mindre folk. Er jo ikke alle som vil være medlem av kfl. Skal kanarifansen gjøre skjekke alle som melder seg inn? For å være sikre på at de ikke vil gjøre noe ultraslignenede ting, som umotviert flagging og upassende munnbruk.
ja jeg overdriver en smule, men syntes det blir overeskalert til de grader kun grunnet litt slåssing og blussfyring inne på stadion. Må si jeg er oppgitt av lsk men kanskje spesielt over kfl.
Norsk supporterliv (iallefall hos oss) tok med dette første steg til å bli en 100% kontrollert og kjedelig greie, akkurat som i England. Om noen år så blir det innført forbud mot å stå på tribunene, det er jo det politiet vil. Politiet presset dette igjennom fra første stund i møte med lsk-styret mandag og vil fortsette å tvinge ting på oss (og andre klubber).. bare vent å se.
At du føler at supporterlivet blir kontrollert og kjedelig får stå på din kappe. De fleste av oss skal nok klare å skape liv og moro uansett.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
-
Vel jeg er uenig rovfugl. Noe positivt er det selvsagt. Å jeg håper for ufc, mb og ikke minst KFL at de får lov å bruke navnet Ultras og sine navn igjen. Dette taper kfl ikke en dritt på, tvertimot så tjener vi på det. MB og UFC er de desidert vikitigste forsanger feltene vi har på åråsen, jeg er redd uten de kan det bli utrolig tamt.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
ang uniformering.
hva kan man ha på seg på åråsen på søndag? jeg har ikke noe drakt eller sånt lenger. jeg nekter å kjøpe det bare for å gå på åråsen. har ikke noe ultras gensere etc. men går vanligvis ganske "pent" kledd. så jeg kommer inn på åråsen med mine vanlige klær?Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
ang uniformering.
hva kan man ha på seg på åråsen på søndag? jeg har ikke noe drakt eller sånt lenger. jeg nekter å kjøpe det bare for å gå på åråsen. har ikke noe ultras gensere etc. men går vanligvis ganske "pent" kledd. så jeg kommer inn på åråsen med mine vanlige klær?Daukjøtt Felt CKommentar
-
Vel jeg er uenig rovfugl. Noe positivt er det selvsagt. Å jeg håper for ufc, mb og ikke minst KFL at de får lov å bruke navnet Ultras og sine navn igjen. Dette taper kfl ikke en dritt på, tvertimot så tjener vi på det. MB og UFC er de desidert vikitigste forsanger feltene vi har på åråsen, jeg er redd uten de kan det bli utrolig tamt.Kommentar
-
ang uniformering.
hva kan man ha på seg på åråsen på søndag? jeg har ikke noe drakt eller sånt lenger. jeg nekter å kjøpe det bare for å gå på åråsen. har ikke noe ultras gensere etc. men går vanligvis ganske "pent" kledd. så jeg kommer inn på åråsen med mine vanlige klær?
Edit: Men det frister ikke å investere i den nye bortedrakten? Regner med at den blir søkk borte etter denne sesongen, og med et minimalt antall solgte eksemplarer kan det virkelig bli et investeringsobjekt for fremtiden.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
kom igjen da folkens! mye er blitt fiksa i en positiv rettning i dag, og folk som ble urettferdig utestengt er når frikjent, totalt er det nå ikke mange som er utestengt.
Vi har fått en dialog med LSK sitt styre og Grønlund får forhåpentlig vis ikke uttale seg på egenhånd flere ganger.
Det er mange skritt i riktig retning i dag.
Det vil vel aldri bli slik at man klarer å gjøre alle fornøyde, men personlig er jeg bare nå jævlig glad for at det meste ordna seg før kampen mot enga som er snart, at det nå kan rettes fokus mot det sportslige prestasjonsmessig på banen og tribunen!!!
FORZA!!!
I tillegg er det en del skyldige som antakeligvis priser seg lykkelig over at man har blitt enige om en felles syndebukk.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Ønsket så lenge de holder seg unna symbolbruken ja. Tipper de fort finner ut at man kan lage bra stemmning uansett jeg, dersom det å støtte fugla er det viktigste. Hvis ikke har de bevislig et annet fokus. Som sagt, er kjempefornøyd med de grepene som nå blir gjort.Kommentar
-
Da har jeg et spørsmål...
Jeg bor i trondheim og har planer å stå sammen med dere på lerkendal, jeg har gjort den store synden ved at jeg ikke har betalt medlemskapet i år.... Får jeg ikke stå sammen med dere da? Vet jo at jeg bør støtte dere med å betale kontigenten, men siden at jeg bor her oppe ikke har prioritert dette.. Men vil jo ikke vurdere å ikke betale den om det er et krav om å være medlem. Da vil jeg betale dette i dag ps. har støttet med tifo betaling noen ganger da.. Fint om noen av dere kan svare meg.
Alltid gul og svartKommentar
Kommentar