Kommuniké fra KFL 11.04.08 - Etter allmøtet NB! Oppdatert igjen..
Collapse
X
-
vis man må være medlem av kanarifansen for å stå med dem på borte kamper blir det jo 2 felt på borte kamper. et for de litt mer "uoffsielle" som ikke har lyst til å være med i kanarifansen. så kjør på splitt "kanarifansen".Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Edit: med mindre du vanligvis sitter på sittetribunen? Da kan jeg forstå at ikke alle er medlemmer av KFL, og vil stå sammen med KFL på bortebane.Kommentar
-
Så kan man event jobbe videre med det gjenstående, jeg synes man bør være litt fornøyd med den fremgangen vi har hatt siste døgnet nå.Kommentar
-
Feil. Det vil kun være et felt for bortesupportere. Andre må evt. blande seg med hjemmesupportere, som forøvrig mange alltid har gjort.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Da har jeg et spørsmål...
Jeg bor i trondheim og har planer å stå sammen med dere på lerkendal, jeg har gjort den store synden ved at jeg ikke har betalt medlemskapet i år.... Får jeg ikke stå sammen med dere da? Vet jo at jeg bør støtte dere med å betale kontigenten, men siden at jeg bor her oppe ikke har prioritert dette.. Men vil jo ikke vurdere å ikke betale den om det er et krav om å være medlem. Da vil jeg betale dette i dag ps. har støttet med tifo betaling noen ganger da.. Fint om noen av dere kan svare meg.
Alltid gul og svartKommentar
-
Vil med dette si at jeg støtter ultrasene fullt ut. Hadde aldri godtatt at noen nektet meg adgang hvis jeg gikk slik og slik.. LSK og KFL surrer i blinde og har funnet syndebukkenThose are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others
RÅGG 19116Kommentar
-
Da har jeg et spørsmål...
Jeg bor i trondheim og har planer å stå sammen med dere på lerkendal, jeg har gjort den store synden ved at jeg ikke har betalt medlemskapet i år.... Får jeg ikke stå sammen med dere da? Vet jo at jeg bør støtte dere med å betale kontigenten, men siden at jeg bor her oppe ikke har prioritert dette.. Men vil jo ikke vurdere å ikke betale den om det er et krav om å være medlem. Da vil jeg betale dette i dag ps. har støttet med tifo betaling noen ganger da.. Fint om noen av dere kan svare meg.
Alltid gul og svartEn gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Kommentar
-
Edit: Dette var i Bergen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Har ikke noe å si om hvilke ulemper det er å være med medlem av kfl? er man ikke lsk supporter vis man ikke står på feltet med kfl medlemskap å vise fram? syns sessongkort på feltet holder mere nok jeg. da har jeg de fordelene jeg trenger ang kamp billetter osv.Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Har du tenkt den tanken at det er dem som ikke vill stå med oss da det har vært en del bråk i den siste tiden og at enkelte ikke kan oppføre segKommentar
-
Ang bortekamper.. Er det ikke hjemmelaget som står for biletter å vakter å sånn på kampene dems?? Da kan vel ikke kfl akkurat nekte de uten medlemskap inngang på bortefeltet hvis hjemmelaget har lyst til å selge noen extra biletter?
Uansett, bra at noe blei gjort.. Kan ikke la det som skjedde på nadderud skje igjen.
Nå gjenstår det bare å banke enga på søndag =)Kommentar
-
Som jeg har nevnt tidligere så forventer jeg at siden de først skal legge seg på denne tullete linja, så gjelder dette også gjestende supportere på Åråsen. Hvis ikke blir det blodig urettferdig mot våre egne ultrasfolk.
LSK, vaktmannskaper og politi får litt å henge fingrene i.
Den linja KFL her har lagt seg på har nådd et bunnivå vi antakeligvis aldri før har sett før. Selv Plankehaugen fremstår som ultraliberale i forhold til dette. Hva hvis bedriftslaget til Felleskjøpet ønsker å feire seriemesterskapet i Bondesligaen med en tur til Ullevaal. Blir de da nektet inngang om de reiser i sin egen minibuss?
Dette er helt ulidelig pinlig å være vitne til. Selv den kommunistiske bestemora mi kunne ikke ha gjort en bedre jobb i å kneble ytringsfrihet og individualisme på tribunen deres.UN'99Kommentar
-
Siste nytt på ryktebørsen sier nemlig at håndballens venner har planer om å mingle seg inn med kanarifansen på åråsen. Men det kan vel gjøres et unntak? Når jeg tenker meg om så passer de jo bra inn under den nye fanen til kfl. De tar med seg gule og sorte klovneluer, kubjeller og klappere, her blir det stemning!
"Dette er akkurat det vi har tenkt oss" sier Per Mathisen i en kommentar.Kommentar
-
Moderatormelding:
Innlegg ang. medlemssjekk og medlemsskapi KFL er flyttet til den eksisterende tråden om emnet.Kommentar
-
Nei , Slike bannere fører ikke til noe godt utenom de personene som liker å skille seg ut fra mengden ved å bruke slike bannere. Dette vil over tid minne personer på bråket som har vært i KFL.
Positivt?Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Syns det er utrolig trist at undergruppene forsvinner. Tror vi blir satt et 3-4 år tilbake i tid. Har stått sammen med KFL/Bøffelberget siden 89. selv om jeg ikke har vært aktiv det siste året grunnet familie, så har den siste ukens hendelser vært vonde. Selv så blir jeg nok sittende supporter fra nå av. Vil takke for mange gode stunder og turer.
Lykke til!!!
Håper dere fortsatt vil være landets beste supportere.Kommentar
-
Siste nytt på ryktebørsen sier nemlig at håndballens venner har planer om å mingle seg inn med kanarifansen på åråsen. Men det kan vel gjøres et unntak? Når jeg tenker meg om så passer de jo bra inn under den nye fanen til kfl. De tar med seg gule og sorte klovneluer, kubjeller og klappere, her blir det stemning!
"Dette er akkurat det vi har tenkt oss" sier Per Mathisen i en kommentar.
Du veit. Alle fikk en sjanse.
Men det er kanskje ikke så enkelt å leve i en verden der voksne mennesker bestemmer.*Jacta est alea*Kommentar
Kommentar