Jeg er helt uenig i disse premissene. KFL har ikke utestengt noen. KFL har derimot jobba for at sine undergrupper skal kunne få møte på Åråsen til tross for det som skjedde sist helg fordi man har vært uenig med klubben om "straffeutmålingen". Godt jobba!
Hvis din antakelse er riktig høres dette ut som svært utrivelige mennesker. Håper volden du er redd for ikke kommer til syne slik at det går ut over fotballtilskuere.
Jeg synes fortsatt at beskyldningene mot styret i Kanari-Fansen framstilles på sviktende grunnlag.
SKF bør, hvis de føler seg urettferdig behandlet av LSK - altså ikke KFL, ta offisiell kontakt med klubben og be om et møte for å fremlegge sitt syn på saken og jobbe for at de igjen kan møte på Åråsen.
Når man da blir urettmessig utestengt, på totalt feil grunnlag, tror jeg at dette kan skape vold i fremtiden, da folk vil føle seg urettferdig behandlet.
Forøvrig kan jeg vel si at de fleste i KFL styret har visst om, såvidt jeg vet/har hørt, om SKF over lenger tid. Såvidt meg bekjent i over 1 år. At de nå da kommer, og skal utestenge noen for feil holdninger, når den egentlige grunnen er Stabæk Away, er direkte LATTERLIG.
SKF bør, hvis de føler seg urettferdig behandlet av LSK - altså ikke KFL, ta offisiell kontakt med klubben og be om et møte for å fremlegge sitt syn på saken og jobbe for at de igjen kan møte på Åråsen.
Kommentar