Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Med tanke på hvilken blekke som kjører i gang denne "konkurransen", så er det hevet over enhver tvil om at vinneren er en fra apeberget.
Det er Stian Haraldsen som kjører greie, og du har rett Ronnie, han er klansmann. Når det er sagt, så er han faktisk en hyggelig fyr jeg har møt et par ganger, som også holder med Spurs. Ikke at det gjør han til en hyggelig fyr, men allikevel...;-)
Med tanke på hvilken blekke som kjører i gang denne "konkurransen", så er det hevet over enhver tvil om at vinneren er en fra apeberget.
Det er Stian Haraldsen som kjører greie, og du har rett Ronnie, han er klansmann. Når det er sagt, så er han faktisk en hyggelig fyr jeg har møt et par ganger, som også holder med Spurs. Ikke at det gjør han til en hyggelig fyr, men allikevel...;-)
Ape er ape.
Dagbladet er en dritt avis, er ikke verdt å tørke seg i ræva med engang.
Like greit å vente til en seriøs avis kommer med en seriøs konkuranse med seriøse dommere før man melder seg eller andre på.
Det finnes ingen som helst tvil at vinneren blir fra klanen...
Om noen hadde kommet med en 3-dimensjonal hologram tattoo hadde fortsatt håpløse Dagbladet kåret en ape til vinner.
klansmann å klansmann fyren var ihvertfall rbk supporter i cupfinalen i 92..nytter ikke å si noe annet stian..vet vem du er.
spilte sammen på lag med ham i larvik turn,husker det godt,vondt?
født lsk er lsk dør lsk
Tatoveringa på bilde nr. 16 er vel så pass naken at ikke engang Dagbladet burde ha avbilda den? Husker jeg så sklia med det som må være verdens styggeste fotballtatovering på Huk i fjor sommer, og blei nesten lei meg på hennes vegne. Søtt er det også av journalistene i Dagbladet som i teksten til bilde nr. 19 fortsetter med grammatiske feil for å liksom sverte oss i stasjonsbyen, og skriver at kjempetøffe Ronny bor på Lillestrøm... snømenn!
Kommentar