Svart dag for LSK. Stor dag for KFL

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Per Arne
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 2347

    Fra kfl.no Svart dag for LSK. Stor dag for KFL

    Svart dag for LSK. Stor dag for KFL

    Alle gærninger som sto bak laget og trøkka til uanfaensett i kveld kan være stolt av det. Dere gjenreiste vårt omdømme. Dere viste hva Kanari-Fansen er og skal være. Positivt gærningengasjement og støtte i motgang.

    Skrevet av Kanari-Fansen Lillestrøm

    Allerede tidlig kunne man se at dette var en bra dag for mentalitet i Kanari-Fansen

    Martins blei fylt opp av gira supportere som var klare for å synge mot VIF.

    På tribunemøtet var det over 100 stk tilstede, noe som medførte bruk av mikrofon for aller første gang!

    Der fikk man inn en holdning om at alle nå skulle gi alt for LSK tross kludderet i uka som var.

    Framme på stadion fikk man servert en tifo som var mektig bra.

    Fra og med en time før kampen var synginga og mentaliteten på alle feltene helt på topp.

    Sang etter sang blei avlevert og VIF-Klanen var knapt å høre.

    Da kampen begynte og gjennom hele 1. omgang hørte man et solid KFL - og minimalt med Klanen.

    Sang etter sang kom med trøkk fra hjerterota.

    Sjøl om kampresultatet var brutalt dårlig, fortsatte utrolig nok fansen å kjøre på med evighetssanger osv.

    Dette er helt fantastisk innsats av oss på feltet, og viser at et enet KFL er den eneste veien å gå.

    Takk til dere alle sammen!

    Vi er Kanari-Fansen - holder aldri kjeft
    Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    #2
    Da må jeg gå i dagens første møte og ta i mot sleske smil og fæle kommentarer. Sikkert mange som har det slik i dag; enten på skole eller jobb. Heldiggriser dere som er hjemme...

    Men, en ting vil jeg si:

    I går, etter å ha fått tømt meg for det verste her på forumet, så kom også de gode følelsene. Misforstå meg rett; forbannelsen, tristheten, skuffelsen, sinne og frykten, var der også. Det er ikke de jeg snakker om nå.

    Nei, jeg snakker om gleden og stoltheten over å støtte fugla og være en del av Kanari-fansen Lillestrøm.

    Når vi legger bak oss interne stridigheter og løfter oss til årsbeste. Når vi synger i motgang som ingen andre, og når vi står igjen og klapper for spillerne - uansett.

    Det gjør meg jævlig stolt og glad. Om dere kanskje ikke akkurat får en god dag, så håper jeg den blir helt ok etter hvert.

    Fugla til vi dør!!
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • veiron
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6267

      #3
      Jeg har ingen søplasupportere på jobben. heldigvis!
      Men jeg har derimot en sjef som liker å mobbe hver gang LSK taper. Rasstapp!

      Kommentar

      • Stone
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2006
        • 225

        #4
        Jeg er sjefen på jobben min, nåde den som prøver seg på noe her... :evil:

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #5
          jeg får gjennomgå på jobb her hver gang LSK taper, og da spess om TIL vinner.
          Jeg synes KFL var stor i går
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

            #6
            Her er det ikke vits å hvile laurbærne, eller hva det kalles. Å si at vi var sinnsykt gode i går vil bli å overdrive. 1. omgang var helt ok. 2. omgang var dårlig. I 1. omgangen hopper mange, synger og engasjerer seg, men med en gang det kommer et mål imot stivner man. Skuffende mange som droppet å synge etter målene kom. Kan ikke si at vi var gode i motgang, når det var sånn som i går. Kunne sikkert gjort det bedre selv i 2. omgang, men det var mange som var betydelig dårligere enn meg.
            Last edited by Trondeo; 14.04.2008, 10:12.

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              #7
              Det var greit med synging selv på 0-3 der jeg sto. Men det er klart det ble dårligere. Må innrømme at jeg var inne i en liten stureperiode på 10 minutter selv. Ble bare så jævlig oppgitt!

              Nå sitter jeg på jobben i LSK-genser bare på trass!

              Kommentar

              • Yeti
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Nov 2007
                • 6

                #8
                Mad bra!

                Jeg stod på motsatt side og fikk med meg engasjementet og til tross for et sviende nederlag er jeg virkelig stolt av å være Kanaris. Fantastisk jobb alle sammen!

                Kommentar

                Working...