Hvem bør være kaptein?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • PåRamma
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • Jun 2007
    • 16

Hvem bør være kaptein?

Jeg synes det er på tide å drøfte kapteins-bindet.
    Når man var så heldig å vokse opp med Bjar som kaptein, er det nå tungt å se et fugla-lag som blir tamme som saue-bærsj i motgang. Synes klubben har vært uten en spillende leder i lang tid. Røssler som spiller ,kunne virkelig tenne både fans og medspillere med sitt enorme engasjement og vinnervilje.
    Kippe gjør en god jobb i media, men synes ikke han fremtrer som noen leder på banen.

Samtidig er det ingen klare kandidater heller.. Søgård og Riise er skadet, og de viser jo glød, spesielt i kamper som vi så i går. Riseth er nok et alternativ som mange kan se for seg. Men jeg savner virkelig en sinna jævel som ikke er redd for markere seg tidlig og la andre får høre det når de stinker.

Selv om Nordlie og andre i ledelsen er under kritikk, er det de som løper ute på matta som skal blø og dø for drakta.
    Last edited by chrissp; 15.04.2008, 06:11. Begrunnelse: Endret tittel på overskrift.
  • blue
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2004
    • 1429

Opprinnelig skrevet av PåRamma
    Samtidig er det ingen klare kandidater heller.. Søgård og Riise er skadet, og de viser jo glød, spesielt i kamper som vi så i går. Riseth er nok et alternativ som mange kan se for seg. Men jeg savner virkelig en sinna jævel som ikke er redd for markere seg tidlig og la andre får høre det når de stinker.
    Riseth er mannen!

Vi trenger noen som er tøffe i kjeften, og som ikke er redd for å gi pepper til late medspillere!
    Fugla 4 Life!

Kommentar

• mooph
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 1496

Opprinnelig skrevet av blue
      Riseth er mannen!

Vi trenger noen som er tøffe i kjeften, og som ikke er redd for å gi pepper til late medspillere!
      I dagens situasjon trenger vi vel heller en kar som er i stand til oppmuntre medspillere til å tørre mer. Enda mer pepper enn de for tiden får av media (og ikke minst her inne) vil vel føre til i overkant sterk kost er jeg redd...
      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• PåRamma
        Juniormedlem
        Bøffelpromp
        • Jun 2007
        • 16

Opprinnelig skrevet av mooph
        I dagens situasjon trenger vi vel heller en kar som er i stand til oppmuntre medspillere til å tørre mer. Enda mer pepper enn de for tiden får av media (og ikke minst her inne) vil vel føre til i overkant sterk kost er jeg redd...
        Jeg skjønner hva du mener. Utrolig viktig med en som setter en standard de første 15 min. Enten det er Bjar som setter den første takklinga hardt som faen, Kristinsson som drar av to mann, Heidar som løper frådende mot keeperen, Koren som viser at det går an å holde på ballen..

Som andre har sagt, så vet vi at det er kvaliteter i laget, men det er ingen som tørr å være den første til å vise det frem..

Kommentar

• superbøffel
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 5611

Opprinnelig skrevet av Fugla- patriot83
          Ellers blei Kippe beordret fra Erland Johnsen om å skrike mer og styre gutta hvorpå Kippe selv mente at han allerede skreik og at ikke de andre gutta hørte på han. Vi på sidelinja hørte ikke noe særlig til han, men intensiteten steg noe etter denne kommentaren. Synes det er rart at en så ruvende person som Kippe ikke tar mer kontroll og gir mer kommandoer.
          Jeg er faktisk i tvil om Kippe er rett kaptein for LSK. Han er ikke den styrende og piskende kapteinen vi trenger.
          Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

Opprinnelig skrevet av superbøffel
            Jeg er faktisk i tvil om Kippe er rett kaptein for LSK. Han er ikke den styrende og piskende kapteinen vi trenger.
            Hva med Vidar Riseth som kaptein? Han er ikke redd for å bli upopulær.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• Careca

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
              Jeg foreslår John Anders Bjørkøy.

Kommentar

• Fugla- patriot83
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2005
                • 1241

Så ikke Kiesenebner på trening i dag.

Synes ikke Bjørkøy heller er noen særlig ledertype heller. I hvert fall ikke ennå.

Synes det er snodig at når LSK har så rutinert mannskap som det har at det liksom ikke er noen selvsagte ledertyper.
                -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
                Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

Kommentar

• chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

Saken er vel at per i dag, er det vel bare Kippe av de som er nærmest sikker plass på laget som bør være kaptein. Riseth er for usikker med skader.

Kiko er vel for heit i toppen til tider, og ikke akkurat ledertypen slik jeg ser det.

Occean? Skeptisk..
                  Bølerkanaris

Kommentar

• superbøffel
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 5611

Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
                    Hadde han vært 5 år yngre ville jeg vært enig med deg. Det vil være feil å utnevne en kaptein som sannsynligvis legger opp i løpet av 2 år.
                    Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• FC Lillestrøm
                      I karantene
                      Forumonanist
                      • Aug 2006
                      • 198

Tror Otto kunne vært en bra kandidat.
                      Type som både gir ros og ris og er fast innvetar på laget.
                      I tillegg så er han en av de beste spillerne LSK har per dags dato.

Kommentar

• Geirfugl
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2006
                        • 561

Dette er kapteinsemnene i troppen:
                        Kippe, Bjørkøy, S. Pedersen, Riseth, Søgård, Riise, Sundgot, Otto.

Kun en av disse har kombinasjonen av fast på laget og en viss fartstid i klubben. Dermed må Kippe være kaptein - i år. Hvis Bjørkøy fortsetter utviklinga er han det naturlige valget i 2009.

Kommentar

• BlodigHøne
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2007
                          • 729

Arild Sundgot.
                          Oh, fishy, fishy, fishy fish!
                          That went wherever I... did go!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

Opprinnelig skrevet av FC Lillestrøm
                            Tror Otto kunne vært en bra kandidat.
                            Type som både gir ros og ris og er fast innvetar på laget.
                            I tillegg så er han en av de beste spillerne LSK har per dags dato.
                            Enig i at Otto er en god kandidat. Samtidig mener jeg det ikke er optimalt å ha en keeper som kaptein. Ideelt bør man ha en midtstopper eller en sentral midtbanespiller på grunn av plasseringen på banen. Det gjør det lettere å få frem beskjeder til spillerne og å ha kontakt med benken.

Otto er sjef der bak og kommer til å rope, dirigere å gi beskjeder uavhengig av hvem som er kaptein. Dette gjør han forøvrig veldig bra.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• glasgow
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2007
                              • 1252

Mener Molskred er den beste mannen.
                              Hvis han skulle klare og skvise ut Otto da.
                              Som ledertype mener jeg det oser autoritet av mannen. Men det hjelper vel ikke om Otto står som ham gjorde før han ble skadet.

Kommentar

• superbøffel
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2005
                                • 5611

Opprinnelig skrevet av glasgow
                                Mener Molskred er den beste mannen.
                                Hvis han skulle klare og skvise ut Otto da.
                                Som ledertype mener jeg det oser autoritet av mannen. Men det hjelper vel ikke om Otto står som ham gjorde før han ble skadet.
                                Sorry, men er du full?

Molskred har selvtillit på banen på linje med en vindmåler på Stadt. Han vingler i alle retninger gjennom matchen og er usikker i de fleste situasjoner.

3. keeperen skal ikke være kaptein. Forøvrig gleder jeg meg til vi får 2. keeper igjen.
                                Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• dennis
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2006
                                  • 872

Opprinnelig skrevet av Geirfugl
                                  Dette er kapteinsemnene i troppen:
                                  Kippe, Bjørkøy, S. Pedersen, Riseth, Søgård, Riise, Sundgot, Otto.

Kun en av disse har kombinasjonen av fast på laget og en viss fartstid i klubben. Dermed må Kippe være kaptein - i år. Hvis Bjørkøy fortsetter utviklinga er han det naturlige valget i 2009.
                                  S.Pedersen??? hvorfor?

Kommentar

• McGuffy
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 5102

Til info var Kiko kaptein på Tunisia sitt OL-landslag i 2004. Om han er et kapteinsemne for oss er en annen sak.

Kommentar

• Geirfugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 561

Opprinnelig skrevet av dennis
                                      S.Pedersen??? hvorfor?
                                      Erfaren spiller som var kaptein i Start. Om han bør være det hos oss er en annen sak..

Kommentar

• reka
                                        Seniormedlem
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Aug 2005
                                        • 13278

Gi pinnen til Mouheli. Naturlig kapteinstype som er uredd og oser av autoritet. Forlenget kontrakten med oss i en tung tid, og viser at han tar ansvar. Mener å huske at han har blitt omtalt som en lederskikkelse i spillergruppa, en som ingen tør å kødde med. Tror det ville være bra for Mouheli også. Tror Kippe bare er glad for å slippe.

Kommentar

Working...