Kanskje for å poengtere at drit slenges i de fleste tråder.
Hvem bør være kaptein?
Collapse
X
-
-
Jeg skal være førstemann til å rekke hånda i været i forhold til kritikk. Men å kalle det drittslenging kan du spare meg for! Frode Kippe tåler nok at det stilles strenge krav til han, vi snakker tross alt om klubbens beste spiller over siste år og helt klart en av de aller viktigste i forhold til at klubben faktisk spiller i den øverste divisjonen. Det fører meg seg store krav og han har store sko å fylle, når ting ikke går som "normalt" skal supportere/trenere/spillere reagere. Om du ikke tåler det så syntes jeg du burde holde deg for god til å skrive i denne tråden.Kommentar
-
Diskutere kapteinsemner i mars. Det trodde jeg hørte hjemme i Fredrikstad og Ålesund.. Faen a, plukk opp hukommelsen.I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Bildet i vg-artikkel i nyhetstråden illustrerer mitt største ankepunkt mot Kippe som kaptein. Han virker å være 100 % likegyldig til at man nettopp har sluppet inn mål og har mista en ledelse som kunne gitt en viktig seier. Etter min mening et tidspunkt der en kaptein skal motivere resten av laget på den ene eller annen måte. Kjefte og smelle, eller komme med en klar beskjed om at dette kan vi og skal vi snu. Mangelen på dette er noe jeg synes jeg har sett igjen og igjen hos Kippe.
Her kunne han med fordel henta inspirasjon fra Ståle på sitt besøk der nede.Kommentar
-
A football team is like a piano. You need eight men to carry it and three who can play the damn thing.
Twitter-brukerKommentar
-
Savner Søgård av og til.Kommentar
-
Og her er du vel inne på noe essensielt. Er få ledertyper som virkelig går foran i striden i laget. Ramovic er en, PVM har blitt nevnt men har ikke slått meg som den typen spiller foreløpig. Ellers er det skralt. Når det er få slike spillere i et lag, er det vanskelig for resten av laget å heve seg også.
Savner Søgård av og til.Elska þetta félagKommentar
-
Blir ikke no elegant cruise skip, når kapteinen nylig møstret av en russisk, lavkost bulk som har vært innom samtlige skjær i fjorden de siste åra, vøtt!!! Ikke noe vondt ment om Kjeppe, men det er på tide med en spillende motivator bytte. Frode trenger ansvars avlastning, og det håper jeg M og M ser snart.Kommentar
-
Jeg tror ikke vi hadde ligget i toppen med en annen kaptein, men det er ikke bra å ha en sånn tafatt kaptein sånn som situasjonen er nå. Nok en gang håpløs uttalelse etter matchen. Det var noe sånt som "det er ikke så moro når det går så dårlig". Hva faen? Finn på noe annet å gjøre da vel. Eller skal vi resignere etter 6 runder? Jeg vil ha en kaptein som tar ansvar, banker i bordet og sier at nok er nok! Vi har mangel på vinnerskaller i laget, Kippe er ikke alene. Men å være kaptein forplikter faktisk. Sånn jeg ser det finnes det bare en spiller i troppen med vinnermentalitet, vilje og innsats som blør for LSK, og det er Fredrik. Man ser det med en gang han er på banen. En helt annen guts og tæl...................Kommentar
-
Problemet er vel at klubben må innse at selv så "enkle" ting som dette faktisk betyr noe og at det ikke er mulig å "hente" hjem 3 poeng når det måtte passe.. På tid med krigsinnstilling i alle ledd nå, brett opp ermene og kjør på hardt som faen!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar