Er det meningen at det skal være nedlatende? At du nærmer deg femti (?) er meg revnende likegyldig. Den guttungen du har i kvinnekroppen din (forstod det sånn at du er av motsatt kjønn) oppfører seg på en måte jeg synes er ganske tullete, men slipp han for all del ut. Det er ikke min jobb å moderere.Jeg synes det er veldig greit at man krever en viss saklighet. Du skjønner; jeg kritiserte deg for å klage på at debatten eksisterte samtidig som du, etter dens skinndød, trakk den frem på nytt (det er en selvmotsigelse, hvis du ennå ikke har tatt poenget). Du svarer deg med å si: "pass deg, jeg er eldre enn deg...". Sånt synes jeg er barnslig og unødvendig, men det er jo guttungen som snakker, og han snakker til mine døve ører fra nå av.Det har du her og andre steder, om enn med unødvendig mye skyts som jeg dessverre har brukt tid på å irritere meg over.
Kippes rolle som kaptein er jeg for øvrig mer positiv til etter å ha lest Trigz' innlegg. Mer har jeg ikke å si om den saken.
Kippes rolle som kaptein er jeg for øvrig mer positiv til etter å ha lest Trigz' innlegg. Mer har jeg ikke å si om den saken.
Kommentar