Hvem bør være kaptein?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7080

    Ser ingen andre opplagte kapteinsemner i stallen enn Frode. Venter til de siste signeringene er på plass før jeg konkluderer. Hvis vi signerer en spiller med stor internasjonal pondus, kan jo det forandre bildet. Kanskje Xavi kommer.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • whiteman
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Jul 2011
      • 14

      frode inntil videre. Muligens sead etterhvert. Tror ikke folk tørr gjøre noe annet en å høre på han. Gale faen.

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3208

        Kippe fortsetter med kapteinsbindet

        Og da var det bekrefta at Haglund selvsagt lar Frode beholde kapteinsbindet (se nyhetstråden, RB fra La Manga).

        Hvis noen var i tvil om det.

        gilbert

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          Opprinnelig skrevet av gilbert
          Og da var det bekrefta at Haglund selvsagt lar Frode beholde kapteinsbindet (se nyhetstråden, RB fra La Manga).

          Hvis noen var i tvil om det.

          gilbert
          Håper dette bidrar til at han tar ekstra ansvar og ikke føler han har klippekort.

          Vi har andre gode alternativer for en gang skyld.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • sigurdsen
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 1820

            Opprinnelig skrevet av Kjell.T.Ring
            Håper dette bidrar til at han tar ekstra ansvar og ikke føler han har klippekort.


            Vi har andre gode alternativer for en gang skyld.
            Hvem tenker du på?

            Kommentar

            • Kjell.T.Ring
              Poll St. Ring
              --==FORUMRUNKER==--
              • Dec 2005
              • 11796

              Opprinnelig skrevet av sigurdsen
              Hvem tenker du på?
              Ramovic er jo en ledertype.

              Syns Roger og Johan virker som de kunne tatt en slik rolle også.

              Var en grunn til at Magnus avventet hvem som skulle ha kapteinsrollen.
              Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

              Kommentar

              • dollyholly
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jul 2007
                • 965

                Ifølge Haglund var det et ENKELT valg

                Kommentar

                • Kjell.T.Ring
                  Poll St. Ring
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Dec 2005
                  • 11796

                  Opprinnelig skrevet av dollyholly
                  Ifølge Haglund var det et ENKELT valg
                  Nå har jeg aldri påstått at det er et feil valg. Jeg bare påpeker at det kan gi Frode en ekstra motivasjon til å ta ekstra ansvar utpå banen.
                  Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                  Kommentar

                  • dollyholly
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jul 2007
                    • 965

                    Tipper en av Kippehaterene her inne tipset media om at Kippe er lavmælt og at det derfor ble et tema. Vedkommende må ha vrengt seg i smerte når vår nye trener uttalte at valget var enkelt, LOOOOOOOOLLL!!!!!

                    Kommentar

                    • ulfpulf
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • May 2004
                      • 2505

                      For meg er det helt greit at Frode har Kippekort.

                      Kommentar

                      • LSK-supp.
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2003
                        • 1023

                        Hva har Kippe levert som spiller egentlig de siste årene? Noen storkamper, ja, men generelt synes jeg han ikke holder mål med ballen i beina, og han er også en dårlig igangsetter, noe som er viktig i moderne fotball.

                        En midtstopper som er med på å slippe inn et enormt antall mål hver sesong skal ikke være kaptein på et satsende lag. Han bør ikke ha klippekort på kapteinsbindet når han ikke går foran og leverer på banen.
                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                        Kommentar

                        • G-Man
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2011
                          • 3201

                          Har i utgangspunktet enormt sans for Frode. Men...han hadde noen kamper hvor han ble avslørt i fjor, og dagens forestilling var flau. Kjenner jeg han rett reiser han seg mot Brann. Hvis ikke, så bør Sead vurderes. En kaptein skal og må gå foran med BÅDE evne og innstilling.

                          Kommentar

                          • ragnarrock
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Mar 2008
                            • 937

                            Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
                            Han bør ikke ha klippekort på kapteinsbindet når han ikke går foran og leverer på banen.
                            Kanskje derfor Haglund ikke ga han kapteinsbindet før han hadde rukket å evaluere hva annet som fantes i klubben først?
                            Mulig han ikke er så god med ballen i beina, men han vinner som regel alt som er av dueller, nå som det ser ut til at han får litt mere spillende kolleger i den bakre rekka så MÅ ikke alle ha de samme kvallitetene?

                            Og siden du spurte et åpent spørsmål, så var det vel ikke lengre tilbake enn 2010 at han puttet 7mål iløpet av sesongen. Som en midtstopper vil jeg påstå at det er ganske fucking fantastic..

                            Men for all del, finner vi en bedre spiller som er en tydligere leder som har de rette verdiene for en ekte fugl, som han igjen klarer å smitte over på medspillere. Rett inn i laget, gi han kapteinsbind og gratis pils på Martins.. til det skjer.... kan vi ikke droppe denne diskusjonen igjen? Det har som nevnt nettop blitt tatt en vurdering av treneren, går alt til helvete og/eller vi får inn en spiller som tydlig viser at han kunne fungert som en kaptein, så kan vi vel ta det da isteden?
                            *Kjempe gutta fighte gutta!!*

                            -RagnarRock-

                            Kommentar

                            • GIFKanari
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2009
                              • 8243

                              Jeg skjønner bare ikke hvorfor vi med Kippe på banen skal pumpe langballer opp og ned og i mente, og at han skal serve samtlige uten å inneha den nødvendige kompetansen. Man har sett det samme i tidligere treningskamper også, uten ham fremstår laget spillemesssig markant annerledes.

                              Det er jo helt vilt at vi skal drive med langballer når vi ikke en gang har spillere på topp til å forvalte dem skikkelig. En slik type fotball tar oss ikke mot toppen igjen.

                              Kommentar

                              • Kanariz
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2005
                                • 2507

                                Hvorfor er det ingen av trenerne som sier til Kippe "kutt ut med de jævla lange ballene, vi skal SPILLE fotball, ikke SPARKE". Han ødelegger totalt spillet. Hadde ikke sett for meg at jeg kom til å bli så irritert over en spiller på laget, men nå Kippe, nå er du dårlig.

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Liten vits å ha en benkesliter som kaptein...

                                  Kommentar

                                  • Bibaboy
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Mar 2008
                                    • 712

                                    Opprinnelig skrevet av Folke
                                    Liten vits å ha en benkesliter som kaptein...
                                    Sead burde være kaptein. Kippe burde sitte på benken. Snakk om å ha klippekort. Vi trenger en ny stopper i tillegg til Midtbane, kantspiller, spiss og venstre back.
                                    Fugla Forever

                                    Kommentar

                                    • RSP
                                      Moderator
                                      • Aug 2004
                                      • 10498

                                      Opprinnelig skrevet av Bibaboy
                                      Kippe burde sitte på benken.
                                      En elendig treningskamp av hele laget i dag. Men kanskje litt tidlig å konkludere med at kapteinen bør benkes? Frode har vært blant LSKs beste spillere, for ikke å snakke om tippeligaens beste midstoppere, i flere år:
                                      Vant kniksenprisen for årets forsvarsspiller 2007.
                                      Kåret til årets spiller av kanarifansen i 2009 og 2010.
                                      Kåret til årets LSK-spiller både i 2009 og i 2010 av LSK.no
                                      Kåret til årets spiller av Romerikes Blad i 1999, 2003, 2004 og 2009.


                                      At det ble mange høye og dårlige baller i dag stemmer, og er selvsagt for svakt. Men når det er sagt, det var jaggu ikke mye bevegelse blant medspillerne eller fornuftige pasningsalternativer heller.
                                      Last edited by RSP; 23.02.2012, 20:37.

                                      Kommentar

                                      • LSK-supp.
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2003
                                        • 1023

                                        Joda, Kippe er en god stopper, men han er en jævlig dårlig spillende stopper, og han suger som igangsetter.

                                        Han har levert i mange år som statistikken viser, men i 2011 leverte han ikke i mine øyene, han ødelegger altfor mye av det offensive spillet med å pumpe upresise baller heller enn å sette i gang spillet på smarte måter som vi ser i dagens moderne fotball.

                                        Liverpool oppdaget jo denne åpenbare svakheten allerede etter få treninger for over 13 år siden...
                                        I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                                        Kommentar

                                        • Mikki Mifsud
                                          Seniormedlem
                                          Forumonanist
                                          • Sep 2005
                                          • 244

                                          I dagens fotball snakkes det mye om "moderne fotball". Kippe er ikke en spillende midtstopper som f.eks T. Silva (bare for å nevne et ordentlig eksempel) Kippe er en typisk "gammeldags" midtstopper, og i det lange løp fungerer ikke det. Kippe har gjort en strålende jobb i LSK, både som kaptein og spiller i mange år - men min personlig mening bygger på at Kippe rett og slett ikke er god nok. Synd å si det, men dette er realiteten.

                                          Vi trenger derfor en mer spillende midtstopper. Det snakkes om Scheel, men jeg har for tynt grunnlag å uttale meg om han er denne spillertypen som karakteriserer den moderne fotballen. Jeg mener vi trenger en ny midtstopper, mer enn vi trenger venstre back.

                                          Kommentar

                                          Working...