Derav: "slik jeg ser det".. Har merket meg at flertallet er fornøyd med KFL`s og LSKs linje i denne saken.. Dette er for så vidt greit. Min frykt er imidlertid at deres avgjørelse skal skape presedens for andre klubber i lignende situasjoner.. FFK er vel her en kime til håp, da tendensene der har gått andre vei: nemlig til større aksept for undergrupperinger og bredde i supportermassen.. Både tror og håper at LSK blir stående alene i det jeg oppfatter som en hårreisende intoleranse. Anyway; Lykke til videre
Kommuniké fra KFL 15.04.08
Collapse
X
-
-
Bare for å presisere, jeg har ikke sagt at jeg er enig i LSK's regler eller håndtering i denne saken, det har bare ikke rammet meg..Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Jeg tror nok de fleste er enige i at episoder med vold og bråk ikke burde skje ,men det er nok en relativt stor gruppe som er uenig i virkemidlene LSK har satt igang for å stoppe det..Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Styret er i ferd med å utforme et manifest for hvordan vi i hele fansen skal framstå. Vi vil legge fram et forslag til neste allmøte, som blir tirsdag 6/5 på Martins.
Mere informasjon og evt. oppdateringer kommer seinere.
Mvh Styret
Vi er Kanari-Fansen – holder aldri kjeft!
Vet ikke helt om jeg har mulighet til å være der tidlig nok.Mvh
Martin RathsKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar