Kommuniké fra KFL 15.04.08

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BrutoBrutalis
    Juniormedlem
    Bøffel
    • Oct 2006
    • 26

Opprinnelig skrevet av Håkon Henriksen
    Her tar du feil, KFL's flertall har ikke noe problem med LSK's nye regler, det er kun et mindretall som blir rammet.
    Derav: "slik jeg ser det".. Har merket meg at flertallet er fornøyd med KFL`s og LSKs linje i denne saken.. Dette er for så vidt greit. Min frykt er imidlertid at deres avgjørelse skal skape presedens for andre klubber i lignende situasjoner.. FFK er vel her en kime til håp, da tendensene der har gått andre vei: nemlig til større aksept for undergrupperinger og bredde i supportermassen.. Både tror og håper at LSK blir stående alene i det jeg oppfatter som en hårreisende intoleranse. Anyway; Lykke til videre

Kommentar

• Håkon Henriksen
      Administrator
      • Nov 2003
      • 6411

Bare for å presisere, jeg har ikke sagt at jeg er enig i LSK's regler eller håndtering i denne saken, det har bare ikke rammet meg..
      Håkon Henriksen
      -
      Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
      -
      ALT FOR FUGLA

Kommentar

• CFD
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2004
        • 2319

Jeg tror nok de fleste er enige i at episoder med vold og bråk ikke burde skje ,men det er nok en relativt stor gruppe som er uenig i virkemidlene LSK har satt igang for å stoppe det..
        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• Rathsmeister
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 561

Opprinnelig skrevet av gulost

Styret er i ferd med å utforme et manifest for hvordan vi i hele fansen skal framstå. Vi vil legge fram et forslag til neste allmøte, som blir tirsdag 6/5 på Martins.

Mere informasjon og evt. oppdateringer kommer seinere.

Mvh Styret

Vi er Kanari-Fansen – holder aldri kjeft!
          Blir det noe av dette almøtet? I så fall når begynner det, og er det mulighet for å komme inn etter at møtet har begynt?
          Vet ikke helt om jeg har mulighet til å være der tidlig nok.
          Mvh
          Martin Raths

Kommentar

• MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3490

Er det satt noe tidspunkt? Har ikke sett noe ennå.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Petter Ø
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Mar 2004
              • 3008

Opprinnelig skrevet av MortenA
              Er det satt noe tidspunkt? Har ikke sett noe ennå.
              Beklager at de ikke har kommet noe info om det på nett enda. Ble delt ut flyers på stadion igår. Allmøtet blir neste uke og all info kommer ikveld. Følg med. Nok en gang beklager at dette ikke har blitt pressisert før
              Petter Ø - Kreativ Kanaris
              http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
              Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

Working...