Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    Opprinnelig skrevet av reka
    Bare tull å bytte trener. Vi bør imidlertid prøve å slette hukommelsen hans fra start-tida, og gi ham noe annet å bygge selvtilliten på. Hypnose eller en real rangel pleier å hjelpe. Å se relikviene fra 2005 "boltre" seg på den stolte gressmatta på Åråsen er muligens betryggende for TN, men for alle oss andre er det en ren hån. To nye backer og mye er gjort.
    Nye backer og litt fotballtrening.. Stakkars Occean som har stått mutters aleine og kjempa om håplöse oppspill fra PSA i 4 kamper. I dag fikk han forsåvidt litt selskap av Sundgot, og det er jo hyggelig å ha noen å prate med når ting ser så forferdelig mörkt ut. Wähler, Reginiussen og Kjölö er vel ikke så veldig morsomme samtalepartnere. Tror det hadde värt bedre for Occeans sosiale liv om han fra tid til annen fikk kontakt med noen indrelöpere, sidebacker, rene vingtyper og kanskje også en spillende stopper. Om disse kunne bevege på seg, også når LSK har ballen, hadde ting sett lysere ut.
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • bajasen
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Apr 2008
      • 6

      Hvor lenge kan det fortsette sånn???

      Nå er det Brann , Rosenborg og Viking som står for tur!!!
      Ser vel ikke direkte lyst ut ?

      Kommentar

      • SirBusby
        Medlem
        Møteplager
        • Sep 2006
        • 88

        Nordlie sitter trygt til sommeren - uansett hvordan det går.

        Nordlie er fredet, noe vi må innse - enten vi liker det eller ei.

        Kommentar

        • Ted Nugent
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2004
          • 851

          Det er spilt fire (4) kamper. Å trekke seg da ville være helt idiotisk av Nordlie. På den annen side: ligger vi på bunnen etter de neste tre kampene skal han nok få trøbbel med å beholde jobben ja....

          Kommentar

          • Jeffers
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Aug 2005
            • 186

            Veldig smart at de kvittet seg med Rösler, altså

            --larsw
            Votis subscribunt fata secundis

            Kommentar

            • 10.09.50
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Oct 2005
              • 1410

              Opprinnelig skrevet av petter
              Avstemningen er selvsagt uavhengig om hvem som er ledig på markedet.
              Er det selvsagt? Vil ikke valget av om man skal bytte ut noe - hva enten det er en trener, en kone, en statsminister eller en bil - alltid avhenge av hvilke alternativer som finnes, og hvilke man har råd til.

              Selv syns jeg det er altfor tidlig å stille spørsmålet i det hele tatt, men hvis Salvatore hadde vært ledig og interessert i Lillestrøm, er det vel ikke fritt for at bildet er et noe annet.

              Kommentar

              • semper fi
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 823

                Opprinnelig skrevet av asker_kanari
                Synes ikke vi skal bli helt Rosenborg etter tre kamper. Men det er helt klart at det ikke kan fortsett slik...
                Vi har gjort et forsøk på å spille 4 kamper i år, og høsten 2007 var heller ikke noe sprette champagnekorkene for (med et hederlig unntak). I vinter kavet vi også rundt i blinde. Jeg regner også med at TN har en finger med i spillet når det gjelder våre nyervervelser. Vet ikke om det er riktig å sparke TN på dette tidspunktet, men et eller annet må skje. Det er vel heller ikke slik at det er usunt å ta debatten.
                -After Dark Ultras-

                Kommentar

                • chrissp
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 2403

                  Tippet at Nordlie får én sjanse til og det er hjemme mot Viking. Med tap eller uavgjort der er det ut.
                  Bølerkanaris

                  Kommentar

                  • glasgow
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Jan 2007
                    • 1252

                    Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Men noen må jo st ansvarlig.
                    Med så mangel på gog fotball, poeng og vinnervilje som laget viser må det få konsekvenser før eller siden. Skjønner ikke hvordan dagens LSK skal ta poeng fra de tre neste lagene vi møter. Etter det er det på tide at noe alvorlig skjer. Og ny trener er vel naturlig. Faan.
                    Prøv med de sultne unggutta da vel. Kast de innpå mot brann.
                    Gjør noe nytt, uventet. Ta en sjanse. Det kan neppe bli værre nå Tom.

                    Kommentar

                    • trigz
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jan 2004
                      • 7101

                      Hvis resultatene ikke kommer, må det jo skje noe. Men fortsetter vi i sporet vi var på i førsteomgang i går, og gjør noen defensive grep, kan vi vinne i Bergen. Det var framgang å spore før pause i går, selv om det ikke akkurat var vakkert å se på. Utfordringa må være å prestere på et like godt nivå i begge omganger. Andreomgangen i går var skrekkelig. Lyspunktet var førsteomgangen, da vi virka både lettere til beins og mer besluttsomme enn før i år.
                      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Må kunne gå an å kalle en spade for en spade. Erlandsens kommentar til pressen etter 5-0 tapet i går er forbilledlig ærlig:
                        - Klart jeg har gjort noe galt

                        Han ergrer seg også over at Tor Hogne Aarøy, som var et hett tema i HamKam-leiren før kampen skulle få score tre mål.

                        - Vi var fullstendig klar over Tor Hogne Aarøys styrker, men klarer likevel aldri å komme oppi han. Jeg vet ikke hvorfor, sier Erlandsen som tar selvkritikk etter ydmykelsen.

                        - Trenerteamet er alltid ansvarlig for det som skjer. Og når vi taper 5-0 er det helt klart noe jeg har gjort galt, sier han til VG Nett.

                        Kommentar

                        • Yeti
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Nov 2007
                          • 6

                          Trenerbytte? Krise? Njet!

                          For det første, så er snakken om at det er krise i LSK bare pølsevev. De har spilt 4 kamper og tabellen er jevnere enn noensinne. Dog har jeg sett kampene, og spillet er ekstremt bekjymringsverdig. Men jeg er av den oppfattelse at en seier kan og vil snu det hele.
                          Mitt andre poeng er at jeg ikke ser for meg en trener som kan erstatte Tom. Ståle? Kanskje, men uansett 4 kamper ut i sesongen er det oppspinn å i det hele tatt diskutere det uansett hvor svart det ser ut. Hvis Nordlie klarer å styre skuta på rett kjøl igjen og LSK kommer i en god stim, er det som sagt rekordjevnt og ingen grunn til at LSK ikke skulle kunne hevde seg i toppen i år!

                          Kommentar

                          • MortenA
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 3453

                            Det er ikke krise ennå. Skulle vi tape for Brann, Viking, og RBK i de neste kampene, så er det ikke bra.

                            Tar vi derimot tre poeng i Bergen, så kan Brann fort ligge på nedrykksplassen, og da er det plutselig de som har "krisa". Det blir tøft å vinne på Brann Stadion, men fortsetter gutta taktene ifra 1. omgang i går er det ikke umulig. Rosenborg ligger og bare 2 poeng foran oss, så de kan fort havne sist med et nytt tap.
                            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                            Kommentar

                            • Roll75
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Dec 2007
                              • 834

                              Opprinnelig skrevet av Yeti
                              For det første, så er snakken om at det er krise i LSK bare pølsevev. De har spilt 4 kamper og tabellen er jevnere enn noensinne. Dog har jeg sett kampene, og spillet er ekstremt bekjymringsverdig. Men jeg er av den oppfattelse at en seier kan og vil snu det hele.
                              Mitt andre poeng er at jeg ikke ser for meg en trener som kan erstatte Tom. Ståle? Kanskje, men uansett 4 kamper ut i sesongen er det oppspinn å i det hele tatt diskutere det uansett hvor svart det ser ut. Hvis Nordlie klarer å styre skuta på rett kjøl igjen og LSK kommer i en god stim, er det som sagt rekordjevnt og ingen grunn til at LSK ikke skulle kunne hevde seg i toppen i år!
                              Det er greit at det ikke er krise, men se på de neste kampene på programmet. Kan ikke helt se at det skal bli seier i noen av de tre neste. Når skal nok være nok? Det må jo skje noe snart! Det er klart at det KAN snu men når?? Vi er sist! Vi har vært dårligst! Vi har i tillegg spilt flest hjemmekamper!
                              Kanskje er jeg for negativ nå men dette føles ikke bra!!

                              Kan noen muntre meg opp litt? Huff!

                              Kommentar

                              • MortenA
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2007
                                • 3453

                                Opprinnelig skrevet av Roll75
                                Det er greit at det ikke er krise, men se på de neste kampene på programmet. Kan ikke helt se at det skal bli seier i noen av de tre neste. Når skal nok være nok? Det må jo skje noe snart! Det er klart at det KAN snu men når?? Vi er sist! Vi har vært dårligst! Vi har i tillegg spilt flest hjemmekamper!
                                Kanskje er jeg for negativ nå men dette føles ikke bra!!

                                Kan noen muntre meg opp litt? Huff!
                                Brann og RBK sliter om dagen de og. Med en seier i Bergen er det Mjelde som må svare for hvorfor de er sist.
                                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                                Kommentar

                                • blue
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2004
                                  • 1429

                                  Jeg har ingen tro på seier i de tre neste kampene, i så fall står vi uten seier på sesongens 7 første kamper. Uten å ha sjekket historikken, tror jeg det må være ny rekord for LSK.

                                  Jeg skrev tidligere i tråden at dersom vi tapte mot Molde, håpet jeg styret i LSK avskjediget Tom. Dette skjedde altså ikke.

                                  Vi står nå i sterk fare for at vi må feire 17.mai med LSK på sisteplass i Tippeligaen. Hvis det blir tilfelle, vurderer jeg å bytte ut det norske flagget med et banner mot Nordlie.

                                  Mange hevder at det er for tidlig i sesongen å snakke om trenerbytte, men problemene startet ikke våren 2008. Vi var dårlige ifjor høst, og vi har vært elendige i vinter.
                                  Fugla 4 Life!

                                  Kommentar

                                  • Torolf
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2004
                                    • 9574

                                    Opprinnelig skrevet av Roll75
                                    Kan noen muntre meg opp litt? Huff!
                                    Tenk positivt! Vi var ikke mye dårligere enn f****gjengen fra Molde og har fortsatt heng på kvalifiseringsplassen.

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      Vi har solgt/gitt bort klassespillere av god kvalitet og kjøpt inn middelmådige spillere som ikke klarer å fylle en av de 2 skoa til forgjengeren han liksom skulle ta plassen til!
                                      de valgene som ble gjort angående kjøp,salg,gi-bort ser jeg på som katastrofale, elendige besluttninger faktisk. Vi har betalt i dyre dommer for spillere som er kun er halvparten så god som dem vi kvitta oss med.
                                      Mulig jeg overdriver, men akkurat nå synes jeg det ser slik ut!

                                      Spillera ser overtrente ut, utslitt og baktung i det 2 omgang begynner, kanskje Tom må slutte med mengdetrening, kondisjonstrening,styrketrening....... virker som om resultatene av Nordlietesten er viktigere enn hva som skjer på banen i kamp for tiden.
                                      Ser ut som laget er slitent og ikke har ork til en hel kamp, .... overtrent??

                                      Nordlie er sta det vet vi, de 3 første kampene misslyktes vi med å lempe lange baller mot OO, da regna jeg med at det ble andre takter i den 4 kampen. Det ble det ikke, det ble fortsatt lemping av høye og lange baller mot OO som aldri får dem med seg.... samme leksa hver gang, jeg blir so oppgitt.
                                      Jeg har alltid hatt tiltro til Tom, men jeg må ærlig innrømme at nå for tiden er jeg jævla usikker!
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • dennis
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Apr 2006
                                        • 872

                                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                                        Det er ikke krise ennå. Skulle vi tape for Brann, Viking, og RBK i de neste kampene, så er det ikke bra.

                                        Tar vi derimot tre poeng i Bergen, så kan Brann fort ligge på nedrykksplassen, og da er det plutselig de som har "krisa". Det blir tøft å vinne på Brann Stadion, men fortsetter gutta taktene ifra 1. omgang i går er det ikke umulig. Rosenborg ligger og bare 2 poeng foran oss, så de kan fort havne sist med et nytt tap.
                                        Målet er vel ikke og slå de på tabellen......
                                        målet er vel medalje?

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av dennis
                                          Målet er vel ikke og slå de på tabellen......
                                          målet er vel medalje?
                                          Ut i fra det vi har sett i år er medalje en målsetting vi bør forkaste, eller i beste fall legge bort inntil videre. Nå får vi begynne å plukke poeng før vi tenker i de baner.
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...