Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • cave
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2006
    • 108

    Opprinnelig skrevet av Martin83
    Start prøvde seg i fjor men rykka ned!
    Å sparke en trener er ikke det samme som at vi kommer til å vinne neste kamp.
    Nå synes jeg vi skal gi Nordlie og TEAMET hans tid til å rette dette opp!
    Vær tålmodig :-)
    Start rykket ned fordi de var for tålmodig.
    Bjørnebye fikk 19 kamper i 2007 (3 seire og 7 uavgjort, 9 tap ). Etter at han ble sparket fikk de 3 seire og 1 uavgjort og 3 tap.

    Odd sparket Sandstø etter 21 runder da hadde Odd 5 seire, 3 uavgjort og 13 tap. Dansken fikk bare fem eliteseriekamper og snu det på, men opplevde altså 3 seire på de siste fem (3-0-2) og reddet dem til kvalikk, men uten at det hjalp så mye.

    Jeg sier ikke at vi skal sparke Nordli nå, men jeg sier at vi må ikke gå rundt i den tåka som Start og ODD gjorde, vente til det ble for sent. Det å lulle oss inn og si at det ikke finnes gode alternativer, at det må snu, at når som helst nå så kommer godfotballen er skummel.

    Når noen blander inn Mjelde og kontinutet er det tydelig at man har sett seg blind på et eller annet.
    Brann spilte kvalikk det siste året før Mjelde tok over laget. I sin første sesong som trener havnet Brann på en 6 og var langt unna kvalikkplass. Året etter fulgte han opp med cupgull og bronse i serien. At han har fått kontinutet er ikke fordi de ikke hadde resultater med ham i starten for de hadde faktisk det.

    Kommentar

    • KimFL
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 1410

      Opprinnelig skrevet av OppsalKanari
      ... som jeg mener er ikke helt aktuelt for tida... er den fremste kandidat for å erstatte ham enten Henning Berg eller Ståle Solbakken?

      HB så vidt som jeg forstår er ikke helt enig med Lyn om ny kontrakt.

      SS har problemer i København for tiden (men se på resultatene som han fikk med ikke mer enn et godt men ikke dritt godt lag), og mange av problemene skyldes på at hele ryggen av FCK har forsvunnet (Hangeland til Fulham bl. a.)

      Vet at dette er hypotetisk, og ville gjerne se Tom Tom leder oss til et nytt gult i år, men hva mener dere?
      Henning Berg og FC Lyn har visstnok ikke vært i forhandlinger enda, men Lyn, ifølge Bjarmann er godt fornøyd med Berg, og vil beholde ham som trener, og Berg vil visstnok også fortsette. Regner egentlig ikke Berg som et reelt alternativ for LSK.

      Solbakken, derimot...men det spørs om han blir ledig. Selv om FCK-fansen er forbanna, har han tydeligvis tillit fra klubben, som nå har insett av for mange gode spillere er blitt borte, og lover penger til spillerkjøp i sommer.

      Men uansett, så er det vel ikke noen ledig jobb på Åråsen enda, så da er det vel egentlig bare tull å spekulere i andre navn.


      KimFL

      Kommentar

      • Torolf
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2004
        • 9574

        Opprinnelig skrevet av cave
        Når noen blander inn Mjelde og kontinutet er det tydelig at man har sett seg blind på et eller annet.
        Brann spilte kvalikk det siste året før Mjelde tok over laget. I sin første sesong som trener havnet Brann på en 6 og var langt unna kvalikkplass.
        I denne sesongen (2003) lå Brann på sisteplass etter 12 runder, med 8 poeng, 1-5-6 og 12-24 i målforskjell. Det var mange som krevde Mjeldes hode på et fat den gangen, ikke minst TV2 og supporterne.

        Kommentar

        • Yeti
          Juniormedlem
          Ferskenpels
          • Nov 2007
          • 6

          På kornet

          Opprinnelig skrevet av Martin83
          Til dere som mener Nordlie bør gå. Hva er alternativet? Hvilken trener står parat til å overta? Skal vi sløyfe bort en hel sesongoppkjøring? Se på Newcaste, de skifta trener men sleit lenge før de begynte å vinne kamper igjen. Start prøvde seg i fjor men rykka ned!

          Å sparke en trener er ikke det samme som at vi kommer til å vinne neste kamp.

          Nå synes jeg vi skal gi Nordlie og TEAMET hans tid til å rette dette opp!

          Vær tålmodig :-)
          Er hjertens enig med deg!
          Forøvrig, til de som har nevnt Ståle som mulig erstatter, så er jeg rimelig sikker på at han har en trygg posisjon i FCK. Han og styreformann Flemming Østegaard er perlevenner privat. Leste forøvrig i gårsdagens Berlingske at Flemming hevder at FCKs målsetning er 7 ligatitler på ti år og at det var ok hvis de ikke fikk gull dette året. Ergo, Ståle sitter trygt og dermed ser jeg ikke mange erstattere. Det siste LSK er tjent med er en ung og uerfaren trener, som det forøvrig er flusst av i TL.

          Kommentar

          • Ketil Cantona
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6813

            Har vært for lenge borte og orker ikke bla meg igjennom 23 sider, men noen som vet når Riise er på plass?

            Felte nesten en tåre når jeg så Kasey briljerte og serverte Kvisvik med 50 m lisse passninger i går.... Hvem skal ta ansvaret for at vi solgte en av de bedre midtbanespillerne vi har hatt....?

            Hev oss over all krittiken og vis hvem som er den beste fansen, klubben og gi brrrran juling!

            Kommentar

            • MoBee
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Jun 2004
              • 958

              Jeg tror at Tom Nordlie er en veldig god trener hvis han modererer seg litt. Dvs ser etter alternativer i spillestil hvis hans variant av 4-3-3 ikke fungerer, gi slipp på noe av detaljstyringa, ikke kjefter ihjel poengene sine (spillerne mister jo respekten for en som bare kjefter og skriker hele tiden og Tom har, etter det jeg har observert noe å lære når det gjelder kommunikasjon med de rundt seg... ) og er villig til å lære av de rundt seg.

              Og i den prosessen han og Lsk er inne i nå syns jeg å se en mye større vilje til å innse at han ikke er fotballtrenerguden over alle, men at også han har en del å lære. Det syns jeg er positivt.

              Kommentar

              • Rovfugl
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 3672

                Opprinnelig skrevet av MoBee
                Jeg tror at Tom Nordlie er en veldig god trener hvis han modererer seg litt. Dvs ser etter alternativer i spillestil hvis hans variant av 4-3-3 ikke fungerer, gi slipp på noe av detaljstyringa, ikke kjefter ihjel poengene sine (spillerne mister jo respekten for en som bare kjefter og skriker hele tiden og Tom har, etter det jeg har observert noe å lære når det gjelder kommunikasjon med de rundt seg... ) og er villig til å lære av de rundt seg.

                Og i den prosessen han og Lsk er inne i nå syns jeg å se en mye større vilje til å innse at han ikke er fotballtrenerguden over alle, men at også han har en del å lære. Det syns jeg er positivt.
                Jeg tror den delen med detaljstyringa er meget viktig når det gjelder Tom. det blir rett og slett for mye av det, det har jeg faktisk sakt for lenge siden at det er noe jeg tror er Tom`s største svakhet, noe jeg fortsatt tror. Men samtidig skal det også sies at hvis Tom først klarer å få ting litt på gli så kan han gjøre det på en bra måte og utføre tingene like a star
                DØ FOR FUGLA!!!
                http://www.fluefiskebloggen.no
                LSK er min religion
                Ujah er min gud

                Kommentar

                • m_skedsmo
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Aug 2006
                  • 212

                  Alle maser om at Tom må gå av som trener før det er for sent. Er enig i at han ikke har prestert som forventet. Men hva med stallen?? Hvorfor kvitter vi oss med kasey og shane som begge var så mye bedre enn de som skal fylle plassen i dag? Har sitti og rista på huet hver gang "nye" spiller har blitt presentert siden i fjor høst.

                  Midtun Lie.....han rykka ned med start
                  Pedersen....han rykka visst også ned med start...

                  Vi har to backer som kom gratis fordi de rykka ned. Når du rykker ned med et lang uten å ha vært blant de beste på laget, da hører du ikke hjemme i LSK.

                  Vidar Riseth...bare alderen er imot han, og jeg er glad han spiller for oss istedet for mot oss. Men hvor lenge kan han gå skadefri når han snart er 40 år?

                  Bjørkøy....hadde større forventninger, får håpe han kommer seg i form. Men, faen, hvor lang tid skal han få på det? Som andre har skrevet i andre innlegg her, Kasey var bra med en gang i Fredrikstad han, hvorfor er det slik at vi skal få inn folk som må ha så jævlig lang tid på seg? Det er jo bare å se på Brenne i fjor, Husar, Gundersen, Essediri pluss flere. Hvorfor funker de ikke hos oss?

                  Og hva har vi av spisskompetanse sammenlignet med de andre topplagene? Vi har Occean og Sundgot.... Vi har ingen Ijeh, Helstad, Rushfeldt eller Nannskog. Vi har to trauste, litt trege spisser som ikke akkurat har herjet så ekstremt. Sånn jeg ser det har vi pr dags dato ingen store profiler som vi vet kan score mål. Vi har ingen store profiler på noen av plassene våre. Vi har middelmådige spillere.

                  Da er spørsmålet, hvorfor har vi det? Stinker vi så jævlig på overgangsmarkedet? Hvorfor vil ikke de gode spillerene til oss? Hvorfor fikk vi ikke Lars Iver Strand eller Doffen? Hvor ble det av Espen Hoff? Her nevner jeg bare noen. Hva er det som gjør oss så lite attraktive å spille for at vi er nødt til å hente inn "avfall" fra andre klubber?

                  Jeg sitter og tenker på hva Fjøra har gjort for oss siden han kom. Kanskje det er der problemet ligger? Har vi en dyktig nok sportsdirektør? Og hva med innflytelsen til Per Berg? Se hva Rösler har utrettet i Stavanger. Hvordan er det mulig å sparke en trener etter to fjerdeplasser og en tapt cupfinale? "I Lillestrøm samler vi ikke på fjerdeplasser..." Bullshit. Hva faen gjør vi nederst på tabellen? Hva faen gjør vi på Åråsen når vi ennå ikke har vunnet hjemme i år?

                  Jeg tror dessverre det er for mange faktorer på Åråsen som spiller negativt inn. Det er ikke bare Tom, men han burde kanskje også gå litt i seg selv. Men jeg føler også at store deler av ansvaret ligger på en overivrig pengegutt ved navn Per Berg, en flåsete, storkjeftet og inkompetent Fjørtoft, og en stall bestående av spillere som ville ha hatt problemer med å inneha en fast plass på hvilket som helst annet eliteserielag i Norge (kanskje utenom Sundgot som kunne ha spilt fast i Molde....som heller ikke ligger så veldig langt opp på tabellen).

                  Jeg er jævlig glad vi bare har ett lag som skal ned i år, får håpe det ikke blir oss.

                  Få ut fjøra, gi Per Berg mindre makt, vurder Toms stilling, og hent inn Torgeir Bjarmann. OM han ikke har det samme oppskrytte nettverket til Fjøra, så har han et jævlig godt rykte, og jeg tror kanskje det vil gjøre vår klubb mer attraktiv å spille for.

                  Kommentar

                  • Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

                    Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                    Kasey var bra med en gang i Fredrikstad han, hvorfor er det slik at vi skal få inn folk som må ha så jævlig lang tid på seg? Det er jo bare å se på Brenne i fjor, Husar, Gundersen, Essediri pluss flere. Hvorfor funker de ikke hos oss?
                    Her tror jeg faktisk Tom kan ha en finger med i spillet når det gjelder en del av spillerne, her igjen kommer detaljstyringa hans inn, spillerne virker slitne og baktunge fra begynnelsen av matchene, utenom siste matchen mot molde der de virka litt piggere i 1 omgang.
                    Dette var vel også første kamp etter de gikk ned litt på treningsmengde og metoder... ahhaaa. Jeg har tidligere nevnt ordet "overtrent" i denne diskusjonen, noe jeg faktisk tror er en reèl tanke, litt mindre treningsmengde og litt endra treningsmetoder før moldekampen og vi klarte å gjennomføre en høvelig bra omgang, kan være tilfeldigheter, men jeg tror ikke det.
                    Vi vet alle hva feks. Brenne FAKTISK kan men som han nå for tiden ikke er i nærheten av, nå brukte jeg bare Brenen som et eksempel, men vi har flere spillere som "normalt" skal være lettere på foten enn det dem er nå.
                    Jeg synes ikke Tom skal gå enda... men jeg mener samtidig at han kan ikke må sitte FOR lenge heller hvis ting ikke bedrer seg.
                    Enda mere forbedring på treningsmengde, treningsmetoder, tren mere på på andre ting enn kondisjon for å gjøre en bra Nordlietest!
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

                    Kommentar

                    • KFL109
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Dec 2003
                      • 1958

                      Opprinnelig skrevet av blue
                      Mange hevder at det er for tidlig i sesongen å snakke om trenerbytte, men problemene startet ikke våren 2008. Vi var dårlige ifjor høst, og vi har vært elendige i vinter.
                      blue har et særdeles godt poeng. Fugla var usedvanlig ujevne i fjor:

                      Sesongen starta knall. Vi leda serien etter sju spilte kamper (5-1-1).

                      Så kom tørken, tilsvarende årets seriestart: 4 matcher med kun 2 poeng.

                      Laget løfta seg til tidligere høyder igjen, og etter 18. serierunde lå vi på 2. plass, bare ett poeng bak Brann. (10-5-3)

                      Høsten var, som blue observerte, egentlig katastrofalt dårlig. Tom og gutta redda seg med storseire mot Enga borte og trøndra hjemme, lag som vi elsker å slå. Men før dette hadde vi 4 matcher med bare ett poeng!

                      Den store skuffelsen for meg personlig var de to avsluttende kampene mot de to laga som rykka rett ned, Start (b) og Sandefjord (h) med uavgjortresultat. Forventa seier her hadde gitt seriesølv! En ventende cupfinale gjorde at 4. plassen ikke blei skandaleerklært i forhold til forutsetningene.

                      Det ble slått fast som et faktum at det var alle karantene våre i fjor som gjorde at vi ikke hang med hele veien. Selvfølgelig hadde det store utslag, men er det mulig at svakheter ved spill og eventuell kampledelse ikke blei oppdaga i mediakjøret om usportslig spill? Seriesølvet som blei til fjerdeplass mot nedrykkslaga kan neppe settes på karantenekontoen...

                      Sett i lys av vinterens treningskamper og den smertefulle seriestarten kan fjorårets høstsesong fort tolkes som starten på nedturen. I såfall er det skremmende for resten av sesongen. Med positive briller kan man hevde at vi hadde to uavhengige fire-kampsperioder med henholdsvis to og ett poeng og allikevel var i medaljestriden, så det vil nok snart løsne igjen.

                      Akkurat nå er jeg så tungsindig at jeg heller mot den første teorien. I så fall må konklusjonen være at vi er på ville veier, med den betimelige diskusjonen om Tom Nordlie er ansvarlig for denne negative sportslige trenden, eller tvert imot at dette er uavhengig av trener og at Tom er den naturlige redningsmannen.

                      Jeg er vanligvis for kontinuitet, og mener at de som hevder at det ikke er riktig å sparke Nordlie nå absolutt har et godt poeng. På den annen side er jeg redd for at kontinuiteten nå er sportslig krise, og da må det tas noen grep.

                      Kanskje tiden er inne for å hente fram syndebukken?
                      Vidar Evje

                      Kommentar

                      • MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3452

                        Opprinnelig skrevet av veiron
                        Har du sett kampene?? Den dårlige uttellingen er ikke det værste, men derimot måten vi har spilt på! Jeg kan ikke huske å ha sett en dårligere utgave av LSK.
                        Man kan velge å se på det negative eller lete etter det positive. Poenget mitt er at om vi vinner i Bergen er vi ikke lenger i medias søkelys i samme grad. Det vil overføre det negative fokuset ifra oss til Brann, og Tom og gutta får et par uker i relativ ro til å fortsette snuoperasjonen.

                        P.S. Jeg har sett alle kampene, og er enig i at det ikke har vært bra så langt.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                        Kommentar

                        • chrissp
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 2403

                          Moderatormelding: Enkelte innlegg er flyttet til "Før-kamptråd Brann-LSK". Skriv dine innlegg slik at de passer inn i tråden. Vi kan ikke ta diskusjoner her ned på enkeltspillere sin innsats, men holder oss til beslutningstakere i LSK. For spillerdiskusjoner henvises det til kamptrådene hvis det dreier seg om en spesifik kamp eller ev. LSK anno 2008 på et mer generelt grunnlag. Reakjoner på moderering tas ikke her, så denne meldingen skal ikke siteres.
                          Bølerkanaris

                          Kommentar

                          • blue
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2004
                            • 1429

                            Opprinnelig skrevet av reka
                            PS! Skulle vi gå mot adecco bør vi absolutt vurdere et trenerskifte. Jeg foreslår han fyren som reddet viking fra et nesten sikkert nedrykk sist.
                            Jeg ser ironien, men dette er faktisk grav alvorlig.

                            Tom har en skremmende tendens til å skape ny giv i en klubb, men når han først treffer veggen så butter det skikkelig!

                            Jeg tror definitivt ikke Tom er den rette mannen til å lede oss ut av uføret han har plassert oss i. Gi meg en ny trener - NÅ!

                            For å sette ting i perspektiv: Jeg var nesten i oppløsning som supporter da Uwe fikk sparken. Etter en stund klarte jeg å svelge dette, og da Tom vant en del kamper våren 2007 var alt så mye lettere. Drømmen om et velspillende LSK gjorde utopien komplett! Nå har jeg landa, og det med et skikkelig mageplask. Hvor ble av Uwe?? Jo, han kjemper om seriegull med Viking.

                            Jeg vil ha tilbake til steinalderfotball og 7.plasser, knallharde taklinger, spellere som bokstavelig talt blør for drakta, og som viser en stolthet over å spelle for klubben! Jeg driter langt i om spellera klarer 40 eller 20 runder på helvetestesten. Back to basic - back to LSK!
                            Fugla 4 Life!

                            Kommentar

                            • blue
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2004
                              • 1429

                              Opprinnelig skrevet av Torolf
                              I denne sesongen (2003) lå Brann på sisteplass etter 12 runder, med 8 poeng, 1-5-6 og 12-24 i målforskjell. Det var mange som krevde Mjeldes hode på et fat den gangen, ikke minst TV2 og supporterne.

                              http://www.rsssf.no/2003/Premier.html
                              Kred til Mons Ivar som reddet et synkende skip i sin første sesong!

                              Det samme kan ikke sies om Nordlie som overtok et lag i fremgang, og som i mine øyne kjører det til bunns.
                              Fugla 4 Life!

                              Kommentar

                              • Ballkunstneren
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • May 2006
                                • 780

                                Kan hende jeg har sagt dette allerede i en annen tråd..

                                Men Lillestrøm spillerene er mer redde for å gjøre feil, enn å slippe seg løs og spille god fotball.

                                Nordli sin måte å trene på gjør at spillerene alle har en fast måte å spille på og han vil styre hvordan hver eneste spiller reagerer på en situasjon i stedet for at spilleren selv utvikler en fotballintelligens.

                                Når spillerene ikke gjør som Nordli sier blir det bråk og de må dermed gjøre det sånn som han vil neste gang.

                                I noen situasjoner må man sette opp et fast mønster på ting. Som for eksempel å slå ballen langt i pressede forsvarssituasjoner og lignende. Men det kreative bør spillerene stå for selv og spillere som passer til formasjonen bør heller kjøpes inn.

                                Enten så forslår jeg en oppdryddning av stallen og salg av spillere som ikke passer i 4-3-3 og innkjøp av nye som passer inn til sommeren, hvis vi skal fortsette med Nordli. Eller så henter vi inn en trener som klarer å få det beste ut av de spillerene vi har her.

                                Eller, men dette kommer aldri til å skje, så må Nordli adaptere sin fotballfilosofi til de spillerene vi har tilgjengelige i dag.

                                Kommentar

                                • hthaug
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2004
                                  • 435

                                  Opprinnelig skrevet av blue
                                  Jeg ser ironien, men dette er faktisk grav alvorlig.

                                  Tom har en skremmende tendens til å skape ny giv i en klubb, men når han først treffer veggen så butter det skikkelig!

                                  Jeg tror definitivt ikke Tom er den rette mannen til å lede oss ut av uføret han har plassert oss i. Gi meg en ny trener - NÅ!

                                  For å sette ting i perspektiv: Jeg var nesten i oppløsning som supporter da Uwe fikk sparken. Etter en stund klarte jeg å svelge dette, og da Tom vant en del kamper våren 2007 var alt så mye lettere. Drømmen om et velspillende LSK gjorde utopien komplett! Nå har jeg landa, og det med et skikkelig mageplask. Hvor ble av Uwe?? Jo, han kjemper om seriegull med Viking.

                                  Jeg vil ha tilbake til steinalderfotball og 7.plasser, knallharde taklinger, spellere som bokstavelig talt blør for drakta, og som viser en stolthet over å spelle for klubben! Jeg driter langt i om spellera klarer 40 eller 20 runder på helvetestesten. Back to basic - back to LSK!
                                  Trenerspørsmålet i Norge begynner å bli en farse. Er jo blitt rene stol-leken de siste årene. Det er ikke så nøye hvem som leder laget bare det blir en ny trener liksom.
                                  Det var veldig tungt når Uwe dro, men samtidig er det mange spillere som ikke er i klubben lengre som Koren, Mifsud, Wehrman, Stefanutto blandt annet.
                                  Det virker som om de 11 beste er totalt blottet for å kunne dra av en spiller, kanskje bortsett fra Riise så jeg begynner virkelig å lure på om laget er så godt på papiret som alle skal ha det til. Virker mer som om LSK kunne ha fått 3 stk på pallen på Oslo Marathon.

                                  Kommentar

                                  • KFL41
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2004
                                    • 3648

                                    Jeg synes det er bekymringsfult at man støtter seg på alle mulige slags tester som viser at man er i knallform. Det hjelper ikke at blodverdier er gode når beina er tunge. Det viktigste er hvordan spillerne føler seg. Det virker jo som at spillerne blir fortalt at de er i kjempeform pga blodverdier og Nordlie-testen, men det er det fotballmessige som er det viktigste. Fotball handler om kreativitet og jeg vil tro at kreativiteten øker jo mer overskudd man har.

                                    Jeg håper at fokuset ligger på å få fram overskuddet til kreativitet og det fotballmessige. Ikke laboratorietester osv. som viser at vi er i knallform. Når Nordlie sier at vi ikke aldri har hatt så mye tall på at dem ikke trener for mye, så er vel fokuset flyttet fra det som er det viktige: fotball.

                                    Mot Molde synes jeg det forsåvidt var greit nok å forenkle spillestilen, men det ble likevel slått litt for mye langt. Vi kunne med fordel ha variert mer. Men dette tror jeg nok spillerne må ta på sin kappe.

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      Tror vi tok et skritt i riktig retning i dag. Får vi sveiset spillerne litt tettere sammen blir det lettere å snakke sammen på banen. Virker som om de har litt for stor respekt for hverandre og ikke stoler nok på hverandre. Bekymrer meg at en fyr som riseth spiller hele moillekampen uten å si et ord til noen andre.

                                      Kommentar

                                      • KFL41
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • May 2004
                                        • 3648

                                        Spørs jo om de blir mer sammensveiset av å skyte på hverandre... Men forhåpentligvis vellykket dersom økta ikke ble for lang :-)

                                        Kommentar

                                        • haak
                                          Seniormedlem
                                          Forumsadist
                                          • Aug 2007
                                          • 141

                                          Hvilke treneralternativer har vi egentlig?

                                          Tom Lund - Sterkt ønsket av Ivar Hoff. Har trent oss til nm gull før, selv om det er 22 år siden. Jeg tror dette er den hetste kandidaten.

                                          Per Brogeland - Kjenner også klubben og har hat sukkses med oss før, helt til det kom en ny Per og ødela.

                                          Er jo også mulig å prøve ut Fjøra, Grodås eller Erland Johnsen. Men håper disse 3 holder seg i de rollene de har!

                                          Kommentar

                                          Working...