Jeg kan ikke, og vil ikke, avsløre hvem det er snakk om. Men jeg kan si såpass som at det er spillere man ikke bare kaster ut, men viss meninger man burde la veie tungt, og dermed sitter jeg igjen med meningene jeg gjør. Har jeg noensinne verpet meninger uten å kunne underbygge dem? Nei. Det er noe i dette forutsatt at kildene mine ikke farer med fjas, hvilket jeg ikke tror de gjør. Jeg liker heller ikke i utgangspunktet måten det er gjort på, men jeg tror metoden reflekterer alvorligheten, og det forklarer hvorfor det er gjort, selv om det kanskje ikke unnskylder det. Dette er ikke svart/hvitt.
Eksil: jeg tok meg ikke nær av det du skrev, jeg bare regnet med du mente meg og ville forklare synspunktene mine. No hard feelings.
PS! Det er ikke snakk om spillere som har for vane å løpe til media når ting går på tverke. Når de først har valgt å gjøre det denne gangen velger jeg å tro at det er fordi de ikke ser noen annen utvei, derav min forrige kommentar.
Eksil: jeg tok meg ikke nær av det du skrev, jeg bare regnet med du mente meg og ville forklare synspunktene mine. No hard feelings.
PS! Det er ikke snakk om spillere som har for vane å løpe til media når ting går på tverke. Når de først har valgt å gjøre det denne gangen velger jeg å tro at det er fordi de ikke ser noen annen utvei, derav min forrige kommentar.
Kommentar