Hmm(z)...Mente han tok over Søpla med en gang han rykket opp med Odd, men nærmere granskning bekrefter av de små grås indre skoger bekrefter at du har rett. Da endrer jeg min hypotetiske forestilling av hva Awfuls kunne sagt til å inkludere dette, i alle fall inne i hodet mitt.
Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!Kommentar
-
Kommentar
-
når jeg leser sånne innlegg som joha har her blir jeg rimelig forbannet.
håper at vi TAPER.
mitt ønske er fortsatt at du holder deg borte fra åråsen.
(bedre nå torolf?)Kommentar
-
så dette innlegget igår å ble rimelig forbannet, skrev et svar som er blitt fjernet og jeg har fått en 2 forseelse for det.
når jeg leser sånne innlegg som joha har her blir jeg rimelig forbannet.
håper at vi TAPER.
mitt ønske er fortsatt at du holder deg borte fra åråsen.
(bedre nå torolf?)
Selv håper jeg selvfølgelig alltid at LSK vinner, men om jeg hadde sett Tom Nordli og ikke spillerstallen som det største problemet til at vi ligger i bunn av TL, så kunne jeg faktisk tenke meg og ofret en trepoenger for å få inn en ny trener som ville gitt oss fler poeng.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Nå er det vel ikke sikkert at et trenerbytte vil gi flere poeng. Skulle gjerne sett en statistikk over norske lag som har byttet trener midt i sesongen, og sikret plassen i ettertid. Noen som har en oversikt?Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Jeg må si jeg har forståelse for han. Et tap nå og ut med Nordlie tror jeg blir bedre på sikt enn at han skal henge rundt der i noen uker til. Greit å ta støyten med en gang, for jeg har mistet all tiltro til Nordlie sine evner til å komponere et lag, bestemme treningsmengder, når spillere er 100% klare til kamp etc etc...Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Selvfølgelig er det ikke sikkert et trenerbytte vil slå ut positivt, men statistisk sett gjør det det.
Opprinnelig skrevet av VGUndersøkelsen viser at poengsankingen før trenerbytte var 1,08 poeng i snitt pr kamp, mens poengsankingen i snitt var 1,26 poeng pr kamp resten av sesongen.
De siste sesongene har det også vært en rekke eksempler på at lag som har byttet trener har fått en enorm opptur. Knut Tørum, Tom Nordlie, Petter Myhre, Steinar Nilsen og Stig Inge Bjørnebye er gode eksempler. Samtidig skal det sies at oppturen har vært ganske kortvarig for mange av de.
Jeg har ikke noe stort ønske om å fjerne Nordlie, men spørsmålet er hvor lenge LSK tør å sitte rolig mens laget underpresterer i så stor grad at det lukter Adecco på Åråsen.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Er det mulig. Tenker han ikke på noe annet enn Start 2005? Tom Nordlie, det du gjorde med Start 2005 er IKKE (!!!) godt nok i dag!
Det har vært nok med middelmådigheter og gråstein nå! Se til h*****e å få fokuset ditt et annet sted. Årets flopp i Danmark, ja det hørtes ut som en kjempeforsterkning!
Henrik, fryktelig irritert...Kommentar
-
Om Nordlie nå skal få sparken, hvem skal ta over? For meg virker det usannsynlig at Solbakken får sparken, så han er uaktuell. Hvem sitter vi igjen med da? Semb kunne kanskje gjort en brukbar jobb, men ellers er det tynt. Ivar Hoff er vel klar, gjerne i spann med Vidar Davidsen. Bjørnebye er vel og ledig på markedet. Selv tror jeg vi i så fall burde se til utlandet, men helst ser jeg at vi finner tilbake til suksessen med Tom ved roret.
Solbakken vil jeg ikke ha, han har ikke presert til tross for et overgansbudsjett like stort som resten av klubbene i superligaen til sammen (satt på spissen). Han var Gud som spiller, vi trenger ikke å hente han som trener for det.
Bjørnebye, Hoff, Davidsen etc etc er ikke noen gode løsninger. LSK bør etter min mening prøve seg på Steinar Nilsen eller JJ, får vi ingen av dem (som vi nok ikke får) bør man se til utlandet. Få inn litt nytt blod og noen nye tanker. Fjørtoft kan styre skuten frem til det. Han viste at han kan lede et lag i Royal League, og han viste at han skjønner noe om det å ikke trene spillere i senk når han rapporterte Nordlie sine idiotiske treningsmengder til Sportslig utvalg.Last edited by Henrik; 23.05.2008, 12:36.Kommentar
-
Herregud, nå får det virkelig snart være nok!
Valencia var god i 1,5 sesong i Start, og har vært en middelmådighet i resten av karriera. Hva faen skal vi med nettverket til Fjørtoft når det eneste kriteriet for å være aktuell for LSK, er at du hadde postadresse 4600 i 2005?!Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Tom Nordlie savner tydeligvis start så fært at han gjærne vil rykke ned så vi kan spille mot dem i adecco.
Om Nordlie kunne valgt mellom å få C Ronaldo eller David Nielsen, er jeg 100% sikker på at han ville valgt nielsen..
Fjern den mannenKommentar
-
Sterke rykter sier at Even Pellerud gjør comeback på Åråsen som spillermotivator etter sterkt press og ønske fra Nordlie.
Det eneste som er bedre enn det her er en dårlig kebab med chlamydia.Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Kommentar
-
Fristelsen ble for stor............ Det er klart Nordlie har vurdert Valencia (IGJEN) - et annet nettsted siterer jo Fjøra på at det er en stund siden de vurderte han sist (sikkert før han byttet til AGF hvor han floppet igjen). Husker dog ikke kilde akkurat nå.Bada bing - bada bong. Bjørn rulezKommentar
-
Herregud, nå får det virkelig snart være nok!
Valencia var god i 1,5 sesong i Start, og har vært en middelmådighet i resten av karriera. Hva faen skal vi med nettverket til Fjørtoft når det eneste kriteriet for å være aktuell for LSK, er at du hadde postadresse 4600 i 2005?!
Mitt tips er at han drar til Odd.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Dette snur
Jeg er sikker på at dette snur. Tom vil få gutta i gang snart. Nå er det såkalte "lettere" kamper framover, og da tror jeg vi plukker poeng. Jeg har tro på TN, og mener han fortsatt bør ha tillitt. Men hvis ikke vi vinner en del kamper framover nå, så bør vel kanskje noe gjøres.Kommentar
Kommentar