Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • bajasen
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Apr 2008
    • 6

    Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?

    Ser desverre ut som elendigheten fortsetter!!!!!!!!!!
    Bør Nordli gå nå , eller er det ikke han som skal ha skylda ??
    442
    ja
    36,65%
    162
    nei
    63,35%
    280
  • forzafugla!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 461

    #2
    Nordlie må gå! Han lærer jo ikke en dritt selv om vi gang på gang spiller rævva kamper, får masse unødvendige kort etc...

    Alt er bedre enn nordlie! Tror han passer bedre nede i adecco ligaen, med noen kjappe visitter oppe i tl..

    Kommentar

    • Ranakanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 488

      #3
      Opprinnelig skrevet av bajasen
      Ser desverre ut som elendigheten fortsetter!!!!!!!!!!
      Bør Nordli gå nå , eller er det ikke han som skal ha skylda ??
      Alle skal ha skylda, spillere og trenere i samla flokk. Å si att det er nordlie sin feil blir helt bak mål. For spillerne var i dag helt og totalt ræva. I mine øyne så var det ikke noe som het banens beste i dag, det var dagens minst dårligste LSK-spiller.

      Men jeg har tro på att det ordner seg, og i dag ser vi att vi mangler Sørgård. Så fort han er tilbake så har jeg troa på att denne ordner seg til slutt. Men noe gullkamp kan vi bare glemme.

      Kommentar

      • Grusom B
        Generalissimo Bellisimo
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6248

        #4
        Selvfølgelig må han gå!!! Ingenting kan unnskylde dette, uansett hvordan man vender og vrir på det. Jeg driter i cupgullet, og jeg driter i at vi hadde vunnet serien i fjor om Espen ikke hadde blitt satt ut av laget mot Tromsø og de neste kampene. 0-3 mot en korrupt og feit tanskipsreders perverse våte drøm kan aldri unnskyldes uansett hvordan man vender og vrir på det, og dette er utvilsomt den dårligste kampen jeg noensinne har sett et av våre lag prestere. Denne sesongen er totalt ødelagt uansett hvordan de neste 23 kampene ender. Vi er heldige om vi ikke rykker ned. FY FAEN!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAARRGHHH!!!!!
        Ni principe ni rey...

        D10S!

        Kommentar

        • Ranakanaris
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 488

          #5
          Opprinnelig skrevet av Grusom B
          Selvfølgelig må han gå!!! Ingenting kan unnskylde dette, uansett hvordan man vender og vrir på det. Jeg driter i cupgullet, og jeg driter i at vi hadde vunnet serien i fjor om Espen ikke hadde blitt satt ut av laget mot Tromsø og de neste kampene. 0-3 mot en korrupt og feit tanskipsreders perverse våte drøm kan aldri unnskyldes uansett hvordan man vender og vrir på det, og dette er utvilsomt den dårligste kampen jeg noensinne har sett et av våre lag prestere. Denne sesongen er totalt ødelagt uansett hvordan de neste 23 kampene ender. Vi er heldige om vi ikke rykker ned. FY FAEN!!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAARRGHHH!!!!!
          Gå å legg deg, sov og kom tilbake i morra. Da har nok sinne og irretasjonen blitt delvis borte og sakligheten er delvis tilbake

          Kommentar

          • KanariGulFugl
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Sep 2005
            • 454

            #6
            det er som regel veldig mye trener sin feil... det er han som bygger laget!!!! faen er så forbanna nå... har han endret trenerstil etter han har sett det gått på trynet?? NEI!!! han har sagt alt er perfekt, mangler bare "ditt og datt.." det funker ikke ass!!! H*****!!! bytt trener!!!! .... (beklager, er veldig sint nå)

            Kommentar

            • Nordby-Kanaris
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Mar 2006
              • 146

              #7
              Nå må det skje noe snart, nå har vi blitt pissa på 3 kamper. nå er det på tide at gutta begynner og vise litt spillerglede, så jo ut som dem hadde gitt opp før kampen starta. dessuten ser det ut som vi ikke vet hvordan vi skal spille.
              Cupmestere 2007:D

              Kommentar

              • Percy Nilegård
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Dec 2003
                • 5146

                #8
                Som Ivar Hoff sa for en tid tilbake, Tom Nordlie kan snakke seg ut av en konsentrasjonsleir(Forøvrig rette ræva som feis). Tom har vist fått det for seg at vi var best i første omgang mot Stabæk og jevngode med Tromsø. Venter spent på hvordan han bortforklarer dagens tap.
                "Alltid blodsprengt"!
                Fong/Macho

                Even Nordlien

                Kommentar

                • André
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2006
                  • 419

                  #9
                  om noen skal gå er det i første omgang frank grønlund
                  Your life
                  A game
                  turn it up, turn it up!

                  Kommentar

                  • KanariGulFugl
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 454

                    #10
                    og påfølgende tom nordlie

                    Kommentar

                    • Arind
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Mar 2006
                      • 459

                      #11
                      Kveldens tap er tungt å svelge....jævli tungt!!!!
                      Men å prate om at Tom må gå osv.....det er etter min mening bare teit. Vi har en god tradisjon med å sparke trenere, og se hvor det har brakt oss........
                      Nei.....her kan man ikke legge skylda på den eller den....dette er et problem som man må løse sammen. Noe av det første de må gjøre er å kaste alle prinsipper om spillestil og mønster og se etter hva som kan fungere med det mannskapet vi har........det er trenerens ansvar.
                      Jeg tror Tom kan snu dette helt fint jeg, men han også må erkjenne at noe må endres.
                      Så svar på spørsmålet om Tom bør gå : NEI
                      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        #12
                        Dette har ingenting med frustrasjon å gjøre, det har med prinsipp å gjøre. 0-3 mot søpla er sparken uansett hvem du er.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • haak
                          Seniormedlem
                          Forumsadist
                          • Aug 2007
                          • 141

                          #13
                          Per Brogeland!

                          http://www.rb.no/lsk-magasinet/article3449949.ece Hør på Ivar Hoff!! Alt han sier er 100% rett!!. Dette er det han mener etter Tromsø kampen!
                          Per Brogeland er mannen for Fugla

                          Kommentar

                          • KanariGulFugl
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 454

                            #14
                            for min del kjenner jeg ikke igjen lsk lenger... og dette har skjedd NÅ!! om ikke tn drar så MÅ han endre ALT!!!!!! men han nekter jo på at noe er feil... FEIL FEIL FEIL. bekymringsfullt for en ydmyket fuglasupporter..

                            Kommentar

                            • FUGlinho
                              KFL styremedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2454

                              #15
                              tror dette henger noe sammen med det beinharde treningsopplegget i vinter, at det kanskje førte til at dem ikke vant kamper da, og da ryker kanskje selvtilliten.

                              Hjelper uansett fryktelig lite at de sier "ingen tar oss på fysikken hvertfall" når vi taper gang på gang!! Vil heller at de andre løper noen km lengre enn oss og at vi scorer noen mål flere!

                              Noen må ta ansvar nå!
                              Kim
                              Styremedlem KFL

                              Kommentar

                              • Aspecho
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Dec 2006
                                • 163

                                #16
                                Vi har brukt penga på feil folk...
                                Vi kjøpte inn Steinar Pedersen som aldri i helvete kan erstatte Anders Rambekk , selv om Rambekk gjorde så mange tabber.
                                Marius Johnsen er jo skadet hele tiden , det samme er jo halve stallen
                                Jeg har ennå ikke sett Marius Kiesenebner , uheldige stakkar.
                                Midtun Lie = Årets bomkjøp. Vi hadde gjort det bedre om vi hadde satt han på benken og Arild Sundgot på topp og spilt 4-2-4...og det er en elendig taktikk...
                                Jeg skjønner heller ikke at Magnus Myklebust og Olivier Occean kan være så ubrukelige på topp heller, men det skal også sies at vi gambler på høye og lange baller... Ikke så jævla smart syntes nå jeg, men OK hvis det funker for Nordlie så funker det sikkert for oss... :???:

                                Faen så fortvilet og deprimert jeg er nå... Det eneste som var positivt i dag var at vi hadde en forsanger som var på speed og det var nok til å rævpule Klanen i 60 min.

                                Våkn opp LSK , dere kan gjøre så mye bedre enn dette...

                                Kommentar

                                • holmiz
                                  The kjøkken-kanariz
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2006
                                  • 6064

                                  #17
                                  Tom Nordlie testen: løpe i 7 minutter mellom kjegler.
                                  LSK i dag: Holdt i knappe 45 min, ble brukt som rundingsbøyer resten av matchen.
                                  En vanlig fotballkamp: 2x45min pluss tillegg.

                                  You do the math.
                                  Hilsen Anders

                                  Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                  Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                  Kommentar

                                  • gj
                                    Seniormedlem
                                    • Nov 2003
                                    • 3360

                                    #18
                                    Vi må kunne si at Nordlie og trenerteamet må ta en stor del av ansvaret for situasjonen nå. Vi har "forsterket" med en masse nye folk, men er likevel dårligere enn i fjor - uten at vi har hatt viktige spillere i avgang. Riktignok er Riise og Søgård ute, men må ikke Nordlie ta ansvar for å kjøre spillerne så hardt også?

                                    Kommentar

                                    • KanariGulFugl
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Sep 2005
                                      • 454

                                      #19
                                      kjempestolt over kanarifansen idag.. selv gikk jeg (for første gang i historia) hjem, 5 min før kampen var ferdig, men var redd jeg ble utestengt pga munnbruk etc...... vi har ikke noe annet valg enn å følge nordlie's filosofi, eller laget vi støtter..... han virker ikke som en lsk-gutt i mine øyne, for da hadde han gjort alt for å fikse oss opp av dumpa vi er nedi!!

                                      Kommentar

                                      • semper fi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 823

                                        #20
                                        Har ikke Nordlie vært i samme situasjon før? Gjør en ok første sesong basert på entusiasme og giv fra spillera. Dette viser seg å kke være nok i sesong nr. 2, og svakhetene i systemet (eller mangel på sådan) kommer tydeligere til syne. Jeg ble aldri imponert over det vi presterte i fjor heller (med noen hederlige unntak), og spørsmålet om Nordlies fremtid i klubben er betimelig, spør du meg. Alle kan se at dette ikke fungerer!!!
                                        -After Dark Ultras-

                                        Kommentar

                                        Working...