GUD er snart ledig på markedet, løp og kjøp!!!!
Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
I en artikkel i RB før sesongen uttaler Tom Nordlie:
Men av og til blir jeg irritert når jeg leser for eksempel fansens diskusjonsforum. Jeg har opplevd en enorm pessimisme blant deler av supportere. Hvor de har fått den fra, skjønner jeg ikke
Nå har vi kun skapt tre 100%-sjanser på 3 kamper, og det er hvis vi teller med straffesparket mot Stabæk.
Jeg begynner å bli mer pessimistisk jeg Tom, får jeg lov til det?"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Nå er ikke jeg i noen spark Tom Nordlie modus, jeg mener at han må kreve fra omgivelsene at han får fortsatt tillit. Men dersom han må gå og Gud er ledig, mener jeg at vi snarest skal forberede en avskjedsfest for Fjøra.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Vel, hvis det er som skal til for at Ståle kommer hjem kan det vel ikke være stor tvil om akkurat det. Ståle ville fått i gang fugla som fugla skal være. Tøffe, direkte, og fullkomment jævlige å møte. Nå er vi ingenting. Jeg vil ikke underholde nøytrale tv-tittere, det gir jeg jamnt faen i. Jeg vil ha fotballen vi er kjent for og mestrer. Enkelt og greit. Om fjøra må gå for at det skal kunne bli en realitet er det et akseptabelt offer.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Det er en ting jeg ikke kan forstå med årets spillerkjøp. Når vi ifjor var det laget i tippeligaen som slapp inn færrest mål, hvordan kan vi da kjøpe inn 2 backer som bidro til at Start rykket ned fra tippeligaen? Det lukter ikke akkurat gull av det spør du meg. Jeg savner spesiellt Shane i dette laget. Jeg mener vi hadde hatt behov for han uansett om M.Johnsen hadde vært frisk eller ikke.
Men jeg skal ikke legge all skyld på de nye, fordi det er mange på dette laget som må heve seg flere hakk. Og man må i det minste begynne å jobbe sammen som ett lag igjen. Var rett og slett helt latterlig å se på hvor lite kreative vi er fremover på banen. Det er en skam at en spiss av O.Occean sitt kaliber kun får ett innlegg med kvalitet iløpet av 90 min.
Men kan ikke forstå hvordan man kan forvente at 2 spillere som spilte for det nest dårligste laget i tippeligaen ifjor skal kunne heve Lillestrøm.
Det er heldigvis bare ett lag som rykker direkte ned i år, hvis ikke hadde jeg vært virkelig bekymret.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Er like bekymret som alle andre, men jeg håper vi lar Tom fortsette å jobbe i fred. Husk at vi spiller uten Riise, Søgård, Johnsen og Mouehli, som alle sannsynligvis ville vært bankers på laget.
Kontinuitet er en klisjé, men ikke uten grunn. Tipper det finnes lignende tråder på bataljonen-forumet om Mjelde fra noen år tilbake f.eks.Kommentar
-
Jeg for min del, vil at Nordlie skal fortsette. Bare han styrer oss unna nedrykk. Jeg tenkte for meg selv før sesongen at det kunne blir en tung sesong i serien, men et par gode kjøp i sommer kan gjøre høsten morsom med cup og e-cup. Så sesongen er ikke over enda, selv om vi blir hekta av i serien. Dersom så skjer, hvilket ser sannsynlig ut, håper jeg vi kan slippe til folk med potensiale (Husar, Gundersen, Essidiri for å få de til å blomstre.) Men først må vi styre unda sumpen i bånn.Kommentar
-
Den virkelig virkelig store testen kommer neste helg. Da møter vi Molde og vil få svar på om vi er i gjengen dumpekandidat eller ikke. Taper vi eller spiller uavgjort der, så er jeg rett og slett klar for en lang sesong der det viktigste blir å ikke rykke ned. Vinner vi, vil jeg tro vi ligger "godt" plassert midt på tabellen.
Jeg tror nok også Molde-kampen fort kan bli Nordlies skjebnemøte. Med seier blir det litt ro, med tap tror jeg han er ute innen mai tar til.
Men, det er ikke Nordlie som ene og alene skal ta ansvar. Og da må også hele støtteapparatet vurdere sin stilling.
Spillerne har vi, men det er ikke lett og se hva disse bidrar til. Alle som en feiler og derfor gidder jeg ikke nevne navn, men tankene går jo ikke alene, men ofte, til adecconivå-spillerne fra Start. De må jo være sjeleglad for at de i det hele tatt ble hentet opp til tippeligaspill. Det er litt av samme følelsen som jeg hadde første gang jeg fikk jobb og visste at halve cv-en var fake. Forskjellen selvfølgelig er at jeg maktet å levere varene sånn noenlunde likevel.
Det er litt utrolig egentlig at den som gir mest er Vidar Riseth. Skulle tro at vi hadde noe som rett og slett hadde bittelittegrann mer klubbfølelse. Men all ære til deg for det Vidar.
Det gjør meg forbanna og se Myklebust som ikke engang gidder å gjøre et forsøk i å nå ballen. Og det rett foran KFL. Skam deg, gutt!!
Occen kjenner vi jo alle begrensningene til, så ikke noen nytt der i gården.
Hvorfor i hel... selge Kasey?
Hvorfor se seg blind på tidligere suksess, Nordlie, og hente møkk fra Start?
Ingen må gå i dag. En sjanse til.BølerkanarisKommentar
-
Same procedure as last year...
Jeg begynner å bli lei av å höre disse flosklene. "Nå må vi ikke grave oss ned", "Vi skal ikke analysere for mye", "Vi er totalt blottet for selvtilitt". Det er jo åpenbart at ingenting fungerer fremover på banen. Det finnes INGEN plan eller mening i det vi foretar oss offensivt.
Denne begynner også å bli en gjenganger: "Det er jevnt helt fram til de får 0-1, da mister vi helt troen." Nei, Nordlie. Vi har värt dårligere enn samtlige lag vi har mött i år. Selvom vi ikke slapp Enga til så veldig mange sjanser i förste, så var det mange flere enn vi skapte selv. Vi skapte en halv. Tromsö var bedre enn oss kampen gjennom, Stabäk likeså.
Jeg vil ikke ha mer av dette:
Jeg vil ha et Atle Antonsen-utbrudd av typen: VI HAR ET KJEMPEPROBLEM!!!!"A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa IgieborKommentar
-
Klippekort gjør ting med deg vet du. Nei, Myklebust trenger sårt et Burberry-antrekk slik at han blir utesteng fra Åråsen en periode. Det hadde både han og vi hatt godt av.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Nå har LSK rydda opp i KFL. Nå trengs det en opprydning i trenerstab og spillere.
Vi har lenge ønsket oss Alanzinho eller Espen Hoff. Tviler på at noen av dem vil til LSK. De spiller jo begge i bedre klubber.Kommentar
-
For å ta Nordlie litt i forsvar.. Hvordan i all verden kan du vite det du påstår i det innlegget?"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Uansett hva spillerne har gjort i det siste av trening og aktiviteter så anbefaler jeg at de gjør noe stikk motsatt. Dette gjelder også spillestil. Jeg er meget pro 4-3-3 men med tilgjengelige spillere tatt i betraktning så er det bedre å prøve å få noen bra resultater med 4-4-2 og heller veksle tilbake til 4-3-3 når vi har hentet et afrikansk/sør-amerikansk supertalent til sommeren(hører du Fjøra?).
Og så gjelder gjelder det først og fremst å senke skulderne.Kommentar
-
LSK Norges beste lagKommentar
Kommentar