Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Blir sikkert som å banne i kjerka dette, å ganske usannsynlig.. Men hva med reka?? Han ville ikke latt seg bli pissa på av spillerne sånn som idag.. Han har også vinni noe i tl.. + At han slutta mer eller mindre i enga, noe som er et stort plus i forhold til trenere som holder så hardt på trenerstolen som de kan!!
Å et spm til Per Berg..
Hva er best av å beholde plassen med et lag som spiller kjedelig og alt det der..
Enn å rykke ned med et lag som ikke kan spille ball i det hele tatt, å får folk nesten til å sovne når de ser på det?
Vi ville sikkert klart oss bedre uten per bergs millioner enn med hans millioner å halve start stallen!!
Huff, er ingenting værre en å tape 0-3 mot enga, glad at mobilen min er bøffa atm!!Kommentar
-
Vi er ute med sommerdekk på såpeglatt is, en liten vri til 442 kan umulig ha noen virkning. Regner med Tom har evnen og viljen til å snu dette her til noe positivt utover sesongen. Vi er ikke helt rompekjørt ennå men det næremer seg kraftig.
Bytt til vinterdekk nå!!!!!!!!!! Mitt hjerte banker LSK !Kommentar
-
Blir sikkert som å banne i kjerka dette, å ganske usannsynlig.. Men hva med reka?? Han ville ikke latt seg bli pissa på av spillerne sånn som idag.. Han har også vinni noe i tl.. + At han slutta mer eller mindre i enga, noe som er et stort plus i forhold til trenere som holder så hardt på trenerstolen som de kan!!Kommentar
-
Kommentar
-
Om det er noen som trenger å låne en spade for å grave seg lenger ned, så send meg en PM!
Herregud folkens: Det er kun spilt tre kamper! Det er med rask hoderegning 69 poeng igjen å spille om, og i forhold til tilsvarende kamper ifjor er vi ett poeng foran skjema. Forsøk å se noe positivt.
Til spørmålet i tråden: Nei, Nordli skal ikke gå. Han kan vel ikke spille for alle spillerne i stallen, vel?
Det mangler samhandling og selvtillit, og begge deler er det faktisk mulig å gjøre noe med. Det vil dog hjelpe noe om klubben slutter å snakke om gull, og heller fokuserer på arbeidsoppgaver.Knurr...Kommentar
-
Hadde spillet vært positivt og tapene ufortjent hadde jeg kanskje sett lysere på saken, men vi har nå blitt rundspilt i tre kamper på rad og skapt, tja, tre sjanser totalt? Da er det noe som er alvorlig galt.Kommentar
-
Om det er noen som trenger å låne en spade for å grave seg lenger ned, så send meg en PM!
Herregud folkens: Det er kun spilt tre kamper! Det er med rask hoderegning 69 poeng igjen å spille om, og i forhold til tilsvarende kamper ifjor er vi ett poeng foran skjema. Forsøk å se noe positivt.
Til spørmålet i tråden: Nei, Nordli skal ikke gå. Han kan vel ikke spille for alle spillerne i stallen, vel?
Det mangler samhandling og selvtillit, og begge deler er det faktisk mulig å gjøre noe med. Det vil dog hjelpe noe om klubben slutter å snakke om gull, og heller fokuserer på arbeidsoppgaver.
At Nordlie må gå synes jeg selvfølgelgi er overdrevent enn så lenge, må nok gi han en tjangs enda :-) men la folk få lov å være litt sur, det er tross alt laget vårt det er snakk om, vi er jævlig engasjert og det plager oss at vi ikke klarer å vinne, det er bra at folk reagerer, det viser engasjemang også.Kommentar
-
Hva skjer egentlig med Ciise (eller hvordan navnet han skrives)??
Hadde vært så bra å fått inn litt friskt blod på topp!
Og Husar må få sjansen på vingen fremover, sammen med Essediri. Hva har vi å tape? Kan ikke bli værre enn nå.Kommentar
-
Åsså, problemene ligger ikke bare i Nordlie, men veldig mye ligger der.
1. Nordlie kjører en 4-3-3 formasjon som har fungert rimelig dårlig det siste halvåret. Det var elendig på slutten av 07 sesongen (cupen er ikke no stort unntak der vi slo et dårlig adecco lig lag). Det virker som han bygger spillerne rundt laget og ikke laget rundt spillerne. Han må se hva slags typer vi har i laget og hvilke spillere som er skadet. Synes vi kan legge om til 4-1-2-1-2 (4-4-2 med diamant).
2. Han bruker spillere som Pedersen, og JML. På høyrebacken har vi ikke så mange alternativer, noe nordlie ikke skal få skylden for, men han ville hente pedersen, som jeg mener var feil. Han og JML er ikke gode nok for tippeliga spill og ikke er de talenter som kommer til å bli det med årene. Han bruker også myklebust og Bjørkøy, som ikke har vist seg fra noe god side ennå. Myklebust har ikke funnet tilbake til storformen fra vår sesongen i fjor og bjørkøy har ikke vist frem noe. Bytt hvertfall ut JML med husar! og la Sundgot spille.
3.Han bortforklarer alltid ting i media og klarer aldri å svare konkret på et eneste spørsmål. Kan han ikke bare være litt ærlig å si at LSK sliter og trenger en venstreving istedenfor å drive å bortforklare det med at vi allerede har 2 vinger (som ikke er gode nok) og drive å si at "gutta" må komme seg mentalt så blir allt bedre. Den dagen han ser tv2 reporteren i øya og sier det alle andre ser, så har han tatt et langt steg. Innse problemene, ikke skyv de unna!
Nordlie har hatt 1 sesong til å spille inn laget og har ikke klart det enda. Så vi kan spørre oss selv om spillerne blir dårligere under nordlie, flere har tatt skritt tilbake mener jeg, når de heller skal ta fremskritt. Nordlie har ikke skylden for alt, men han har skylden for mye. Et fotballag trenger kontiunitet, det er ikke passende å bytte trenere oftere enn man bytter fotballsko, se på RBK de har ikke hatt kontiunitet etter nils arne eggen og har heller ikke gjort det noe særlig bra etter ham.
Hos nordlie er det ikke bare resultatene som uteblir, men også spillet og diverse andre ting, men gi han 5 kamper til, hvis det ikker har blitt bedring i spillet eller resultatene bør nytt blod komme inn.
At vi må tilbake til 4-4-2,bør det nå ikke være noen tvil om.
Hverken Lsk eller det spillermatrielle vi nå rår over,egner ikke å spille 4-3-3.
Ja,vet at Nordlie er mr.4-3-3.
men han må vel kunne ha en plan B ?
Hvis ikke,bør han ikke lenger være trener for oss.Kommentar
-
Kommentar
-
Hadde egentlig tenkt å lukke øyne og ører for alt som har med kampen i går og gjør, men klarer ikke å la være.
Det at vi har ett poeng på tre kamper er ikke noe som kan ligne på krise, mange poeng igjen å spille om.
Jeg er virkelig bekymret over spillestallen i forhold til hvordan Tom vil LSK skal spille. Hvor mange ballspillere har vi på laget vårt? I går så var det to (Brenne og Myklebust). Ingen av de andre er ballspillere, men krigere hvor teknikk ikke er deres varemerke. Hvordan i huleste kan da Tom tro at de skal kunne spille 433? Alle i backrekka har teknikk under middels, og da blir det vanskelig. Jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være veldig enkelt å spille mot LSK nå. Høyt press på våre forsvarsspillere ender i 90 % av tilfellene med en lang ball mot Occean. Om han vinner duellen eller ikke er faktisk ikke viktig slik vi spiller nå. Vi har da ikke folk som er dyktige til å ta tak i andreballen, spesielt når vi spiller 433.
Skal 433 fungere må spillerstallen faktisk ha gode ballspillere. Riseth i den sentrale rollen mener jeg ikke fungerer. Der er det kun Mouehli som har den pasningsfoten som trengs. I tillegg må det inn noen ballspillere bakerst også som tør og har ro med ballen til å bruke midtbanen.
Hvorfor LSK har kjøpt JML, Steinar P. og Bjørkøy skjønner jeg ikke. 433 krever ballspillere, ikke krigere.
Tror nok Tom må være litt mer ydmyk og ta et lite oppgjør med seg selv. Han virker alt for låst til 433. Det finnes faktisk andre måter å spille fotball på.Kommentar
Kommentar