Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • forzafugla!
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Apr 2008
    • 461

En annen ting som bekymra meg igår var korta.. Hadde vi spilt mot stabæk, eller et annet dive lag igår, kunne vi lett fått et rødt kort med etterslenger til midtun lie?? I første omgang.. Burde egentlig ha lært nå..

Lurer på hva tom sier til spillerne.. "Er dere snille å ikke får unødvendige kort i denne kampen, skal dere få en is etterpå."?? Må være no sånt, for det virker jo som dem aldri lærer. Innfør gjerne noe bøtesystem for unødvendige kort.. 1 ukes lønn for unødvendige gule kort, og 2-4 uker uten lønn for unødvendige røde..

Kommentar

• fotball_marthe
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1069

Det var som mamma sa.. "Jeg kjenner ikke igjen dette laget lenger. Hvem er det? "

Nei, jeg kjenner ikke igjen mitt kjære LSK lenger. Det er ikke no sjel, det er kjedelig og det er rett og slett ræva. Det hele er så ille at jeg hadde ikke engang lyst til å forsvare LSK når jeg fikk kommentarer og det ble sunget "Nå er det stille i fjøset " x antall ganger. Det hele er totalt deprimerende.
      Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltid

Kommentar

• arni
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Aug 2007
        • 109

Behold Tom Tom... Detter er jeg sikker på att han klarer å snu.... Går noen kamper til nå så er det store overskrifter om att Tom har klart det mesterlige og snudd fra tap til vinn Vent å se....
        Vi MÅ støtte fugla nå...

Kommentar

• reka
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Aug 2005
          • 13278

Opprinnelig skrevet av fotball_marthe
          Det var som mamma sa.. "Jeg kjenner ikke igjen dette laget lenger. Hvem er det? "
          Eneste problemet er vel at TN har brukt for lang tid på å gjøre laget ugjenkjennelig. Ække bare å resirkulere The Eagles dette her, her skal det lages Dimmu Borgir ut av Ole Ivars.

PS! Jeg kan godt følge oppfordringen i overskriften og ta ansvar. Jeg kan tilogmed gå meg en tur også, hvis det får dere til å føle dere bedre.

Kommentar

• andersmm
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2006
            • 5764

Dagens Grönlund: "Jeg går fremdeles for gull, sier LSK-lederen til Nettavisen."

Frank! Nå må du våkne opp, dette er enda mer virkelighetsfjernt enn Nazibeskyldningene du hadde i forrige uke.

Her er ingenting galt nei! Så laaaangt derifra.
            "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• oddleif
              Medlem
              Hoffnarr
              • Dec 2007
              • 49

Is i magen

Hei folkens
              Ta det litt med ro. Vi er f. eks tre poeng bak regjerende seriemester
              etter tre kamper med 23 x 3 poeng å kjempe om.
              Ingen grunn til panikk.
              LSK kommer, og la Tom få ro nå.
              Media pisker opp stemningen, men la oss IKKE gjøre det internt også

Kommentar

• kimmern
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jun 2005
                • 1174

nei jeg er ikke rolig. jeg har vært urolig og skeptisk i hele vinter.. det er noe som ikke har stemt og desverre har mine spådommer slått til.:???:

Kommentar

• andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

Opprinnelig skrevet av oddleif
                  Hei folkens
                  Ingen grunn til panikk.
                  Det er ingen som bekymrer seg over poengsummen, enn så lenge. Men det som er sinnsykt urovekkende, er at vi spiller klart dårligst fotball av alle TL-lagene.

Dårligst.

Av alle.

Det verste er at det ikke virker som om noen veit helt hva vi skal gjöre, ihvertfall ikke Nordlie. Han fornekter jo det åpenbare kjempeproblemet vi har.
                  "Nytter ikke å grave seg ned, dette må vi legge bak oss og så må vi bygge oss opp til neste kamp. Vi skal ikke analysere for mye eller legge så mye vekt på denna kampen, vi klarer bare ikke å justere strekken mellom lagdelene. Så blir det veldig vanskelig når de scorer og gutta mister troen på seg selv. Vi spiller jevnt i störste delen av matchen".
                  Javel... Ikke noe problem altså? Bare justere litt? Få tilbake selvtillitten? Jevnspilt match? Kjempebra treningsuke?
                  Vi lekker bakover, skaper ikke en sjanse fremover! Og sånn har det värt i tre kamper nå. Vi har ikke på noe tidspunkt spilt jevnt med noen denne sesongen. Her trengs mer enn justeringer!
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

Kommentar

• Fugl1120
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2005
                    • 3528

Hei folkens
                    Ingen grunn til panikk.
                    Skjønner ikke riktig hvordan du kan si det. Skal vi være fornøyde? Skal vi rose spillet vi har prestert de siste 3 kampene? Dersom det ikke hadde vært massiv kritikk på dette forumet nå, hadde det jo vitnet om totalt mangel på fotballforståelse. Uvesentlig hvor langt det er opp til Brann, poenget er at det spillet vi har nå vil ikke føre til stort flere poeng. Fram til spillet bedrer seg, vil vi fortsette å tape fotballkamper. Og så lenge vi taper fotballkamper, er jeg misfornøyd. Spesielt når vi blir rundspilt slik som vi har blitt nå.
                    Lauken er vår venn!

Kommentar

• hamkamboy
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Sep 2006
                      • 26

Hadde LSK som bankers på sølvplass foran denne sesongen, med grunnlag i en god stall og en knallgod trener. Treneren er fortsatt knallgod, det er spillerene som har sviktet. Spillerene må gå i seg selv, det trenger ikke være 1-2-3 eller 4 nye spillere som trenger å være en løsning på Lillestrøm's lille krise. Nordlie blir, og Lillestrøm klatrer.

Kommentar

• mr.Jordbakke
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jun 2005
                        • 3845

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Skjønner ikke riktig hvordan du kan si det. Skal vi være fornøyde?
                        Nei, ingen er vel fornøyde, men samtidig er det for tidlig å krisemaksimere så tidlig i sesongen. Jeg tror at noen justeringer kan føre frem til seier. Hva med å la spillerne se LSK-Aalesund på video fra ifjor?
                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                        Mr.Jordbakke

Kommentar

• KFL109
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Dec 2003
                          • 1958

Jeg mistenker regjerende seriemester for å være svært skuffa over sesongstarten sin...
                          Vidar Evje

Kommentar

• mooph
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2005
                            • 1496

Mange her er tydeligvis grepet av panikk og foreslår de underligste løsninger.

Spillet er såpass dårlig at det blir klart at Tom (og andre) sannsynligvis har rett i antagelsene om at dette sitter i hodet på spillerne. LSK har ikke kjøpt inn stjerner, men de er tross alt bedre enn hva de nå klarer å få frem.

Kanskje kan en bebreide lagledelsen i at dette burde vært oppdaget før i og med at spillet har vært nær like dårlig helt siden nyttår. Dette bærer preg av prestasjonsangst som gradvis går over i lav selvtillit.

Formasjonsbytte eller trenerbytte vil ikke hjelpe taktisk, man kan føre til en ny start for spillerne mentalt. Spillerne trenger endring av tankemønster. En seier over Molde vil være viktig.

En tung periode nå, det positive er at det kun kan bli bedre fremover siden laget har nådd bunnen.
                            Fugla mot nye høyder

Kommentar

• S.Skywalker
                              Medlem
                              Møteplager
                              • Oct 2007
                              • 79

Opprinnelig skrevet av mooph

En tung periode nå, det positive er at det kun kan bli bedre fremover siden laget har nådd bunnen.
                              Jeg sa dette etter Stabækk kampen. Fy å feil jeg tok.

Kommentar

• haak
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Aug 2007
                                • 141

Det er jo ikke bare i 3 kamper vi har vært ræva! Vi har vært ræva i hele vinter! Vi gjorde en bra match mot et B preget HamKam i første treningskamp, etter det har vi ikke spilt en eneste god fotballkamp!!!
                                Blir viktig å få tilbake Riise

Kommentar

• occean-fan!
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2006
                                  • 751

Problemet offensivt er åpenbart.

offensivt har vi et problem, og det går på selvtillit. Isteden for å utfordre en mann uten sikring med engang man mottar ballen stopper man å spiller støttepasning eller på tvers. MER SPILL I LENGDERETNINGEN må tiL! gjør ikke noe om man feiler i noen dribleforsøk, men da har man hvertfall prøvd.

Slik vi spiller blir vi spillende mot etablert forsvar hele tiden, men kommer så og si aldri hurtig slik at vi får motstanderens forsvar i ubalanse og kommer i overtall.

Få spillerne til å tørre!!!

Kommentar

• reka
                                    Seniormedlem
                                    --==FORUMRUNKER==--
                                    • Aug 2005
                                    • 13278

Nordlie ned i vekt - laget hans taper. Nordlie opp i vekt - laget hans vinner.

Han bør IKKE gå, men sitte mest mulig stille. OG ta en smultring.

Kommentar

• mooph
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2005
                                      • 1496

Opprinnelig skrevet av occean-fan!
                                      offensivt har vi et problem, og det går på selvtillit. Isteden for å utfordre en mann uten sikring med engang man mottar ballen stopper man å spiller støttepasning eller på tvers. MER SPILL I LENGDERETNINGEN må tiL! gjør ikke noe om man feiler i noen dribleforsøk, men da har man hvertfall prøvd.
                                      ...
                                      Få spillerne til å tørre!!!
                                      Det største problemet lav selvtillit gir er frykten for å gjøre feil. Dette fører til at spillerne intuitivt helst ikke vil ha ballen fordi sjansen for å gjøre feil større med ball enn uten. Som et resultat vil offensiv bevegelse og gode løp bli fraværende fordi en gjerne får ballen når en befinner seg i en god posisjon.

Frykten for å feile er større enn ønsket om suksess.

Du har rett i at spillere må tørre, men dette gjelder vel så mye uten ballen som med. Det er ikke noe poeng i å drible seg forbi noen dersom ikke dette samtidig medfører bedre pasnings eller avsluttingsalternativer. Dette finner man som regel kun når medspillere ønsker å motta ballen.
                                      Fugla mot nye høyder

Kommentar

• superbøffel
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Aug 2005
                                        • 5611

Opprinnelig skrevet av reka
                                        Nordlie ned i vekt - laget hans taper. Nordlie opp i vekt - laget hans vinner.

Han bør IKKE gå, men sitte mest mulig stille. OG ta en smultring.
                                        Kan jeg foreslå at vi gir TomTom gavekort på TGI/McD/Peppes?
                                        Enøyd i de blindes dal.

Kommentar

• KanariGulFugl
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 454

Justeringene skulle vel strengt talt Tom Nordlie vært ferdig med før seriestart?? Greit vi har fått ett par uheldige skader, men vi burde hatt en bred nok stall til å dekke opp for disse.. For meg virket det som de ikke har "giddet" å gjøre noe med problemene med spillet og selvtillitten i vinter fordi de regnet med at alt skulle løsne til seriestart. Helt feil beslutning syns nå jeg, og garantert tusner av andre som ser hvordan det står til med laget om dagen.

Kommentar

Working...