Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Thomas fugl
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Nov 2003
    • 137

    Skjønner ikke hvorfor alt ansvaret skal legges på Tom.
    Det er jo begrenset hva man får presset ut av gråstein mener jeg...
    - Venter på en ny storhetstid

    Kommentar

    • Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

      Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
      Skjønner ikke hvorfor alt ansvaret skal legges på Tom.
      Det er jo begrenset hva man får presset ut av gråstein mener jeg...
      Man kan jo lure litt når nesten all denne "gråsteinen" blir hentet fra Start. Du skal nok ikke se helt bort i fra at Nordlie kanskje har hatt en "liten" finger med i spillet...

      Kommentar

      • MedlemNR35
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Mar 2004
        • 905

        Opprinnelig skrevet av Thomas fugl
        Skjønner ikke hvorfor alt ansvaret skal legges på Tom.
        Det er jo begrenset hva man får presset ut av gråstein mener jeg...
        Du er vel noe innepå hva jeg har ment selvom jeg ikke vil kalle det gråstein. LSK har 5-6 spillere som er gode nok for gull. Vi har 2-3 som er gode nok for medalje. Resten holder egentlig bare midt på tabellen og nedover nivå.

        Tom har selvførgelig et ansvar om å få det beste ut av den troppen vi har tilgjengelig. På disse 3 første kampene har han ikke klart det 100% og må da selvførgelig ta sin del av skylden også.

        Men dette er ikke kun noe Tom Nordlie problem. Det er heller ikke kun et spillerproblem eller et styreproblem. Dette er et LSK problem og hele klubben må løfte seg for å komme seg ut av dette.

        Det sies at motgang gjør man sterkere. Vi supportere må støtte 110% nå. Mer enn noen gang. Vise at vi står bak klubben så skal man se at vi klarer dette også.

        Kommentar

        • haak
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Aug 2007
          • 141

          Problemet er også at NOrdlie har trent spillerne alt for hardt! Spillerne var utslitt foran kampene på La Manga, og klarte derfor ikke å spille sitt beste i kampene. Det gir jo ekstremt bra selvtillit! Dette har også skjedd i alle klubbene Nordlie har trent..

          Kommentar

          • blue
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2004
            • 1429

            Nordlie har ikke hatt langvarig suksess i en eneste klubb, så jeg venter bare på at tendensen skal slå til i LSK også...

            Han skal ha kred for at han tok Enga ned i første, men jeg er ikke imponert over CVn hans.
            Fugla 4 Life!

            Kommentar

            • jonrog
              Medlem
              Møteplager
              • May 2006
              • 95

              Jeg syntes det er flaut hvordan vi spinteller fotball om dagen. Samtidig stiller jeg store spørsmålstegn ved treningsmetodene til Nordlie. Det eneste vi hører snakk om er jo o2 opptak og løpstester. Men mest av alt er jeg skuffet. Vi ansatte Nordlie fordi vi ville underholde. Halo? Underholdning? Hvor da? For meg virker det som om vi har vekket 11 spillere en morgen som ikke kjenner hverandre og som aldri har spilt sammen og dyttet dem inn på fotballbanen. Han ene er høy, derfor slår de lange baller mot ham, men videre derfra vet ingen hva de skal gjøre. På toppen av det har ingen gode nok enkelferdigheter til å foreta seg noe utslagsgivende på egenhånd.

              Kommentar

              • chrissp
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Aug 2004
                • 2403

                Moderatormelding: Tråden sklir ut. Kampen mot Molde skal diskuteres i kamptråden. Innlegg er flyttet og kort utdelt. Her skal det diskuteres hvem som må ta ansvaret for den dårlige seriestarten.
                Bølerkanaris

                Kommentar

                • fugla4ever
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Jul 2005
                  • 212

                  Hvis det fortsetter med tap og uavgjort mot bunnlag og erkerival Vålerenga vil det kanskje ikke være noen annen utvei enn å sparke Tom Nordlie og forhåpentligsvis få inn Ståle Solbakken en ekte LSK-mann som kjenner spillestilen vår inn som erstatter

                  Kommentar

                  • sniper
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 5254

                    Ansvar ja. Jeg lurer på hva som blir sagt i garderoben i pausene på Åråsen, vi kommer ut hver gang og blir pissa på. Og vi er liksom det best trente laget i Norge.

                    Tom Nordlie kaller seg en pedagog, han messer hele tiden om denne pedagogbakgrunnen sin. Gymlærer på Sandbekken ungdomsskole.

                    Sorry assa, men jeg tror ikke Tom Nordlie er mannen til å få oss ut av uføret, til det er han for sta.

                    Jeg er for trenerbytte nå, før det blir for sent. Og nei, dette er ikke bedømt på bakgrunn av 4 kamper, men 4 kamper+sesongen 2007.

                    Petter

                    Kommentar

                    • Stan
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • May 2006
                      • 1082

                      Spørs om trenerbytte er litt i seineste laget. Da han allerede har slitt ut det vi har av spillere.

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        Hva vi skal med en trener som klarer som spiller møkk kjedelig fotball med alle klubber han trener, samt at han nå klarer kunststykket å ikke vinne ligaen i Danmark med det "by far" største budsjettet av alle klubber i norden, samt et overgangsbudsjett ingen er i nærheten av fatter ikke jeg. Klarte vel ikke engang å komme seg videre fra gruppespillet i UEFA, noe til og med Brann klarte.

                        Greit at han var Gud nå han var her som spiller, men det betyr vel ikke at han absolutt må være det som trener også.

                        Kommentar

                        • sniper
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 5254

                          Skal Nordlie gå?

                          En enkel og høyst uoffisiell avstemning.

                          Ja eller nei?

                          Kommentar

                          • reka
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Aug 2005
                            • 13277

                            Bare tull å bytte trener. Vi bør imidlertid prøve å slette hukommelsen hans fra start-tida, og gi ham noe annet å bygge selvtilliten på. Hypnose eller en real rangel pleier å hjelpe. Å se relikviene fra 2005 "boltre" seg på den stolte gressmatta på Åråsen er muligens betryggende for TN, men for alle oss andre er det en ren hån. To nye backer og mye er gjort.

                            Kommentar

                            • Henrik
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2006
                              • 2110

                              Jeg er ikke fornøyd med Nordlie. Men jeg lurer på hvilken trener som er ledig som kan erstatte han. Skulle gjerne hatt JJ fra Stabæk eller Steinar Nilsen, men de er jo dessverre ikke ledige.

                              Gjerne en ny trener, men riktig trener...

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                Som alle mennesker har han sine styrker og svakheter. Sistnevnte er dessverre en større hemsko for tiden enn førstnevnte. Han trenger hjelp til å se sine feil og eventuelt overlate slike disposisjoner til andre.

                                Kommentar

                                • sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

                                  Avstemningen er selvsagt uavhengig om hvem som er ledig på markedet. Dette er isolert en avstemning om Tom Nordlie bør trekke seg eller ei.

                                  Petter

                                  Kommentar

                                  • holmiz
                                    The kjøkken-kanariz
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 6064

                                    Dersom Tom må gå, hva er da alternativet?

                                    Et LSK uten hovedtrener ser jeg uansett på som svakere enn dagens LSK med Tom som trener.

                                    Så før vi roper på Tom sitt hode bør vi (jaggu/for f**n/hel**te) ha et alternativ klart. Om ikke så er vi helt sikkert på vei nedover i systemer.

                                    Så igjen, har vi noen reelle alternativer til Tom?
                                    (jeg ser dem nemlig ikke.)
                                    Hilsen Anders

                                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                                    Kommentar

                                    • Fuglefar
                                      Seniormedlem
                                      Forumonanist
                                      • Aug 2006
                                      • 202

                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Bare tull å bytte trener. Vi bør imidlertid prøve å slette hukommelsen hans fra start-tida, og gi ham noe annet å bygge selvtilliten på. Hypnose eller en real rangel pleier å hjelpe. Å se relikviene fra 2005 "boltre" seg på den stolte gressmatta på Åråsen er muligens betryggende for TN, men for alle oss andre er det en ren hån. To nye backer og mye er gjort.
                                      Det hjelper ikke bare med to nye backer. Må jo ha noen som faktisk egner seg i tippeligaen
                                      Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                                      Kommentar

                                      • asker_kanari
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2007
                                        • 208

                                        Synes ikke vi skal bli helt Rosenborg etter tre kamper. Men det er helt klart at det ikke kan fortsett slik...

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          Ut med Nordlie. Mangler grunnleggende kompetanse og selvinnsikt.

                                          Jeg nevner:
                                          * Årets innkjøp
                                          * Famlende spillestil (mokk og mæl)
                                          * Mangel på kloke taktiske grep i kamp
                                          * Feiltrening
                                          * Sutring og bortforklaringer

                                          Inn med Jan Halvor Halvorsen. Vi trenger en trener med stake hvis vi skal redde årets sesong.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...