Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KimFL
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 1410

    Helt klart framgang siden forrige kamp. Mest positivt er kanskje at gutta nå holder trykket opp i hele kampen, og ikke går tomme etter første 45.

    Tyder jo på at trenerapparatet har gjort noe riktig denne uka. Gjør det samme neste uke, så slår vi Viking hjemme. Kanskje terpe litt på forsvarspill, så blir detta bra etterhvert.



    KimFL

    Kommentar

    • BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

      Ironisk...

      Jada. Mange melder om fremgang, og det sier også sitt. Vi møter et møkkalag som sliter, og først på overtid klarer vi å skape en sjanse ved hjelp av noe som ligner på fotball. To pasninger på rad. På overtid. For en gjeng. Det sier sitt om gjengen til TN når dette blir sett på som fremgang.

      Det er helt klart at vi trenger en skikkelig opprenskning. Snarest. Jeg tror uansett ikke det skjer enda. I mellomtiden kan man spekulere i om det er paintball eller motivator som har hevet LSK fra å fremstå som et dårlig 8. divisjonslag, til nå å agere som et middels 6. divisjonslag.

      Jeg ordinerer uansett følgende treningsplan kommende uke:

      Mandag: Lett blindebukk (restitusjon)
      Tirsdag: Traktorpulling (motivasjon)
      Onsdag: Stolleken (koordinasjon)
      Torsdag: Kappe land (teknikktrening)
      Fredag: Jenka (På Tranen, Med Arnie, avslutningstrening)

      God bedring.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

      Kommentar

      • maxpayne
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Apr 2006
        • 1264

        Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Jada. Mange melder om fremgang, og det sier også sitt. Vi møter et møkkalag som sliter, og først på overtid klarer vi å skape en sjanse ved hjelp av noe som ligner på fotball. To pasninger på rad. På overtid. For en gjeng. Det sier sitt om gjengen til TN når dette blir sett på som fremgang.
        Kom med løsningene Benny? Vi har de spillerene som pr. dags dato er til disposisjon. Kampen i dag var en ganske jevn afære som burde gitt LSK poeng. Hva forventer du egentlig? Du har jo siden i vinter sier du sett at LSK ville slite i år så da bør det vel ikke komme som noen bombe på deg at vi taper i Bergen.
        Jeg er enig i at tabellen og spillet om dagen er lite lystig, men slapp av Benny det kommer bedre tider. Etter fotballferien i år er det 16 kamper igjen og vi har BHR og ES tilbake. Husk vi tapte mot Brann (b) vif (h) Stabæk (b) i fjor også. Jeg venter foreløpig med å kaste meg på hylekoret til vi har sett hvor vi står i kamper mot lag som Fr.stad, SIF, HamKam, Glimt, Lyn, Ålesund.

        Kommentar

        • chrissp
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2004
          • 2403

          Det snakkes om årsbeste. Altså...etter de første som kan kalles "tidenes verste". I hvert fall veldig "close".

          Greit nok med forbedring. Det mest skremmende er vel likevel at forbedringen kommer etter x-antall bortforklaringer og så å kopiere de beste ideene her fra forumet. Er det noen som husker forklaringen etter første hjemmekamp? Indreløperne lå bare litt for høyt. Det var bare en bitteliten korreksjon, så var alt i orden. Yeah right.

          Desto flere hederlige tap, desto mer vil Tom ødelegge laget.

          Bare se i kamptråden om hvor mye folk godtar på kort tid. Nå er det plutselig fremgang å spore når man skårer et flaksemål og skaper en sjanse på 90 minutter.

          Sorry, Tom. Bye.
          Bølerkanaris

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            Opprinnelig skrevet av BennyLem
            Jada. Mange melder om fremgang, og det sier også sitt. Vi møter et møkkalag som sliter, og først på overtid klarer vi å skape en sjanse ved hjelp av noe som ligner på fotball. To pasninger på rad. På overtid. For en gjeng. Det sier sitt om gjengen til TN når dette blir sett på som fremgang.
            Du kan gjerne mene hva du vil, Benny. Men vi produserte langt flere sjanser enn hva Brann gjorde idag, og var totalt overlegne i store deler av andre omgang. Angrepet Myklebust brant på overtid var klasse, dersom du ser det igjen så ser du at dette er entouch-angrepsspill av ypperste klasse, som du ser særdeles sjelden i norsk fotball.
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              Opprinnelig skrevet av chrissp
              Bare se i kamptråden om hvor mye folk godtar på kort tid. Nå er det plutselig fremgang å spore når man skårer et flaksemål og skaper en sjanse på 90 minutter.

              Sorry, Tom. Bye.
              Blæh!

              - Stort sett bra dødballer.
              - Ro når vi vinner ballen (for første gang i år).
              - Venstrevingen JML gjør det bra (trist han må bli back i andre omg)
              - Sundgot mottar klarer og fordele baller helt greit.
              - Flere brudd i midten enn før.
              - Roligere bak i dag tross vedvarende markeringsvikt (VR + Kippe = ok)
              - Kladder fortsatt når vi kommer til 16, men nærmere nå.

              Dette er fremgang! Blir fremgangen tilsvarende stor frem mot viking kampen vil det bli karaktrisert som bra spill, noe jeg ser frem til.
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • Start-fan
                Juniormedlem
                Ferskenpels
                • Apr 2008
                • 6

                Hei

                Det er ikke ofte jeg er innom dette forumet, noe som vel fremkommer av nicket. Men denne tråden var meget interessant lesing da innleggene er bortimot en kopi av de vi hadde på vårt forum i tiden før Nordlie fikk fyken i Start.

                Det som preget debatten hos oss i forkant var i hovedsak:

                Spillerne var blitt overtrent, de ble sendt halvskadd på banen, det ble stadig flere skader, det ble mange kort, de var slitne og klarte ikke holde ut kampen. Formasjonene som hadde fungert bra i to år falt sammen, stopperne ble for agressive, backene var rævva (noe de samme spillerne fortsatt er), spissene brant kjempesjanser og all annen elendighet som følger et lag i motgang.

                Tom fokuserte mer og mer på dommere, media og antall kort samt enkeltsituasjoner i kampene som han mente var hårreisende. Han fikk mindre tiltro hos supporterne, virket sur og grinete, kranglet med de medisinsk ansvarlige og kom med samme tullete BS-fraser hele tiden (en god del av det han har sagt den siste tiden finner dere identiske på intervjuer fra den tiden)

                Etter at Tom fikk fyken virket det som at spillerne ble lettet og slappet mer av. Det kan ha vært at den krevende Nordlie rett og slett drepte mye av gløden i laget da han aldri gadd å høre på noen andre enn seg selv. Det førte til at Start ikke rykket ned det året. Problemet var imidlertid at assistenten til Hareide fikk overta. Den urutinerte mannen fikk nok mer flyt i poengsankingen som en følge av at Tom var borte enn at han presterte noe som helst.

                Som en takk for at Tom har fortsatt sin merksnodige innkjøpspolitikk og handler inn gammelt rusk som ikke holder mål er mitt tips at Lillestrøm nok vil få det bedre uten Tom enn med, og at handling bør skje så raskt som mulig da poengene forsvinner raskt på våren. Men skal Tom bort må det i hvert fall passes på at det ikke kommer inn et uprøvd blad, selv om Uwe har vist seg som et unntak.

                Det kan imidlertid være at jeg tar helt feil og at Tom vil gi Lillestrøm fantastiske resultater på sikt, men jeg tror at dersom dere skal gamble på det så kan det koste et år i landsbyligaen og den økonomiske ruinen det medfører, for å stable opp et lag med de masochistspillerne det kreves for å holde tritt med hans treningsdoser.

                Uansett god bedring og det er langt bedre for TL at dere er der fremfor mesteparten av de utmarkslagene Start møter i år kommer opp.

                Kommentar

                • Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

                  Skal vi først sparke Tom, får vi sparke hele støtteapparatet hans som er fotballfaglig enig i det som gjøres. Vi får sparke Slokvik for å ha overtrent gutta. Bakkemo for å ha hjulpet Tom ut i dette. Grodås, Erland, alle som er på feltet og bidrar til at gjengen ikke presterer. Så får noen luringer her inne samle sammen et støtteapparat som er bedre. I motsetning til i Start har jeg til gode å høre noe om misnøye blant spillerne.
                  Lauken er vår venn!

                  Kommentar

                  • haak
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Aug 2007
                    • 141

                    Det er jo forferdelig å se hvor lite Brenne og Bjørkøy får til! Heldigvis er jeg rimelig sikker på at Nordlie er ferdig hvis vi taper mot Viking. Vi skulle aldri sparket Uwe!!

                    Kommentar

                    • Erikk
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Aug 2007
                      • 204

                      Opprinnelig skrevet av chrissp
                      Er det noen som husker forklaringen etter første hjemmekamp? Indreløperne lå bare litt for høyt. Det var bare en bitteliten korreksjon, så var alt i orden. Yeah right.
                      Hadde lsk vært i besittelse av 2 indreløpere som vet hvordan de skal jobbe i forsvar så tror ting ville sett mye bedre ut. Med riise og søgård ute er det ingen i midtbaneleddet som påtar seg å presse ballfører, så da må forsvaret ut og presse. Når forsvaret stormer ut for å presse er en god vendig nok til å spille seg rett gjennom, for da er det ingen sikring igjen. Venter forsvarerne og lar motspillern vende opp, da har vi minst like store problemer.

                      At angrepsspillet ikke sitter er ikke no nytt, det har fungert noen kamper en sommer under erlandsen, samt et par kamper i starten av fjorårssesongen så lenge jeg kan huske. Problemet ligger først og fremst i forsvarsspillet som kollektivt ikke fungerer.

                      Kommentar

                      • cave
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Nov 2006
                        • 108

                        Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                        Skal vi først sparke Tom, får vi sparke hele støtteapparatet hans som er fotballfaglig enig i det som gjøres. Vi får sparke Slokvik for å ha overtrent gutta. Bakkemo for å ha hjulpet Tom ut i dette. Grodås, Erland, alle som er på feltet og bidrar til at gjengen ikke presterer. Så får noen luringer her inne samle sammen et støtteapparat som er bedre. I motsetning til i Start har jeg til gode å høre noe om misnøye blant spillerne.
                        Nei luringene her trenger ikke å samle sammen et nytt støtteapperat. Det er vel relativ vanlig at den nye treneren har sitt å si når det gjelder hvem han vil ha i støtteapperatet og hvem han ikke vil ha.

                        Kommentar

                        • mooph
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 1496

                          Opprinnelig skrevet av Erikk
                          Med riise og søgård ute er det ingen i midtbaneleddet som påtar seg å presse ballfører, så da må forsvaret ut og presse.
                          Jeg har oppfattet det motsatt. For mange på midtbanen er kun interresert i ballfører, noe som gir motstander mange ledige medspillere å spille til. Én mann mot ballfører og resten må markere ut de andre (det er sånn en alltid er "tett oppi" motstander)!
                          Fugla mot nye høyder

                          Kommentar

                          • Fugla
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • May 2004
                            • 1718

                            Opprinnelig skrevet av chrissp

                            Sorry, Tom. Bye.
                            Uansett om du får inn en ny trener nå så vil den treneren ha den samme elendige stallen å jobbe med og jeg tviler på at man får gull ut av gråstein denne gangen...
                            At man ikke ser før sesongen at vi har tidenes tyngste og tregeste lag uten fart og teknikk synes jeg er utrolig!
                            Makan til rævva markering fra f.eks. PSA ser jeg nesten ikke på bedriftslaget jeg spiller på engang. Gjengangeren i år har vært 2 mann løper på ball og ingen passer angriper...
                            Homer Simpson.



                            www.ultrassarp.no

                            Kommentar

                            • KFL109
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2003
                              • 1958

                              Opprinnelig skrevet av Fugla
                              Uansett om du får inn en ny trener nå så vil den treneren ha den samme elendige stallen å jobbe med (...) Makan til rævva markering fra f.eks. PSA ser jeg nesten ikke på bedriftslaget jeg spiller på engang.
                              PSA var for kort tid siden en klassestopper som ble spådd snarlig landslagsplass. Om en ny trener kan hjelpe fram det beviselige potensialet vet vi ikke. I hvert fall ikke før vi har prøvd...
                              Vidar Evje

                              Kommentar

                              • chrissp
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 2403

                                Opprinnelig skrevet av mooph

                                - Stort sett bra dødballer.
                                - Ro når vi vinner ballen (for første gang i år).
                                - Venstrevingen JML gjør det bra (trist han må bli back i andre omg)
                                - Sundgot mottar klarer og fordele baller helt greit.
                                - Flere brudd i midten enn før.
                                - Roligere bak i dag tross vedvarende markeringsvikt (VR + Kippe = ok)
                                - Kladder fortsatt når vi kommer til 16, men nærmere nå.

                                Dette er fremgang! Blir fremgangen tilsvarende stor frem mot viking kampen vil det bli karaktrisert som bra spill, noe jeg ser frem til.
                                Ja, det er jo en viss fremgang det. Dessverre er mye av det ting som bør være en selvfølge eller ting som kunne vært endret på for lenge siden.

                                Den fremgangen som du virker fornøyd med, forsøker heller jeg å se i et lengre perspektiv. Akkurat nå er det en fremgang ja, men hva hjelper det når vi vi har gått 2-3 år tilbake i utvikling?

                                Opprinnelig skrevet av Fugla
                                Uansett om du får inn en ny trener nå så vil den treneren ha den samme elendige stallen å jobbe med og jeg tviler på at man får gull ut av gråstein denne gangen...
                                Det er noe gråstein i laget, men også mange spillere med et stort potensial. Aftenposten skriver i dag at vi har gått fra gull til gråstein. Noe må jo ha skjedd på veien. Tipper det ligger en del svar i formasjon, valg av spillere, innkjøpspolitikk og treningsmetoder. Er nok ikke bare Tom her nei.

                                Jeg synes det er synd med Tom, fordi jeg tror virkelig at han har hjertet sitt i LSK og derfor hadde jeg håpet på en bedre skjebne for ham. Jeg tror fortsatt han ryker etter Viking eller RBK. Det MÅ bli seier i en av de kampene for at han skal kunne fortsette.
                                Bølerkanaris

                                Kommentar

                                • Rovfugl
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 3672

                                  Opprinnelig skrevet av KFL109
                                  PSA var for kort tid siden en klassestopper som ble spådd snarlig landslagsplass. Om en ny trener kan hjelpe fram det beviselige potensialet vet vi ikke. I hvert fall ikke før vi har prøvd...
                                  har ikke væårt bedringer på det punktet til PSA i år heller, derfor er jeg pokker ikke sikker på om markeringsproblemet hans er noe Tom jobber med, kankje en annen trener kan gi beskjed til PSA om å prioritere å markere angriper i feltet i stedet får å stirre blindt på ballfører ute ved linja!.
                                  Slik det ser ut nå så kan umulig Tom ha gitt beskjed om å holde seg til markeringene, i så fall er jo spillerne stokk dum som ikke gjør som dem for beskjed om.
                                  Nei jeg tror rett og slett ikke dette er et prioritert problem hos Tom, og jeg mener også det er feil å ikke prioritere dette fordi markeringssvikt er årsaken til så mange av baklengsmåla våre i år!
                                  Jeg personlig mener spillerne blir for aggressive i forsvar, i den forstand at for mange går for direkte på ballfører og dermed skjer det alr for ofte at motspiller slippes fri.
                                  er usikker på om Tom rett og slett ser dette eller vil kompansere på dette på andre måter, uansett så funker det ikke og markeringene må skjerpes 100 % og en del enkeltspillere bør ohgså skjerpe seg mye.

                                  Men mye av dette mener jeg går på Tom, for hvis han hadde lagt nok vekt på disse tingene burde vi sett antydning til forbedring, noe vi ikke gjør!
                                  DØ FOR FUGLA!!!
                                  http://www.fluefiskebloggen.no
                                  LSK er min religion
                                  Ujah er min gud

                                  Kommentar

                                  • Raskolnikov
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1453

                                    Opprinnelig skrevet av Fugla
                                    Uansett om du får inn en ny trener nå så vil den treneren ha den samme elendige stallen å jobbe med [...]
                                    Hvem har skylden for at LSK har en så dårlig stall da? Skal vi vente på at LSK får en enda dårligere stall på grunn av Nordlies håpløse vurderinger? Du nevnte at vi har tidenes tregeste lag. Vel, slik går det når man frivillig bruker 7 millioner kroner på å bytte ut Shane Stefanutto med Marius Johnsen.

                                    At det ikke fantes noen bedre høyrebacker enn Steinar Pedersen som ville til LSK har jeg også vanskelig for å tro. Som nevnt tidligere hadde vi sjansen til å hente Christopher Andersson i fjor sommer, men vi prioriterte heller Steinar Pedersen. Dermed takket vi nei til fart, teknikk, offensive bidrag og gode dødballer i bytte mot luftstyrke og "lederegenskaper".

                                    Kiesenebner rekker antageligvis å få en halv sesong i kanonform før vi bestemmer at han er for gammel og at vi heller satser på en spiller som er et par år yngre og vesentlig dårligere.
                                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                    Kommentar

                                    • Tam
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Nov 2005
                                      • 61

                                      Vi har nå forsøkt med 4 3 3 , og lykkes ikke med dette...
                                      Vi kjøper spillere som ikke passer inn i det systemet.
                                      Vi har samlet "startkameratene".
                                      Vi handler spillere i panikk... og hva sitter i igjen med ? sisteplass på tabellen, og ikke noe system overhode.

                                      Hva med å stikke fingeren i jorda, og forsøke å spille noe vi kan, feks. 442, med en diamant ? Det har vi i alle fall spillere til.

                                      Hvorfor trenger toppspillere som kommer til LSK 1 - 2 sesonger for å komme inn i spillet ? Koren, krigur, etc.
                                      Se på Wehrmann, 2 sekunder i FFK, også er han kaptein ?

                                      Det er greit nok å kjøpe Norske spillere... men når det blir kjøpt middelmådige spillere fra Norge, som ikke hever laget.. ja da havner vi der vi er nå.

                                      PT har LSK en "grå masse" uten en eneste profil ( Ok, Søgård er en _lokal_) profil.

                                      Og når treneren i tillegg er mer opptatt av hva som skjer utenfor banen under kamp ( hjemme mot molde sist), så er det klart at det blir tøffe tak.
                                      Men pleier ikke TN å "bomme" andre sesongen. ?

                                      Men Uwe ser ikke ut til å ha det samme problemet i Stavanger ?

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        Nettopp spillervurderingene fremstår for meg som det aller største ankepunktet. Jeg er i utgangspunktet enig i Toms fotballideologi(eller eggen sin), man kan spille fantastisk fotball med 433. Det gjør altså ikke vi, og grunnen til det er at vi har erstattet Shane Stefanutto med en invalid og saktegående Johnsen, og solgt spilleren som var perfekt for formasjonen og spillestilen, Kasey Wehrman, samt at vi åpenbart for absolutt alle ikke har spillere til å få formasjonen til å fungere. Hvordan kunne dette skje? Og hvordan kunne Tom tro at 32 år gamle Steinar Pedersen var svaret på høyrebackproblemet vi strengt tatt har slitt med siden stoffe dro? Javisst, jeg forsvarte innkjøpene da de kom, men det var av prinsipp. Man skal ikke møte nye spillere med negativitet inntil de har vist at de ikke er verdige annet, og sånn det ser ut nå er det i den rettningen pila peker. Bjørkøy ser ikke ut til å være stort mer enn en fattigmanns Søgård, men når Rosenborg var villige til å kaste flerfoldige millioner på ham og vi faktisk gjorde det, må han jo ha visse kvaliteter. Så langt har vi ikke sett noe til dem.

                                        Uansett skal vi ikke ta bort det faktum at vi mangler tre klare førstelagspillere i Riise(lagets absolutte nøkkelspiller), Søgård(klubbens hjerte og sjel) og nevnte Johnsen, men det forsvarer ikke hvor ille det faktisk har vært. Javisst, det var tegn til forbedring i går, men likefullt var det eksepsjonelle mengder passningsfeil både fremover og bakover, og en skremmende mangel på samspill som rett og slett ikke kan forsvares. Vi har ikke stall til å spille 433, og jo før man innser det, jo bedre. Vi bør spille 442, med Brenne som offensiv midt, Mulle som def, Sundgot og Mykle på topp(stor/liten komboen Uwe hadde helt rett i at er optimal for spisspar), med Essediri på høyre inntil Riise er tilbake, og HVEMSOMHELSTKOSTEHVADETKOSTEVIL på venstrekant. Gjør vi det vil vi heve oss, for slik vi har fremstått i år er det bare å innse at vi må back to basics; "DETTE er en ball".

                                        Gi meg Ståle.
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        • Øyvind
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Oct 2006
                                          • 292

                                          Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                          Hvem har skylden for at LSK har en så dårlig stall da? Skal vi vente på at LSK får en enda dårligere stall på grunn av Nordlies håpløse vurderinger? Du nevnte at vi har tidenes tregeste lag. Vel, slik går det når man frivillig bruker 7 millioner kroner på å bytte ut Shane Stefanutto med Marius Johnsen.

                                          At det ikke fantes noen bedre høyrebacker enn Steinar Pedersen som ville til LSK har jeg også vanskelig for å tro. Som nevnt tidligere hadde vi sjansen til å hente Christopher Andersson i fjor sommer, men vi prioriterte heller Steinar Pedersen. Dermed takket vi nei til fart, teknikk, offensive bidrag og gode dødballer i bytte mot luftstyrke og "lederegenskaper".

                                          Kiesenebner rekker antageligvis å få en halv sesong i kanonform før vi bestemmer at han er for gammel og at vi heller satser på en spiller som er et par år yngre og vesentlig dårligere.
                                          Hvem er det som styres innkjøpene? Hveme er det som i de senere årene har hatt med spillerkjøp og komponeringen av stallen å gjøre? Det er Fjøra. Det er han som har hatt ansvaret. Det er han som hentet Kirsebæret, det er han som gir go for å kjøpe Marius Johnsen etc. Tom er med selvfølgelig, men det er Fjøra som jo er manager.

                                          Jeg har den fulle tillit til Tom, og mener han skal sitte ut kontrakten og lenger enn det. Uansett hvordan det måtte ende (med et liet forbehold om nedrykk). Grunnen til dette er at jeg mener en fotballklubb er totalt avhengig av å skape en trygg ramme for å presetere. Denne trygge rammen vil, blant andre faktorer, få fotfeste ved langsiktighet. Se bare på Brann. Alle mente Mjelde måtte gå i 2003, kvallik etc. Men de sto med han og de har siden fått medaljer, cupgull og seriegull.

                                          Tom Nordlie er en god trener, han må få tid og jeg er sikker på at ting vil snu seg. Gi laget tid!

                                          Ut fra det folk klager på nå, mener jeg man heller må kreve Fjøras avgang. Men han har på merkelig vis fått gudestatus blant supporterne. Ikke skjønner jeg det...

                                          Kommentar

                                          Working...