Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    Det som jeg nektet å tro når Nordlie fikk jobben som trener i LSK, ser nå ut til å skje.

    1) Samarbeidsproblemer. Hørt det før.
    2) Beinhard trening. Hørt det før.
    3) System über alles. Hørt det før.

    Per Berg var den som ansatte Nordlie. Fjørtoft var tydelig ukomfortabel med avgjørelsen. Frem til da var det mye optimisme på Åråsen. Den var skyhøy det første halveåret med Nordlie og deretter har den gått stadig nedover.

    Det snikende ubehaget om at noe er fundementalt galt, bare forsterker seg. Små drypp hele veien. Som Dantons og Riseths bekreftelser på at treningen er beinhard, Viking spillerne sin bekreftelse på at det fungerer bedre med Uwe, bortforklaringer som egentlig bare beviser at man ikke har noen forklaringer i det hele tatt, de tragiske innkjøpene og nå bekreftelsen på at det er en konflikt mellom manager og trener.

    Bare vent og se sa en kollega til meg som er Startsupporter. Listet opp alt jeg har nevnt over. Et stort glis, når jeg sa at nei, dette har jeg ikke noe tro på vil skje i LSK. Vi får se om ett års tid sa han. Uff, sier jeg nå.

    Når ting begynner å gå nedover, får man spole tilbake i tid og se når det begynte. Endret vi på noe? Nye personer inn? Begynn på nye personer inn, og skrell vekk.
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • Stian A. Sjøberg
      Juniormedlem
      Ferskenpels
      • Oct 2007
      • 5

      Støtt Fulga!!

      Vi støtter vel FUGLA i tykt og tynt.... jeg er enig i at det ikke er morro å holde med et lag som spiller ræva fotball, men det kommer bedre tider. Hold ut! Fulga skal reise seg igjen...

      Kommentar

      • reka
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Aug 2005
        • 13277

        Nå vil vel selvfølgelig Vikingspillerne alltid hevde at at Rösler er bedre enn Nordlie. Her slår de jo tilogmed to fluer i en smekk før mandagens oppgjør. Men: Du kan jo spørre Klingbeil som ble tatt av etter 20 minutter Viking har dessuten lite å juble for etter vinterens kjøpefest og atombombinga av lønnsbudsjettet de neste åra: Å bli pissa på hjemme rimer dårlig med 50 mill i spillerkjøp.

        Vi må heller ikke glemme at det var murring i spillergruppa da det ble kjent at Uwe skulle overta som trener, og hans relasjon til spillerne var heller ikke friksjonsfri i den tiden han var her. Samtidig er det spillere som ønsket å komme til Åråsen pga. Nordlie.

        At beinhard trening automatisk fører til dårlige resultater er også bare tull, vi husker startspillernes triumfsesong 2005. Nordlie gjør ting på sin måte og tildels ganske annerledes enn andre trenere. Dette blir dratt fram som kritikk når det går dårlig og ros når det går bra.

        Den bygen med bakvaskende møkk og generelt sladrete kjærringoppførsel Start stod for etter Nordlies avgang er vel uten sidestykke i fotballhistorien. Nærmest alt nordlie hadde sagt og gjort i sin tid i Start skulle ut i media med verst tenkelige vinkling. Han hadde gitt en startlegende kjeft fordi han valset rundt i garderobene og snakket med spillerne, og støtteapparatet hadde fått kjeft fordi gresset ikke var i orden. Dette ble slått opp med krigstyper i FVN, og spredd i riksmedia av matta & co ved hver eneste anledning. Når så den neste treneren gjør ting som er helt uhyrlige snur plutselig startledelsen på flisa og skal dysse ned alt. Ikke et ord ut til pressen, vennlig klapp på kinnet og lykke til videre.

        I mine øyne klarte ikke startapparatet å leve opp til TN strenge krav og valgte å skyve så mye skyld over på ham som mulig, slik at de selv ikke trengte å ta ansvar. Når så nestemann feilet helt håpløst var ikke drittslenginga nødvendig for å redde eget skinn.

        Mye kan sies om TNs treningsmetoder og spillesystem, men man bør først være såpass edruelig at man ser at kritikken er resultatavhengig. Hadde vi hatt Riise og Søgård på banen kunne vi hatt 10-12 poeng nå, og da ville de samme argumentene blitt brukt for å genierklære mannen.

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          Faen ta. Håpet virkelig at TV2 som vanlig var på bærtur, men når det kommer fra RB er det vel bare å innse at det er fakta. Når vi ser på det rent objektivt var det vel bare et spørsmål om tid før noen av de sterke personlighetene våre kom på kant, og det er vel heller ikke noen overraskelse at det er disse to. Jeg vet sannelig ikke hvilken side jeg skal ta, men vi kan vel uansett ta en liten oppsummering av pros og cons for begge parter.

          Nordlie:
          + Lang fartstid og stor rutine som trener, vært ute i hardt vær før.
          + Cupgull
          + Sterk motivator
          + Bygget opp et godt støtteapparat
          + Hjertet i LSK

          - Eksplosivt lynne
          - Selve fotballen laget hans presterer er blitt gradvis verre
          - Ensporet taktisk
          - Svake forsterkninger vi må gå ut i fra at er spillere han har bedt om
          - Kasey og Shane
          - På tross av nevnte fartstid og rutine aldri før snudd motgang

          JÅF:
          + Tildels svært god på overgangsmarkedet, Riise, Riseth, Fredriksson som de beste eksemplene jeg kommer på i forbifarta
          + Sikret våre viktigste spillere på langtidskontrakter(Arild, Bjørnhelge, Espen, Occean, m.fl)
          + Ekstremt kontaktnett
          + Hjertet i LSK

          - Må dele ansvaret for nysigneringene
          - Maktet ikke å knyte flerfoldige kanonspillere til nye kontrakter selv om det hadde vært mulig(Kasey, Shane og Koren fremstår som de fremste eksemplene, husk at Koren sa han var åpen for ny kontrakt men at det var for sent da den lå på bordet)
          - Til tider for bombastisk i pressen, tendens til å putte foot in mouth
          - Sterkt svekket av den totalt urimelige oppsigelsen av Der Uwe
          - Mange vil trekke frem uheldig birolle som programleder på TV3(jeg mener dette bare fører til et enda mer velutviklet kontaktnett, men uansett)

          Jeg har ment at Nordlie må sparkes siden tapet for Søpla(da primært av prinsipp), men i lys av denne konflikten lurer jeg på om det ikke er på tide å fjerne begge to. Begge har en egen evne til å tiltrekke seg negativ oppmerksomhet, og er ofte klønete i sin omgang med media(som i spesielt et tilfelle, gjett hvilket, er som gribber over lik). Om vi ikke tar tar minimum fire poeng i de to neste kampene eller fremstår som suverent forbedret spillemessig ser jeg ikke at det er noen andre muligheter enn å starte fra scratch.

          Hva er så alternativene?

          Med samme modell som per dags dato kan det ikke være tvil om at Torgeir må hentes hjem som ny manager. Han har gjort en fantastisk jobb for Lyn, og har hentet inn spillere som Odhialo, Gustavinho, Shane(!!!) m.fl. og har vist at han er svært kapabel. Jeg ser ingen andre alternativer til denne jobben, men mindre Tom Lund selv skulle være villig til å ta på seg jobben. I så fall er det en gudegave, ingen nordmenn med vettet i behold ville våge å si nei om kongen av norsk fotball skulle banke på døra. På trenerfronten vil det da være, som jeg ser det, tre realistiske og gode alternativer.

          a) Ståle
          Kommentar overflødig. Fotballnorges tøffeste mann.

          b) Steinar Nilsen
          Har allerede begynt å planlegge ny jobb, og det er faen ikke tilfeldig at nyheten sprekker i dag. Sjekk nettavisen og få tidenes mest subtile frieri. Nilsen er lysten, og en jævla god trener to boot. Ingen bedre norske trenere i nasjonal serie.

          c)
          Henning Berg. Har laget sin egen dialekt til mediaformål, og det synes jeg er ustyrtelig festlig. Hvorvidt han holder mål som trener er jeg imidlertid litt mer usikker på, Lyn har tross alt hatt negativ utvikling tabellmessig de siste tre årene, men har også mistet klassespillere de ikke har hatt nubbis til å erstatte uansett hvor mange morganmillioner man har oppspart. Tredjevalg for min del.

          Summa sumarum, jeg er usikker, men foretrekker uansett disse alternativene(med mulig unntak for Berg) fremfor hva vi allerede har, uten at et betyr at jeg ikke setter pris på den jobben JÅF har gjort(for meg er svekkelsen av hans posisjon etter Uwes avgang det mest tungtveiende argumentet mot).

          Den eneste her som er deg, er deg, men jeg vet hva hvordan du føler det, kfl 109.
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            Opprinnelig skrevet av Grusom B
            Faen ta. Håpet virkelig at TV2 som vanlig var på bærtur, men når det kommer fra RB er det vel bare å innse at det er fakta. Når vi ser på det rent objektivt var det vel bare et spørsmål om tid før noen av de sterke personlighetene våre kom på kant, og det er vel heller ikke noen overraskelse at det er disse to. Jeg vet sannelig ikke hvilken side jeg skal ta, men vi kan vel uansett ta en liten oppsummering av pros og cons for begge parter.

            Nordlie:
            + Lang fartstid og stor rutine som trener, vært ute i hardt vær før.
            + Cupgull
            + Sterk motivator
            + Bygget opp et godt støtteapparat
            + Hjertet i LSK

            - Eksplosivt lynne
            - Selve fotballen laget hans presterer er blitt gradvis verre
            - Ensporet taktisk
            - Svake forsterkninger vi må gå ut i fra at er spillere han har bedt om
            - Kasey og Shane
            - På tross av nevnte fartstid og rutine aldri før snudd motgang

            JÅF:
            + Tildels svært god på overgangsmarkedet, Riise, Riseth, Fredriksson som de beste eksemplene jeg kommer på i forbifarta
            + Sikret våre viktigste spillere på langtidskontrakter(Arild, Bjørnhelge, Espen, Occean, m.fl)
            + Ekstremt kontaktnett
            + Hjertet i LSK

            - Må dele ansvaret for nysigneringene
            - Maktet ikke å knyte flerfoldige kanonspillere til nye kontrakter selv om det hadde vært mulig(Kasey, Shane og Koren fremstår som de fremste eksemplene, husk at Koren sa han var åpen for ny kontrakt men at det var for sent da den lå på bordet)
            - Til tider for bombastisk i pressen, tendens til å putte foot in mouth
            - Sterkt svekket av den totalt urimelige oppsigelsen av Der Uwe
            - Mange vil trekke frem uheldig birolle som programleder på TV3(jeg mener dette bare fører til et enda mer velutviklet kontaktnett, men uansett)

            Jeg har ment at Nordlie må sparkes siden tapet for Søpla(da primært av prinsipp), men i lys av denne konflikten lurer jeg på om det ikke er på tide å fjerne begge to. Begge har en egen evne til å tiltrekke seg negativ oppmerksomhet, og er ofte klønete i sin omgang med media(som i spesielt et tilfelle, gjett hvilket, er som gribber over lik). Om vi ikke tar tar minimum fire poeng i de to neste kampene eller fremstår som suverent forbedret spillemessig ser jeg ikke at det er noen andre muligheter enn å starte fra scratch.

            Hva er så alternativene?

            Med samme modell som per dags dato kan det ikke være tvil om at Torgeir må hentes hjem som ny manager. Han har gjort en fantastisk jobb for Lyn, og har hentet inn spillere som Odhialo, Gustavinho, Shane(!!!) m.fl. og har vist at han er svært kapabel. Jeg ser ingen andre alternativer til denne jobben, men mindre Tom Lund selv skulle være villig til å ta på seg jobben. I så fall er det en gudegave, ingen nordmenn med vettet i behold ville våge å si nei om kongen av norsk fotball skulle banke på døra. På trenerfronten vil det da være, som jeg ser det, tre realistiske og gode alternativer.

            a) Ståle
            Kommentar overflødig. Fotballnorges tøffeste mann.

            b) Steinar Nilsen
            Har allerede begynt å planlegge ny jobb, og det er faen ikke tilfeldig at nyheten sprekker i dag. Sjekk nettavisen og få tidenes mest subtile frieri. Nilsen er lysten, og en jævla god trener to boot. Ingen bedre norske trenere i nasjonal serie.

            c)
            Henning Berg. Har laget sin egen dialekt til mediaformål, og det synes jeg er ustyrtelig festlig. Hvorvidt han holder mål som trener er jeg imidlertid litt mer usikker på, Lyn har tross alt hatt negativ utvikling tabellmessig de siste tre årene, men har også mistet klassespillere de ikke har hatt nubbis til å erstatte uansett hvor mange morganmillioner man har oppspart. Tredjevalg for min del.

            Summa sumarum, jeg er usikker, men foretrekker uansett disse alternativene(med mulig unntak for Berg) fremfor hva vi allerede har, uten at et betyr at jeg ikke setter pris på den jobben JÅF har gjort(for meg er svekkelsen av hans posisjon etter Uwes avgang det mest tungtveiende argumentet mot).

            Den eneste her som er deg, er deg, men jeg vet hva hvordan du føler det, kfl 109.
            Fjøra bør vel ikke få ansvaret for Uwes avgang. Det trur jeg var Per Bergs og ingen andres avgjørelse. Så på pressekonferransen da Uwe ble sparket at ikke Fjøra var enig.
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            • TomLundby
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2006
              • 616

              Hvis det nå er gått så langt som RB påstår at bare en av Jan Åge Fjørtoft (JÅF) og Tom Nordlie (TN) kan fortsette i LSK har klubben (og supporterne) et vanskelig problem. De to har de fleste egenskaper felles, hjertet i LSK, sleivete i kjeften, fin underholdningsverdi, høy mediafaktor, liker jobben de har osv.

              Med så mye likheter blir tabellsituasjonen avhjørende for meg. Mest ansvar for den, av de to, gir jeg til TN. Det er etter min mening egentlig i tidligste laget å sparke treneren. En kikk på terminlista gjør at jeg synes etter 10. serierunde er et evt passende tidspunkt for en vurdering av det. Men TN lever uansett på lånt tid når LSK både spiller direkte svakt og har en tilsvarende dårlig tabellsituasjon, JÅF KAN overleve selv et nedrykk. Hvis personkonflikten mellom de to topper seg og LSK innen den tid ikke er kommet i virkelig godt driv er dermed min hypotetiske mening at JÅF er den som bør få privilegiet å fortsette i LSK.

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                Kjell: Jeg sier aldri at JÅF har ansvar for at Uwe måtte gå. Jeg sier at han ble svekket av oppsigelsen fordi han var i mot den. Stor forskjell. Og en ting til, fedrelandsvennen er kanskje norges mest bedritne og subjektive lokalavis, og kan ikke tas seriøst. Men at Start skal skamme seg, det er det ingen tvil om. Makan til lavmål. Håper vi klarer å holde kjeft om Nordlie går.
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • sniper
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 5254

                  Spillerne krever Nordlies hode på et fat. Nå er det kjørt, Nordlie er historie.

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248



                    Game over. Ikke engang nettavisen kan skrive slikt uten at det har rot i virkeligheten, og da kan det ikke være snakk om annet enn at Tom må gå. Regner med at tap mot Viking blir den endelige spikeren i kista, så å si uansett spill. Vi kan ikke ha det slik.
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • reka
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Aug 2005
                      • 13277

                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      a) Ståle

                      b) Steinar Nilsen

                      c) Henning Berg.
                      Først og fremst vil jeg påpeke at man sparker trenere som følge av dårlige sportslige prestasjoner, ikke managere. Om ikke fjøra er blitt så rabiat at han ikke klarer å gjøre jobben sin i LSk blir han nok sittende.

                      Å foreslå Bjarmann som ny manager synes jeg er å sikte lavt: Ansvaret han har for lyn-signeringene strekker seg neppe lengre enn til å ta i mot agentene på sitt kontor. Mangelen på internasjonal erfaring er nok allikevel det største ankepunktet, og er vel nærmest diskvalifiserende i managersammenheng. Han vil være lett som en fjær når han representerer LSK overfor fremtidige spillere og samarbeidspartnere i utlandet. Fjøra snakker dessuten flytende tysk og engelsk, noe som er et absolutt must i den stillingen. Dessuten er det murring om bjarmann i bastionens rekker, de opplever ham som lite interessert i fansen og føler at han ser på dem som et irritasjonsmoment. Ikke positivt.

                      Jeg ser du foreslår nye trenere. De ser ut som flinke folk alle sammen, men de vil vel ikke ødlegge CV'en sin ved å jobbe i en klubb hvor man får fyken etter fire svake kamper (etter en sesong med nm-tittel), med halve laget på skadelista og ingen nye vesentlige forsterkninger siden man starta? I en klubb som angivelig har millioner til spillerkjøp, men hvor manager og ledelse ikke klarer å skaffe en eneste klassespiller på 12 måneder?

                      Kommentar

                      • Grusom B
                        Generalissimo Bellisimo
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Nov 2003
                        • 6248

                        Fair enough, muligens litt for streng med Jan Åge. De fleste har vel fått med seg at jeg er glad i fyren i utgangspunktet, lot meg muligens dyttes litt for mye av min heller unaturlig store kjærlighet for Torgeir. Jeg mener ikke i utgangspunktet at JÅF må ut, jeg mente bare at Torgeir er herlig. Kommentaren om at begge må ut kom før jeg leste at spillerne krever Nordlie ut, og når man vet det vet man også at det sannsynligvis er grunnen til at det er konflikt i utgangspunktet. Jeg trekker dermed den påstanden, og legger meg atter igjen på min gamle "forsvare JÅF i tykt og tynt-linje. Unnskyld, Jan Åge. At det ikke er skaffet klassespillere er jeg ikke enig i, både Brenne og Riseth er klassespillere.

                        Hva Tom angår må han gå. U-a-n-s-e-t-t. Det skjønner de tre nevnte alternativene, og en av de tar jobben om den blir tilbudt dem. Det er jeg sikker på.
                        Ni principe ni rey...

                        D10S!

                        Kommentar

                        • reka
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Aug 2005
                          • 13277

                          Opprinnelig skrevet av Grusom B
                          http://www.nettavisen.no/sport/fotba...cle1799651.ece

                          Game over. Ikke engang nettavisen kan skrive slikt uten at det har rot i virkeligheten, og da kan det ikke være snakk om annet enn at Tom må gå. Regner med at tap mot Viking blir den endelige spikeren i kista, så å si uansett spill. Vi kan ikke ha det slik.
                          Her synes det å være noe gammelt og noe nytt: Kritikken fra de anonyme spillerne er jo ikke akkurat dødbringende: De liker ikke at treningene blir avbrutt av stadig coaching, de liker ikke hvordan nordlie snakker til de yngre spillerne og de vil helst spille 4-4-2.

                          Punkt 1 og 2 er vel allerede "rettet" på, eller iallefall nokså lett å fikse. Punkt 3 kommer vel ikke som noen bombe med våre sportslige resultater og folk som er vant til 4-4-2 i stallen.

                          Jeg synes dette lukter journalistsuppe på en spiker. At det er misnøye og krangling i laget nå er forøvrig et sunnhetstegn, ville vært langt verre om folk var fornøyd.

                          Kommentar

                          • MagnetMagne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jun 2004
                            • 446

                            Per Berg? Can you hear me??

                            Skal vi begynne på en ny 3-års plan nå da eller? Kjempe om seriegull i 2011? 2022? 2080?

                            Det her er rett og slett bare trist. Vi får nok engang bekreftet at det sitter for mange amatører å driver denne klubben.. Mente bestemt at de fleste uttalte seg om at det ikke ville være noe problem med to så sterke personligheter som Fjøra og Tom. Den gang ei...

                            Nå er det på tide å stikke fingern i jorda og finne ut hva man virkelig vil med denna klubben...
                            Snart neste hælj.....

                            Always Hardcore
                            TS05

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              Nå står det jo mer eller mindre tydelig at disse kommentarene kommer ETTER spillermøte hvor man ble enige om å holde kjeft, i alle fall tolket jeg det slik. Dermed er det ferskt, men uansett er en eller flere spillere sitert på at flere av spillerne er "drittlei og har null respekt", og da er det slutt. En trener uten respekt er sjanseløs og kan ikke motivere ei spissmus til å spise ost engang. Nordlie er ferdig med mindre det skjer noe sensasjonelt.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Dole
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Aug 2004
                                • 1601

                                Opprinnelig skrevet av Grusom B
                                Nordlie er ferdig med mindre det skjer noe sensasjonelt.
                                I såfall må man også rense opp i styret og sportslig utvalg i klubben. En ting er at man i flere tilfeller bommer på spillerkjøp. Mer alvorlig er det at man hver gang presterer å ansette feil trener - og at samtlige trenere avslutter sitt arbeidsforhold med å bli sparket ut døra.

                                Da har dessverre ikke de som er ansvarlige for ansettelsene gjort jobben sin godt nok, og må ta konsekvensene av det.

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  Opprinnelig skrevet av reka
                                  Hadde vi hatt Riise og Søgård på banen kunne vi hatt 10-12 poeng nå, og da ville de samme argumentene blitt brukt for å genierklære mannen.
                                  Er enig i mye av innlegget ditt, men det skal ikke slåes under en stol at Fetsundrånern ikke nøt/nyter veldig tillit under Tom, i motsetning til under Uwe. At vi savnet Riise ja, at jeg savner Espen ja, men at Tom savner Espen er jeg mer usikker på, men det er jo en glimrende unnskyldning.
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • trigz
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2004
                                    • 7103

                                    Opprinnelig skrevet av reka
                                    Jeg synes dette lukter journalistsuppe på en spiker. At det er misnøye og krangling i laget nå er forøvrig et sunnhetstegn, ville vært langt verre om folk var fornøyd.
                                    Jeg kjenner Marius Vik godt nok til at jeg ikke har noen grunn til å ikke stole på kildenettverket hans, og holdbarheten i denne saken. Vik har alltid vært etterrettelig, det er iallfall min erfaring.
                                    Last edited by trigz; 30.04.2008, 11:24. Begrunnelse: Satte inn et vesentlig "ikke"
                                    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                                    Kommentar

                                    • Grusom B
                                      Generalissimo Bellisimo
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 6248

                                      Dole: I og for seg et relevant poeng å dra frem, men siden Even Pellerud er det først nå vi har ansatt feil trener. Uwe var ikke feil, han var bare feil for Per Berg, som allerede har solgt sine andeler, og som vi er avhengige av. Jeg tror også han er oppegående nok til å innse at han har tatt feil her, og tar skylda han ærlig talt fortjener.

                                      Ronnie: Enig med du. Jævlig beleilig å skylde på det, men faktum er at vi har to indreløpere med landskamper i 2007, og burde ikke dette vært et så stort savn at det forsvarer den elendige seriestarten. Med disse to på banen ville det nok vært bedre, men det ville bare ha forskyvd problemene uten at det hadde løst dem. De utenomsportslige faktorene veier nå så tungt at de alene er nok grunn til å gi Tom fyken, og jeg tror ærlig talt ikke at Espen og Riise ville vært nok til å gjøre alt greit igjen. I tillegg, som du sier er ikke Espen Nordlies favoritt. Det er faen meg oppsigelsesgrunnlag i seg selv. Espen er herlig.
                                      Ni principe ni rey...

                                      D10S!

                                      Kommentar

                                      • Grusom B
                                        Generalissimo Bellisimo
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 6248

                                        Trigz: Du har ikke noen teorier om hvem det kan være Vik har fått i tale? Ta det gjerne på PM om du ikke er komfortabel med denslags kollegabackstabbing, eller la vær å si noen ting, om du er enda mindre komfortabel med det(either way, skjønner det godt).
                                        Ni principe ni rey...

                                        D10S!

                                        Kommentar

                                        • Hexaphim
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2006
                                          • 2785

                                          Opprinnelig skrevet av trigz
                                          Jeg kjenner Marius Vik godt nok til at jeg ikke har noen grunn til å stole på kildenettverket hans, og holdbarheten i denne saken. Vik har alltid vært etterrettelig, det er iallfall min erfaring.
                                          Mener du at du ikke har noen grunn til å IKKE stole på kildenettverket hans?

                                          Jeg trodde virkelig det skulle bli annerledes hos oss enn hos andre klubber Tom har fått sparken fra, men laget har jo bare spilt dårligere og dårligere siden han tok over, og kritikken rettet mot han ser jo ut til å være identisk med kritikk han har fått i tidligere klubber. Ellers er jeg enig at i hvis Tom har mistet tilliten og respekten hos spillerne (Hvor mange? Et lite mindretall? Flertallet? Alle?), så spøker det for hans framtid på Åråsen.

                                          Spørsmålet er bare hva slags trener vi eventuelt kunne fått på kort varsel som kan snu dette nå.

                                          Kommentar

                                          Working...