Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grusom B
    Generalissimo Bellisimo
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6248

    Hmm(z)...Mente han tok over Søpla med en gang han rykket opp med Odd, men nærmere granskning bekrefter av de små grås indre skoger bekrefter at du har rett. Da endrer jeg min hypotetiske forestilling av hva Awfuls kunne sagt til å inkludere dette, i alle fall inne i hodet mitt.
    Ni principe ni rey...

    D10S!

    Kommentar

    • Joha
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 314

      Håper Lsk taper for HamKam for da må Tom gå fra Lsk har aldri likt han som trener.Hent inn Ståle Solbakken som ny trener

      Kommentar

      • Juven
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • May 2006
        • 212

        Opprinnelig skrevet av Joha
        Håper Lsk taper for HamKam for da må Tom gå fra Lsk har aldri likt han som trener.Hent inn Ståle Solbakken som ny trener
        Han gjør det vel ikke så bra i Danmark om dagen han heller, også har han vel fortsatt kontrakt der.
        Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

        Kommentar

        • Storgata
          Seniormedlem
          Forumsadist
          • Apr 2008
          • 122

          Opprinnelig skrevet av Joha
          Håper Lsk taper for HamKam for da må Tom gå fra Lsk har aldri likt han som trener.Hent inn Ståle Solbakken som ny trener
          Altså. Du håper laget ditt taper sånn at treneren får fyken? Da snakker vi supporter.
          *Jacta est alea*

          Kommentar

          • Yellowman
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Sep 2005
            • 191

            Ut med Nordlie ut med Fjørtoft,Inn med Torgeir Bjarmann

            Kommentar

            • alvar
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Dec 2005
              • 100

              Opprinnelig skrevet av Joha
              Håper Lsk taper for HamKam for da må Tom gå fra Lsk har aldri likt han som trener.Hent inn Ståle Solbakken som ny trener
              så dette innlegget igår å ble rimelig forbannet, skrev et svar som er blitt fjernet og jeg har fått en 2 forseelse for det.
              når jeg leser sånne innlegg som joha har her blir jeg rimelig forbannet.
              håper at vi TAPER.
              mitt ønske er fortsatt at du holder deg borte fra åråsen.
              (bedre nå torolf?)

              Kommentar

              • LSK-supp.
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Dec 2003
                • 1023

                Opprinnelig skrevet av alvar
                så dette innlegget igår å ble rimelig forbannet, skrev et svar som er blitt fjernet og jeg har fått en 2 forseelse for det.
                når jeg leser sånne innlegg som joha har her blir jeg rimelig forbannet.
                håper at vi TAPER.
                mitt ønske er fortsatt at du holder deg borte fra åråsen.
                (bedre nå torolf?)
                At noen håper vi taper en kamp for å bli kvitt en trener man mener gjør en jævlig dårlig jobb kan faktisk være et velkalkulert tap man på sikt kan tjene på.

                Selv håper jeg selvfølgelig alltid at LSK vinner, men om jeg hadde sett Tom Nordli og ikke spillerstallen som det største problemet til at vi ligger i bunn av TL, så kunne jeg faktisk tenke meg og ofret en trepoenger for å få inn en ny trener som ville gitt oss fler poeng.
                I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

                Kommentar

                • MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3452

                  Nå er det vel ikke sikkert at et trenerbytte vil gi flere poeng. Skulle gjerne sett en statistikk over norske lag som har byttet trener midt i sesongen, og sikret plassen i ettertid. Noen som har en oversikt?
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3452

                    Opprinnelig skrevet av Henrik
                    Jeg må si jeg har forståelse for han. Et tap nå og ut med Nordlie tror jeg blir bedre på sikt enn at han skal henge rundt der i noen uker til. Greit å ta støyten med en gang, for jeg har mistet all tiltro til Nordlie sine evner til å komponere et lag, bestemme treningsmengder, når spillere er 100% klare til kamp etc etc...
                    Om Nordlie nå skal få sparken, hvem skal ta over? For meg virker det usannsynlig at Solbakken får sparken, så han er uaktuell. Hvem sitter vi igjen med da? Semb kunne kanskje gjort en brukbar jobb, men ellers er det tynt. Ivar Hoff er vel klar, gjerne i spann med Vidar Davidsen. Bjørnebye er vel og ledig på markedet. Selv tror jeg vi i så fall burde se til utlandet, men helst ser jeg at vi finner tilbake til suksessen med Tom ved roret.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • Raskolnikov
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Sep 2005
                      • 1453

                      Selvfølgelig er det ikke sikkert et trenerbytte vil slå ut positivt, men statistisk sett gjør det det.

                      Opprinnelig skrevet av VG
                      Undersøkelsen viser at poengsankingen før trenerbytte var 1,08 poeng i snitt pr kamp, mens poengsankingen i snitt var 1,26 poeng pr kamp resten av sesongen.
                      (Kilde: http://www1.vg.no/pub/vgart.php?artid=127593)

                      De siste sesongene har det også vært en rekke eksempler på at lag som har byttet trener har fått en enorm opptur. Knut Tørum, Tom Nordlie, Petter Myhre, Steinar Nilsen og Stig Inge Bjørnebye er gode eksempler. Samtidig skal det sies at oppturen har vært ganske kortvarig for mange av de.

                      Jeg har ikke noe stort ønske om å fjerne Nordlie, men spørsmålet er hvor lenge LSK tør å sitte rolig mens laget underpresterer i så stor grad at det lukter Adecco på Åråsen.
                      Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                      Kommentar

                      • glasgow
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Jan 2007
                        • 1252

                        Hade bra Tom ?

                        Skal Tom få igjenom NOK et Kjøp til fra makrelltiden i start.....
                        Er lei middelmådige spillere som gjorde det bra under tom en gang for Tom N.
                        Dette blir for dumt for meg. Vil ikke ha Valencia til LSK.

                        Kommentar

                        • Henrik
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jan 2006
                          • 2110

                          Er det mulig. Tenker han ikke på noe annet enn Start 2005? Tom Nordlie, det du gjorde med Start 2005 er IKKE (!!!) godt nok i dag!

                          Det har vært nok med middelmådigheter og gråstein nå! Se til h*****e å få fokuset ditt et annet sted. Årets flopp i Danmark, ja det hørtes ut som en kjempeforsterkning!

                          Henrik, fryktelig irritert...

                          Kommentar

                          • Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

                            Opprinnelig skrevet av MortenA
                            Om Nordlie nå skal få sparken, hvem skal ta over? For meg virker det usannsynlig at Solbakken får sparken, så han er uaktuell. Hvem sitter vi igjen med da? Semb kunne kanskje gjort en brukbar jobb, men ellers er det tynt. Ivar Hoff er vel klar, gjerne i spann med Vidar Davidsen. Bjørnebye er vel og ledig på markedet. Selv tror jeg vi i så fall burde se til utlandet, men helst ser jeg at vi finner tilbake til suksessen med Tom ved roret.
                            Hvem kan gjøre det dårligere enn Nordlie? Ikke lett å se noen.

                            Solbakken vil jeg ikke ha, han har ikke presert til tross for et overgansbudsjett like stort som resten av klubbene i superligaen til sammen (satt på spissen). Han var Gud som spiller, vi trenger ikke å hente han som trener for det.

                            Bjørnebye, Hoff, Davidsen etc etc er ikke noen gode løsninger. LSK bør etter min mening prøve seg på Steinar Nilsen eller JJ, får vi ingen av dem (som vi nok ikke får) bør man se til utlandet. Få inn litt nytt blod og noen nye tanker. Fjørtoft kan styre skuten frem til det. Han viste at han kan lede et lag i Royal League, og han viste at han skjønner noe om det å ikke trene spillere i senk når han rapporterte Nordlie sine idiotiske treningsmengder til Sportslig utvalg.
                            Last edited by Henrik; 23.05.2008, 12:36.

                            Kommentar

                            • trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7101

                              Herregud, nå får det virkelig snart være nok!

                              Valencia var god i 1,5 sesong i Start, og har vært en middelmådighet i resten av karriera. Hva faen skal vi med nettverket til Fjørtoft når det eneste kriteriet for å være aktuell for LSK, er at du hadde postadresse 4600 i 2005?!
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

                              Kommentar

                              • forzafugla!
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2008
                                • 461

                                Tom Nordlie savner tydeligvis start så fært at han gjærne vil rykke ned så vi kan spille mot dem i adecco.

                                Om Nordlie kunne valgt mellom å få C Ronaldo eller David Nielsen, er jeg 100% sikker på at han ville valgt nielsen..

                                Fjern den mannen

                                Kommentar

                                • Smukken
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Dec 2004
                                  • 720

                                  Sterke rykter sier at Even Pellerud gjør comeback på Åråsen som spillermotivator etter sterkt press og ønske fra Nordlie.

                                  Det eneste som er bedre enn det her er en dårlig kebab med chlamydia.
                                  Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                  Kommentar

                                  • Hexaphim
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • May 2006
                                    • 2784

                                    Opprinnelig skrevet av Smukken
                                    Sterke rykter sier at Even Pellerud gjør comeback på Åråsen som spillermotivator etter sterkt press og ønske fra Nordlie.
                                    Sånt tuller du ikke med en gang.

                                    Nordli sier han ikke er interessert i Valencia, og vi får virkelig håpe han mener det.

                                    Kommentar

                                    • Smukken
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Dec 2004
                                      • 720

                                      Opprinnelig skrevet av Hexaphim
                                      Sånt tuller du ikke med en gang.
                                      Fristelsen ble for stor............ Det er klart Nordlie har vurdert Valencia (IGJEN) - et annet nettsted siterer jo Fjøra på at det er en stund siden de vurderte han sist (sikkert før han byttet til AGF hvor han floppet igjen). Husker dog ikke kilde akkurat nå.
                                      Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

                                      Kommentar

                                      • Kjell.T.Ring
                                        Poll St. Ring
                                        --==FORUMRUNKER==--
                                        • Dec 2005
                                        • 11796

                                        Opprinnelig skrevet av trigz
                                        Herregud, nå får det virkelig snart være nok!

                                        Valencia var god i 1,5 sesong i Start, og har vært en middelmådighet i resten av karriera. Hva faen skal vi med nettverket til Fjørtoft når det eneste kriteriet for å være aktuell for LSK, er at du hadde postadresse 4600 i 2005?!
                                        Slutt å hogg hodet av folk nå. Ingen i LSK som har i det hele tatt hintet til at vi er interessert i Valencia. Vent på sikre kilder før dere tar helt av. (ikke ment spesiellt mot deg Trigz selv om jeg quotet ditt innlegg).

                                        Mitt tips er at han drar til Odd.
                                        Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                        Kommentar

                                        • Jørgen
                                          Juniormedlem
                                          Bøffelpromp
                                          • Apr 2007
                                          • 15

                                          Dette snur

                                          Jeg er sikker på at dette snur. Tom vil få gutta i gang snart. Nå er det såkalte "lettere" kamper framover, og da tror jeg vi plukker poeng. Jeg har tro på TN, og mener han fortsatt bør ha tillitt. Men hvis ikke vi vinner en del kamper framover nå, så bør vel kanskje noe gjøres.

                                          Kommentar

                                          Working...