Skal Nordlie gå? Hvem i LSK må ta ansvar? Hvem kan overta?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gutt94
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Mar 2007
    • 3272

    Kansje tom kan være og spillerene bytter plas med feltet? alle med sesongkort spiller kampen mens spillerene er på feltet
    KnutHSolberg

    Kommentar

    • Kanaris93
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Nov 2007
      • 232

      NÅ MÅ TOM NORDLIE GÅ AV! Hvis LSK virkelig er klubben i hans hjerte, så bør han ta sin hatt og gå! Dette kan ikke LSK være bekjent med!
      I med og motgang <3

      Kommentar

      • BennyLem
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2005
        • 2902

        Patetiske Tom

        Ja. Da var Tom ferdig på Åråsen.

        Forventningene mine til denne kampen var lave, men Tom og søple-gjengen klarer faktisk å prestere i underkant. Utrolig.

        Vi møter det dårligste laget i serien. På hjemmebane. De har atpåtil sentrale spillere ute. Det er et lag som er så dårlig at de har spillere som tar tre feilkast i samme kamp.

        Alikevel er Ham-Kam hakket vassere enn LSK. Det sier ikke lite. Og, nok en gang, så er vi faktisk heldige som får poeng. Jeg teller NULL sjanser til LSK. NULL. På hjemmebane. Mot det dårligste laget i serien. Spillere snubler i egne bein, slår bort de enkleste pasninger, klarer ikke å skyte og kommer aldri til innlegg.

        Nei Tom. Dine spillerkjøp, disposisjoner, motivasjonsegenskaper og treningsmetoder er skammelige. Virkelig skammelige. Men, kjenner jeg deg rett vil du bite deg fast i treningsbenken med tårer og stort sirkus. Håper noen i styret har vettet i behold og rydder opp litt faderlig fort.

        Forøvrig. Det er sikkert noen lojalister her inne som fortsatt innbiller seg at "dette skal snu". For dere ønsker jeg evig pinelse i skjærsilden. Måtte dere lide til evighetens ende med en uendelig kamp mellom LSK og Ham-Kam. En kamp hvor ingen sjanser skapes, ingen pasninger treffer medspillere og ingen klarer de enkleste mottak. Måtte dere sitte der iført lyseblå drakter med VG-klappere og sanghefte godkjent av NFF og LSK.
        Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

        Kommentar

        • Grusom B
          Generalissimo Bellisimo
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6248

          Petter: På tide med ny avstemming!!
          Ni principe ni rey...

          D10S!

          Kommentar

          • reka
            Seniormedlem
            --==FORUMRUNKER==--
            • Aug 2005
            • 13277

            Og om det skulle snu håper jeg at de som aldri har noe positivt å komme med tilbringer resten av sesongen innestengt i en stranda buss med en syklubb av misfornøyde pmskjerringer hvor alle er uføretrygda og hypokondere som sutrer og klager så det renner blod og tårer ut av alle kroppsåpninger. Og hvor alle hater fotball.

            Kommentar

            • Grusom B
              Generalissimo Bellisimo
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6248

              Opprinnelig skrevet av reka
              Og om det skulle snu håper jeg at de som aldri har noe positivt å komme med tilbringer resten av sesongen innestengt i en stranda buss med en syklubb av misfornøyde pmskjerringer hvor alle er uføretrygda og hypokondere som sutrer og klager så det renner blod og tårer ut av alle kroppsåpninger. Og hvor alle hater fotball.
              Om du sikter til meg her driter du deg rett og slett kraftig ut.

              Uansett er all negativiteten den siste måneden helt på sin plass. Vi, Lillestrøm SK, har vært seriens dårligste lag i hele vår. Jeg vil tro du har plukket opp et og annet om det.
              Last edited by Grusom B; 25.05.2008, 20:27.
              Ni principe ni rey...

              D10S!

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                Ut med Nordlie og inn med Bjørnebye. Viktig å ha en det er lett å legge skylda på når det går dårlig. Personlig mener jeg dagens kamp var en bekreftelse på hva jeg alltid har ment. Samtlige spillere presterer skammelig i forhold til hva de skal, med et edelt unntak. Espen Søgård. Full gass, alltid. Gjennomført profesjonell. Det er bare å kvitte seg med spillere i sommervinduet og hente folk med den rette innstillinga. Bjørkøy og Brenne tilhører spillere vi trodde skulle gi LSK sambafotball. Få inn noen spillere med rett innstilling som vinner krigen, så kan vi spille sjampisfotball når vi har sikra plassen. Nå er jeg dritt lei av å høre årets klisjé; "nå må vi gå i oss selv". Jeg kjøper ikke pisspreiket lenger, ikke fra Kippe eller noen andre i LSK. Handling kreves.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Dole
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2004
                  • 1601

                  Opprinnelig skrevet av BennyLem
                  Vi møter det dårligste laget i serien. På hjemmebane. De har atpåtil sentrale spillere ute. Det er et lag som er så dårlig at de har spillere som tar tre feilkast i samme kamp.
                  Jeg vil gjerne korrigere deg. Vi møter det nest dårligste laget i serien.

                  Kommentar

                  • Øyvind
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2006
                    • 292

                    Jeg svelger herved en kamel!

                    At Lillestrøm sparket Uwe Rösler fremstår som den mest katastrofale beslutnigen klubben (les Per Berg) noen gang har gjort..

                    Kommentar

                    • dennis
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 872

                      Opprinnelig skrevet av Øyvind
                      Jeg svelger herved en kamel!

                      At Lillestrøm sparket Uwe Rösler fremstår som den mest katastrofale beslutnigen klubben (les Per Berg) noen gang har gjort..
                      Det var kun 1 person som ville sparken og han heter Per Berg.
                      Det stod mellom sparking eller stenge igjen pengekrana...... desverre

                      Kommentar

                      • reka
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Aug 2005
                        • 13277

                        Rösler dret seg også ut i dag, Viking har kjøpt spillere for 50 mill og kan snart vinke farvel til gullet.

                        GrusomB: Svaret var til BennyLem. Greit nok å ta ut aggroen på Nordlie, men når man ber andre supportere som ikke deler denne ensidige nordlie-fokusen om å ha det jævlig blir det for teit.

                        Nordlie er i mine øyne bare en del av problemet. Å hive ut en trener som har kjøpt og bygd opp et lag i den tro at en annen kunne overta og styre skuta til gull var en grov feilvurdering. En av mange feilvurderinger som har blitt gjort av LSK de siste to sesongene. Man kan gjerne prøve å gi nordlie skylda for alt fra treningsmengder til spillerkjøp, men faktum er at det er et stort apparat her som ikke har gjort jobben sin.

                        At Nordlie har skylda for alle skader er og blir en påstand som er nokså urimelig. Nå må man rydde opp og det å sparke nordlie kan være en del av denne opprydninga. Men i mine øyne vil det bare bidra til å hive all skylda over på en syndebukk, og med det si at fjøra, spillerne og sportslig utvalg ikke kan holdes ansvarlig for driten. At vi så skal begynne på nytt med enda en ny trener og tro at alt blir bra igjen etter em er i beste fall naivt. Se på Mjelde: Mannen har fått styre og stelle i lang tid nå, enda han har hatt liten tillit i Bergen ut over det han har fått fra styret i klubben. Ingen kan vel beskylde ham for å være et trenergeni, men over flere år har han fått satt sammen et lag som fungerer.

                        Jeg vil tro at flesteparten her vil sparke nordlie fordi de er forbanna på det laget presterer. Men det betyr ikke at å sparke nordlie vil gjøre situasjonen bedre. Å sparke trenere vinner enkeltkamper, å beholde dem på tross av tap vinner medaljer.

                        Kommentar

                        • sigurdsen
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2006
                          • 1823

                          Så på tv2 sporten nå, nordlie fikk spørsmål om han følte han satt trygt. Som "svar" fikk tv2 at det spørsmålet hadde han fått så mange ganger før at han måtte finne noen andre å spøøre det til. Kanskje han har fått det mange ganger, men han har f*** aldri svart på det! Han svarer aldri rett ut det han får spørsmål om, han skal alltid gå rundt grøten eller klage på noen andre . GÅ AV!

                          Kommentar

                          • maxpayne
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 1262

                            OK Tom Nordli må gå?
                            Det er bare å komme med forslag til løsninger folkens. Hvem blir den nye treneren? Hvem skal forsterke stallen? Hvem skal ta over etter Fjørtoft?
                            Her er det bare å utfolde seg folkens.

                            Kommentar

                            • dennis
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2006
                              • 872

                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              OK Tom Nordli må gå?
                              Det er bare å komme med forslag til løsninger folkens. Hvem blir den nye treneren? Hvem skal forsterke stallen? Hvem skal ta over etter Fjørtoft?
                              Her er det bare å utfolde seg folkens.
                              Bjarmann for Fjøra
                              Ståle/Henning Berg/Steinar nilsen for Tom

                              Kommentar

                              • tullebukk
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2006
                                • 5446

                                Bjarman og Gud enkelt og greit+da på med at vi trenger 2 nye backer +2 kantspillere og at vi legger om til 442 SÅ ER PROBLEMENE LØST.

                                Kommentar

                                • KFL109
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 1958

                                  Vi mangeårige Lillestrømsupportere har jo årevis trening med skuffelser i forhold til ofte urealistiske forventninger.

                                  Det svært etterlengta troféet i fjor, som fikk voksne, stødige menn til å gråte av glede, gjorde nok mange av oss trodde at vi var på vinnersporet. Kanskje en del i klubbledelsen også?

                                  Som sagt er vi vant til skuffelser, men vi er ikke vant med å se laget framstå så tafatt. Det er det jeg synes er så ufattelig trist! Det er ingen glød, spilleglede, fandenivoldsk innstilling og god, gammeldags kjemping. Jeg synes ikke vi framstår som noe lag.

                                  Tom Nordlie sa på forrige medlemsmøte at det ofte blei framheva at han var dårlig i motgang, men at det kunne ingen vite fordi han blei fjerna før han fikk bevist det motsatte. Nå har vi spilt 8 serierunder. Jeg vil hevde at han denne gangen har fått prøve seg...

                                  Egentlig er det utrolig at det med så mye fotballfaglig ekspertise som det er i de ulike korridorene på Åråsen ikke skal gå an å finne de grepene som gjør at spillere, som tidligere har gjort imponerende innsatser i Champions Leage- og landskamper, skal greie å prestere såpass på banen at Sportsklubben i det minste kan slippe å ligge i nedrykkssumpa.

                                  Nå er vi på feil spor! Noe må gjøres annerledes. Syndebukken må hentes fram!
                                  Vidar Evje

                                  Kommentar

                                  • krisruds
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 839

                                    Forslag til nytt trener duo.

                                    Petter Myhre og Knut Tørum

                                    Dette er to trenere som er rolige og veldig hyggelig.
                                    Begge har egentlig gjort det bra der de har vært.
                                    De kan spille 4-4-2. 4-3-3. 4-5-1.


                                    Men jeg vil gjerne beholde Grodås og Erland.
                                    krisruds medlem av KFL siden 1996


                                    OI OI OI nå har vi det morro :)

                                    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                    Kommentar

                                    • aguado
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2006
                                      • 448

                                      Opprinnelig skrevet av reka
                                      Nordlie er i mine øyne bare en del av problemet. Å hive ut en trener som har kjøpt og bygd opp et lag i den tro at en annen kunne overta og styre skuta til gull var en grov feilvurdering. En av mange feilvurderinger som har blitt gjort av LSK de siste to sesongene. Man kan gjerne prøve å gi nordlie skylda for alt fra treningsmengder til spillerkjøp, men faktum er at det er et stort apparat her som ikke har gjort jobben sin.

                                      At Nordlie har skylda for alle skader er og blir en påstand som er nokså urimelig. Nå må man rydde opp og det å sparke nordlie kan være en del av denne opprydninga. Men i mine øyne vil det bare bidra til å hive all skylda over på en syndebukk, og med det si at fjøra, spillerne og sportslig utvalg ikke kan holdes ansvarlig for driten. At vi så skal begynne på nytt med enda en ny trener og tro at alt blir bra igjen etter em er i beste fall naivt.
                                      Så utrolig enig i alt du skriver her. I stedet for å fokusere på hvilke enkeltpersoner som måtte ha gjort noe galt og deretter kreve at de skal kastes på dør, burde en heller analysere nøye hva hver og en gjør galt. Derfra er det mye lettere å planlegge hvordan en kan justere seg videre. Ingen personer er feilfrie, heller ikke de som eventuelt måtte dukke opp i et nytt trenerapparat, så da er det mye enklere og billigere å se på hvordan en evt. kan justere bort de mest negative sidene blant personene i trenerapparatet.

                                      Om mangelen f.eks. måtte være positiv feedback på treningene er det mye billigere å hyre en rådgiver på pedagogikk/psykologi, enn å sparke hele trenerapparatet.

                                      Kommentar

                                      • ap4
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 271

                                        Opprinnelig skrevet av jalapenos

                                        Om mangelen f.eks. måtte være positiv feedback på treningene er det mye billigere å hyre en rådgiver på pedagogikk/psykologi, enn å sparke hele trenerapparatet.
                                        Ja, det har jo funka bra...

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          GrusomB: Svaret var til BennyLem. Greit nok å ta ut aggroen på Nordlie, men når man ber andre supportere som ikke deler denne ensidige nordlie-fokusen om å ha det jævlig blir det for teit.
                                          Regner med at du klarer å se humoren i kommentaren og tåler såpass, spesielt med tanke på dine egne eskapader her på forumet.

                                          Min kommentar var myntet på alle som har "tålmodighet" som mantra. Synker skipet så trenger man ikke tålmodighet, man trenger handlekraft.

                                          Undertegnede har advart mot Nordlies regime lenge, som du kan lese av tidligere poster. Heldigvis begynner flere og flere å innse at LSK har en destruktiv nedadgående spiral. Nå gjelder det også at styret gjør det.

                                          Opprinnelig skrevet av reka
                                          Nordlie er i mine øyne bare en del av problemet. Å hive ut en trener som har kjøpt og bygd opp et lag i den tro at en annen kunne overta og styre skuta til gull var en grov feilvurdering. En av mange feilvurderinger som har blitt gjort av LSK de siste to sesongene. Man kan gjerne prøve å gi nordlie skylda for alt fra treningsmengder til spillerkjøp, men faktum er at det er et stort apparat her som ikke har gjort jobben sin.
                                          Han er en del, men han er hoveddelen. Som nevnt tidligere ser jeg gjerne at både Nordlie, Slokvik, Grønlund, JML, Pedersen, Essidiri, Myklebust, Bjørkøy, TAG, Husar og Bakkemo rapporterer til nærmeste NAV-kontor i morgen. Men, jeg skal nøye meg med Nordlie som en start.

                                          Og hvem skal så overta? Hvem som helst egentlig. Det kan jo faktisk ikke bli værre. LSK har aldri hatt så mye ressurser, og de har aldri i min levetid spilt så dårlig fotball. Om så Hrvoje Braovic skulle preseteres som ny trener i morgen, så skal jeg være glad til.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...