Stavanger - LSK2, mandag 21/4 kl 17.00

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

Stavanger - LSK2, mandag 21/4 kl 17.00

Kampen er i gang, med Husar, Karim, Gundersen m fl.
    Og hjemmelaget tok ledelsen allerede etter seks minutter...
    Kampen kan følges på RB: http://www.rb.no/fotball/live/

Mvh
    Gammer`n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • mooph
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 1496

Ut i fra rb-live kan det jo se ut som om det er tesil tendenser i forsvaret til LSK 2 også...
    Fugla mot nye høyder

Kommentar

• BennyLem
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Aug 2005
      • 2902

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Kampen er i gang, med Husar, Karim, Gundersen m fl.
      Og hjemmelaget tok ledelsen allerede etter seks minutter...
      Kampen kan følges på RB: http://www.rb.no/fotball/live/

Mvh
      Gammer`n
      Og der var det 2-0. LSK2 har imidlertid fulgt opp den gode trenden fra sist match, og skaffet to gule kort.

Lært av A-laget? Heia.
      Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

Opprinnelig skrevet av BennyLem
        Og der var det 2-0.
        Og der var det 3-0.

Kommentar

• Larsk
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 1053

flying start av stavanger i de 2 første kampene da. to lag fra stavanger i tippeligaen 2010?
          !!Gunners!!

Kommentar

• defoe6472
            Juniormedlem
            Bøffelpromp
            • Nov 2006
            • 13

Kommer nettopp hjem fra kampen. Lsk var utrolig dårlige. Tapte dueller og virket uinspirerte.
            Essidiri hadde noen utrolig dårlige skudd på mål.
            Gundersen var svak.

Lsk 2 pådro seg også noen soleklare gule kort

Hvis dette er spillere som skal kjempe om a-lags plass blir jeg enda mer bekymret enn jeg er nå.

Kommentar

• BennyLem
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2005
              • 2902

Opprinnelig skrevet av defoe6472

Hvis dette er spillere som skal kjempe om a-lags plass blir jeg enda mer bekymret enn jeg er nå.
              Bli bekymret, bli veldig bekymret. Forfallet er systematisk gjennom hele klubben.

Jeg sier det like gjerne her, i denne obskure tråden: Noe er råttent på Åråsen. (Dette er forøvrig arbeidstittel på et lengre og svært kritisk innlegg jeg har hatt i bakhodet siden siste treningskamp før serien).

Det virker som om det har sviktet i alle ledd en periode nå. På tide med en skikkelig opprydning i styre og stell. Jeg har min kuttliste klar.
              Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

Kommentar

• MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3632

Noen som har innsikt i karakterene i RB? Så i dag at det var fire spillere som fikk en stjerne, og ingen bedre. Kanskje greit nok ut ifra resultatet, men det er skjelden jeg ser LSK2 spillere får 3 stjerner. Er dette noe vi burde se oftere, eller har RB en høyere standard for LSK's spillere? Man skulle jo tro at spillere som er i nærheten av førsteelleveren vår burde sanke tre-stjernere hver uke.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• erlando
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jul 2006
                  • 858

Opprinnelig skrevet av MortenA
                  Noen som har innsikt i karakterene i RB? Så i dag at det var fire spillere som fikk en stjerne, og ingen bedre. Kanskje greit nok ut ifra resultatet, men det er skjelden jeg ser LSK2 spillere får 3 stjerner. Er dette noe vi burde se oftere, eller har RB en høyere standard for LSK's spillere? Man skulle jo tro at spillere som er i nærheten av førsteelleveren vår burde sanke tre-stjernere hver uke.
                  Mtp andrefuglas bravader forrige sesong, så vil jeg si at stjernene står i stil til prestasjonene. Det var så vidt jeg husker ingen fra a-stallen som imponerte i 2. divisjon med mulig unntak for en og annen enkeltkamp.
                  Ja til pause i pausen!

Kommentar

• MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3632

Opprinnelig skrevet av erlando
                    Mtp andrefuglas bravader forrige sesong, så vil jeg si at stjernene står i stil til prestasjonene. Det var så vidt jeg husker ingen fra a-stallen som imponerte i 2. divisjon med mulig unntak for en og annen enkeltkamp.
                    Jeg fikk med meg et par kamper, og er enig i at få imponerte i fjor. Nå har jeg ikke sett andre lag i 2.div, så jeg kan ikke sammenligne våre spillere mot deres. men skal man ta utgangspunkt i børsen burde vi kvittet oss med halve stallen og hentet inn spillere ifra andre lag. Derfor er jeg litt usikker på vurderingene på børsen.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Kanarifugl84
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2007
                      • 2319

Ganske sikker på at stjernene i RB tilsvarer spillernes innsats og prestasjoner på lik linje med de andre kampene i 2.div. I hele fjor(noen unntak) var det hvertfall slik at våre antatte A-spillere underpresterte på 2.laget gang etter gang. Slipper seg ned på motstandernes nivå og fremstår som halvprofesjonelle 2.div spillere. Ikke overrasket om den samme tendensen fortsetter denne sesongen.

Kommentar

Working...