Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kampen er i gang, med Husar, Karim, Gundersen m fl.
Og hjemmelaget tok ledelsen allerede etter seks minutter...
Kampen kan følges på RB: http://www.rb.no/fotball/live/
Kampen er i gang, med Husar, Karim, Gundersen m fl.
Og hjemmelaget tok ledelsen allerede etter seks minutter...
Kampen kan følges på RB: http://www.rb.no/fotball/live/
Mvh
Gammer`n
Og der var det 2-0. LSK2 har imidlertid fulgt opp den gode trenden fra sist match, og skaffet to gule kort.
Lært av A-laget? Heia.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Kommer nettopp hjem fra kampen. Lsk var utrolig dårlige. Tapte dueller og virket uinspirerte.
Essidiri hadde noen utrolig dårlige skudd på mål.
Gundersen var svak.
Lsk 2 pådro seg også noen soleklare gule kort
Hvis dette er spillere som skal kjempe om a-lags plass blir jeg enda mer bekymret enn jeg er nå.
Hvis dette er spillere som skal kjempe om a-lags plass blir jeg enda mer bekymret enn jeg er nå.
Bli bekymret, bli veldig bekymret. Forfallet er systematisk gjennom hele klubben.
Jeg sier det like gjerne her, i denne obskure tråden: Noe er råttent på Åråsen. (Dette er forøvrig arbeidstittel på et lengre og svært kritisk innlegg jeg har hatt i bakhodet siden siste treningskamp før serien).
Det virker som om det har sviktet i alle ledd en periode nå. På tide med en skikkelig opprydning i styre og stell. Jeg har min kuttliste klar.
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
Noen som har innsikt i karakterene i RB? Så i dag at det var fire spillere som fikk en stjerne, og ingen bedre. Kanskje greit nok ut ifra resultatet, men det er skjelden jeg ser LSK2 spillere får 3 stjerner. Er dette noe vi burde se oftere, eller har RB en høyere standard for LSK's spillere? Man skulle jo tro at spillere som er i nærheten av førsteelleveren vår burde sanke tre-stjernere hver uke.
Noen som har innsikt i karakterene i RB? Så i dag at det var fire spillere som fikk en stjerne, og ingen bedre. Kanskje greit nok ut ifra resultatet, men det er skjelden jeg ser LSK2 spillere får 3 stjerner. Er dette noe vi burde se oftere, eller har RB en høyere standard for LSK's spillere? Man skulle jo tro at spillere som er i nærheten av førsteelleveren vår burde sanke tre-stjernere hver uke.
Mtp andrefuglas bravader forrige sesong, så vil jeg si at stjernene står i stil til prestasjonene. Det var så vidt jeg husker ingen fra a-stallen som imponerte i 2. divisjon med mulig unntak for en og annen enkeltkamp.
Mtp andrefuglas bravader forrige sesong, så vil jeg si at stjernene står i stil til prestasjonene. Det var så vidt jeg husker ingen fra a-stallen som imponerte i 2. divisjon med mulig unntak for en og annen enkeltkamp.
Jeg fikk med meg et par kamper, og er enig i at få imponerte i fjor. Nå har jeg ikke sett andre lag i 2.div, så jeg kan ikke sammenligne våre spillere mot deres. men skal man ta utgangspunkt i børsen burde vi kvittet oss med halve stallen og hentet inn spillere ifra andre lag. Derfor er jeg litt usikker på vurderingene på børsen.
Ganske sikker på at stjernene i RB tilsvarer spillernes innsats og prestasjoner på lik linje med de andre kampene i 2.div. I hele fjor(noen unntak) var det hvertfall slik at våre antatte A-spillere underpresterte på 2.laget gang etter gang. Slipper seg ned på motstandernes nivå og fremstår som halvprofesjonelle 2.div spillere. Ikke overrasket om den samme tendensen fortsetter denne sesongen.
Kommentar