TRAGISK DOMMER KROKDAL!!!!

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • iL
    Seniormedlem
    --==FORUMRUNKER==--
    • Jan 2004
    • 10771

Er akkurat hjemme etter seks og en halv timer kjøring.

Møkkadommer deluxe, soleklart rødt kort. Straffesituasjonen og fellinga av Mifsud ser vi ikke godt nok til å ha en bombastisk mening.

Turen? Jævla bra. All ære til de kanaris som var der, vi pissa glatt på hordene. Gjengen kan jo ikke synge!
    Men vi fikk lært dem Optimist i allefall!

/iL signing off to bed
    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• CocaJerry
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 2532

Opprinnelig skrevet av iL
      Møkkadommer deluxe, soleklart rødt kort. Straffesituasjonen og fellinga av Mifsud ser vi ikke godt nok til å ha en bombastisk mening.
      Fellinga av Mifsud var så rødt kort som det får blitt.
      Akkurat det der er helt tragisk.

Hva slags signaler tror du dere sender spillerne ved å synge denne sangen så tidlig i sesongen? Jeg hadde ihvertfall ikke følt meg som en god fotballspiller hadde jeg hørt den. Syng "vi elsker dere for det". Det er teit og flaut og høre på da dere synge optimist da det bare har gått 3 serierunder av sesongen. :roll:

Kommentar

• Nr 17 Sørli
        Juniormedlem
        Bøffel
        • Jul 2004
        • 25

Turen? Jævla bra. All ære til de kanaris som var der, vi pissa glatt på hordene. Gjengen kan jo ikke synge!
        Hørte dere en gang hele kampen :?

Kommentar

• Kølla Riisa
          Seniormedlem
          • Jun 2004
          • 1021

Ta å gi deg a mann! Hordene var det mest patetiske jeg har sett på lenge!
          Dama mi satt på VIP,en og hun er Viking-supporter og det eneste de hørte var "plagsomme Lillestrøm-sanger" som hun sa. hehe.

Så ta det talentløse hjemmepublikummet til en håndball-hall eller noe, for dere er ikke verdig den flotte stadion dere står på engang. :twisted:

Piper mot vår keeper, neiiiii.
          Grisespiller Hannes bør glede seg til Åråsen 8)

Kommentar

• CocaJerry
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 2532

Opprinnelig skrevet av Nr 17 Sørli
            Hørte dere en gang hele kampen :?
            Isåfall har du skau i øra. :lol:

Kommentar

• Nr 17 Sørli
              Juniormedlem
              Bøffel
              • Jul 2004
              • 25

Nei, det har jeg nok ikke. Men forstår selvfølgelig at dere påstår at dere sang høyere enn oss, er normalt det når man er på bortebane, selv om det ikke alltid er sant :lol:

Har en kompis som sitter midt på langsiden, han sa det var mest lyd i Hordene, er vel første gangen på lenge han har sagt det, så jeg stoler på han!

Kommentar

• Kølla Riisa
                Seniormedlem
                • Jun 2004
                • 1021

Å diskutere om Hordene sang høyt eller ikke er så håpløst som det kan for blitt. Dere sang jo ikke en gang! Det var bare det trause, kjedelige, "Vking-klapp-klapp".

Beklager å si det, men dere er utrolig dårlig til å ha et så flott stadion og så mange tilskuere.
                Den dagen du innser det og ikke tviholder på at dere sang høyere enn oss så kanskje dere klarer å forbedre dere litt.

Kommentar

• Nr 17 Sørli
                  Juniormedlem
                  Bøffel
                  • Jul 2004
                  • 25

Jeg har aldri sagt at vi er superfantastiske, vi har langt opp til de beste!

Men uansett, dum diskusjon!

Synes dette var litt barnslig!

Kommentar

• hoyt
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2004
                    • 2850

Hvem viser han fingeren til?
                    "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                    - Nosa

Kommentar

• Joppe
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Dec 2003
                      • 173

Ikke utenkelig at det blir noen kamper der Gunnar Halle må lede laget.
                      Uansett, dommeren var dårlig. Begge veier. Men det er dårlig av LSK igjen å gi fra seg en ledelse, det er dårlig av Sundgot og Mifsud å ikke sette sjansene, det er dårlig av Kippe foran 1-1 målet. Vi kan diskutere dommeren gul og blå (eller svart?), men faktum er at vi står med 0 p. etter denne kampen, 3 p. etter tre kamper og nå har vi RBK, VIF og Brann i de neste...
                      Jeg tror vi kan matche RBK til søndag, men da må vi samle oss og gi 110%, både på banen og på tribunen.

Kommentar

• Kølla Riisa
                        Seniormedlem
                        • Jun 2004
                        • 1021

Det der med Rosler er kipt, bare håpe han ikke får noen utestengelse av noen slag. Eller noen bot, det er det siste vi trenger nå.

Dere har veeeelgid langt opp til de beste ja :lol:

Kommentar

• CocaJerry
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2532

Opprinnelig skrevet av Nr 17 Sørli

Synes dette var litt barnslig!
                          Det der var akkurat om om jeg skulle gjordt det selv, helt naturlig.

Kommentar

• Håkon Henriksen
                            Administrator
                            • Nov 2003
                            • 6411

Og det bildet forteller også hva det neste ordet han sier er :

"FU....."

.
                            Håkon Henriksen
                            -
                            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                            -
                            ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Kopteff
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • Apr 2005
                              • 16

Enig i at dommeren var tragisk....
                              Det gikk faktisk like mye til begge lag.
                              Jeg var på kampen og så allerede etter 2 minutter en Lsk-spiller som hoppet opp bakfra med albuen i bakhodet til Hannes Sigurdsson som medførte kutt og alle som var der så bakhodet til Hannes farget av blod. Ingen kort, som er litt utrolig.
                              Hva med fellinga av Kovacs? Ingen kort.... :cry:
                              Episoden med Frode Hansen og Lsk angriper er jeg for langt unna så jeg kan ikke uttale meg, men jeg var aldri inne på tanken at det kunne være rødt... :roll:
                              Hannes fikk stadige tøffe dueller mot seg og jeg forstår godt at han prøvde å beskytte seg mot Kippe som selv gikk opp med albuen (det er det nesten ingen som nevner). Den duellen er stygg fra begge, og det kunne like godt vært Hannes som lå igjen. Kunne likevel blitt rødt uten at det ville vært dommerskandale. I den opphetede stemningen som oppstår klikker det litt for Lsk-keeperen som selvsagt skulle hatt gult kort, men som dommeren uttaler: "Jeg ville ikke kaste bensin på bålet"
                              Det rabla litt for treneren deres også som viste fingern mot publikum, og jeg kan love at han klarte å fyre opp stemningen der....
                              Dommeren hadde ikke kontroll på kampen i det hele tatt, dessverre.

Det det hele koker ned til: Elendig dommer, begge lag kunne fått utvist 2 spillere (ville vært litt overkill), Lsk kunne putta flere mål i 1. omgang om de hadde vært bedre på avslutninger, Viking var som vanlig tamme i 1. men våkna etter 0-1 som er helt normalt etterhvert (må alltid ha en i trynet før de våkner), ingen god kamp av noen lag.
                              Må skryte av nr. 15 på Lsk (utrolig rask) bestemann på banen, ingen andre uthevet seg. Trist hvis Kippe blir ute med skade, og ingen må tro at Hannes med vilje gikk inn for å skade ham :shock:
                              Kanarifansen var lydhøre og sikker god støtte for Lsk.
                              Lykke til mot Rbk!
                              (hele Norge minus Trøndelag heier på Lsk i den kampen).

Kommentar

• VallerudKanari
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2004
                                • 308

Opprinnelig skrevet av Kopteff
                                Jeg var på kampen og så allerede etter 2 minutter en Lsk-spiller som hoppet opp bakfra med albuen i bakhodet til Hannes Sigurdsson som medførte kutt og alle som var der så bakhodet til Hannes farget av blod. Ingen kort, som er litt utrolig.
                                Episoden med Frode Hansen og Lsk angriper er jeg for langt unna så jeg kan ikke uttale meg, men jeg var aldri inne på tanken at det kunne være rødt... :roll:
                                Hannes fikk stadige tøffe dueller mot seg og jeg forstår godt at han prøvde å beskytte seg mot Kippe som selv gikk opp med albuen (det er det nesten ingen som nevner). Den duellen er stygg fra begge, og det kunne like godt vært Hannes som lå igjen. Kunne likevel blitt rødt uten at det ville vært dommerskandale. I den opphetede stemningen som oppstår klikker det litt for Lsk-keeperen som selvsagt skulle hatt gult kort, men som dommeren uttaler: "Jeg ville ikke kaste bensin på bålet"
                                Det rabla litt for treneren deres også som viste fingern mot publikum, og jeg kan love at han klarte å fyre opp stemningen der....

Det det hele koker ned til: Elendig dommer, begge lag kunne fått utvist 2 spillere (ville vært litt overkill), Lsk kunne putta flere mål i 1. omgang om de hadde vært bedre på avslutninger, Viking var som vanlig tamme i 1. men våkna etter 0-1 som er helt normalt etterhvert (må alltid ha en i trynet før de våkner), ingen god kamp av noen lag.
                                Må skryte av nr. 15 på Lsk (utrolig rask) bestemann på banen, ingen andre uthevet seg. Trist hvis Kippe blir ute med skade, og ingen må tro at Hannes med vilje gikk inn for å skade ham :shock:
                                Lykke til mot Rbk!
                                Ikke verst oppsummert... Men nå så jeg bare matchen på Web-TV med dårlig oppløsning...
                                Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!

Kommentar

• CocaJerry
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 2532

Lykke til mot Rbk!
                                  Ganske greit bortsett fra det som jeg har utheva. Er ikke helt sikker på om du er seris men ihvertfall ble Mifsud omtrent kappa beina på som sistemann, soleklart rødt kort.

Kommentar

• Kopteff
                                    Juniormedlem
                                    Bøffelpromp
                                    • Apr 2005
                                    • 16

OK, jeg registrerer hva du sier.
                                    Jeg fikk dessverre aldri sett det skikkelig.
                                    Jeg har sendt Frode Hansen et spørsmål om dette.
                                    Han stiller hos Aftenbladet.no i dag i nettmøte kl. 1300. :wink:

Kommentar

• CocaJerry
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 2532

Han stiller hos Aftenbladet.no i dag i nettmøte kl. 1300. :wink:
                                      Da kommer han sikkert til å innrømme det :o

Kommentar

• Håkon Henriksen
                                        Administrator
                                        • Nov 2003
                                        • 6411

NFF-observatør Herman Kopp sier at Fotballforbundet ikke vil følge opp saken eller straffe Sigurdsson hardere etter å ha sett episoden på video.

– Vi har ikke videodømming i Norge. Det blir med det gule kortet, sier han til Rogalands Avis.
                                        Og Forbundet vil ikke gjøre noe med dette, da er standarden satt... HEVN !!!
                                        Håkon Henriksen
                                        -
                                        Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
                                        -
                                        ALT FOR FUGLA

Kommentar

• Smukken
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Dec 2004
                                          • 720

Payback is a bitch
                                          Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

Kommentar

Working...