Det var en skrekkelig dårlig forestilling, og det var samtidig årsbeste. Det sier ganske mye om hvordan vi har fremstått tidligere i sesongen.
Brann-LSK, søndag 27. april kl. 20, Brann stadion
Collapse
X
-
Jeg håper bare spillerne får mersmak etter kampen - og ikke blir truffet av en ny skuffelse. Det er det siste vi trenger.Kommentar
-
Bedring
Synes dette er en klar bedring fra de forrige kampene.
Jævlig synd at vi får en i trynet rett før pause, og en tragedie at mykle ikke klarer å runde keeperen på slutten.
Det jeg lurer på er hvorfor vi alltid starter dårlig i andre omgang, når vi etter min mening gjør en god første omgang, med press på ballfører, vilje og duellstyrke.
Blir spennende å se neste kamp, om spillet fortsetter å blir bedreKommentar
-
Hadde Mykle putta på slutten der, hadde vi ranet til oss et poeng, men rettferdigheten svikter ikke....
Det positive er at vi ikke taper 2. omgangen, Essediris innhopp, Steffis andre omgang og JML både som ving og back.
Det negative er at Brann tidvis rundspiller oss, Riseth spiller med skade og har noen hårreisende avleveringer og vi evner ikke å score på de mest opplagte sjansene.
Mest skuffende i dag var indreløperne. Jeg forventer ikke mye, men dersom man ikke har dagen med hensyn til balltouch, finter og pasninger, så kan man i det minste løpe. Her er jeg enig med Myhre, indreløperne blir stasjonære. Enten så ligger de på linje med pasningslegger eller så ligger de på linje med Branns backrekke. Ingen utfordring i mellomrommet.
Jeg har aldri vært noen stor fotballspiller. En av mine trenere sa til meg en gang at jeg hadde teknikk som en ambolt. Det eneste jeg hadde var løpskraft og vilje. En annen trener sa at jeg var som ei bikkje, løp hele tida, forskjellen var at bikkja alltid løper etter ballen, jeg løp overalt.
Jeg registrerer at det nevnes at Tom savner en spiller som Fetsundrånern, han er også er bikkje, men med litt bedre ballbehandling. Jeg frykter at savnet er mer et spill for galleriet og at det eventuelt er en mulighet på backplassen som venter på ham og der vil jeg ikke ha bikkjer.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Er dette Norges beste dommer så står det FRYKTELIG dårlig til med norsk dommerstand!!!
Makan til skandaledømming!!!!Kommentar
-
Vidar Riseth hardt ut mot TV2 og dommer/albuefokuset.
Virkelig på sin plass.Kommentar
-
Pål T sier Lillestrøm fortsatt er nærmest adeccoligaen. Begynner å bli redd nå ja, er tross alt bare 21 kamper igjen
Vi har iallefall unnagjort to av de verste bortekampene og hjemmekampene mot tIL er aldri noe å skryte av.
Oj, oj. oj, Riseth a gitt.. Ro, ro, ro. Litt vanskelig å si han ble sinna på gylfi i den siste situasjonen når han ikke var på banen engang..If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Trist at det ikke ble poeng. Likevel så er det noe med gutsen til gutta som gjør meg optimistisk til tiden framover. Vi er ikke noe topplag pr. dags dato, men TING VIL SNU !!! Muligens neste kamp mot Viking ???Jaren-kanari
Fugla tar gull, fugla tar gullet i år !!Kommentar
-
Godt å se Riseth gi dommer og TV2 det glatte lag.
Tenkte mye på dette i går. TV2 går bevisst inn foran denne kampen og påpeker av dommeren må passe på LSK`s tyvtriks. Dette er strategi på øverste plan av TV2. Brann tjener selvsagt på dette.
Om det var dette som gjorde at dommeren dømte 70/30 i dag er jeg heller mer usikker på men det er lov å stille spørsmålet.Kommentar
Kommentar