Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Den paragrafen må du gjerne hente fram for oss som ikke har lest den. Lykke til...
Vurdering av hva som er straffbar bruk av hånd på ballen, er avhengig av flere
vurderinger fra dommernes side. Fortsatt skal armen berøre ballen med forsett
(viljehands) om det skal dømmes hands.
For kamplederne er 2 spørsmål avgjørende:
Var det ballen som traff hånden? IKKE STRAFFBAR
Var det hånden som søkte ballen? STRAFFBAR
Fra regelverket til NFF, se link under.
Hørte dere oss på stadion? Brannfansen sang INGENTING og selv inne på bataljonen sitt forum sier de at stemningen var forferdelig.. 1. omg var egentlig bra , 2omg med motgangssynging var bra i perioder, men det var noen bølgedaler.. Vi gjorde iallefall en mye bedre jobb på tribunen enn brann, men det er egentlig ingen trøst.
PS: Vi i Bergen kanaris beklager vårt engasjement. Vi var overtent for denne kampen og beklager våres opptreden.
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Når backene selger seg på midtstreken i håpløse taklinger eller rygger inn i 16 meteren uten å utfordre skjønner jeg godt at midtstopperne fremstår som dårlige. Faktum er at vi fortsatt har norges beste midtforsvar, men de må jo gjøre hele jobben alene.
Hørte dere oss på stadion? Brannfansen sang INGENTING og selv inne på bataljonen sitt forum sier de at stemningen var forferdelig.. 1. omg var egentlig bra , 2omg med motgangssynging var bra i perioder, men det var noen bølgedaler.. Vi gjorde iallefall en mye bedre jobb på tribunen enn brann, men det er egentlig ingen trøst.
PS: Vi i Bergen kanaris beklager vårt engasjement. Vi var overtent for denne kampen og beklager våres opptreden.
Ingen mikk på dere i dag, vi så at dere sang men lyden var fraværende. Håpløst av tv2.
Jeg satt å så på Tvsporten.no nå, der det var et innslag med Riseth etter kampen. Han tar opp dommer problematikken og Tv Bergen sin innflytelse på nettopp dette! Honør til Bredlie som virker som han er på en måte enig i Riseth!
Vil bare si at jeg syns det er helt rett det Riseth sier og at vi blir snytt for en straffe på slutten. Marginer i fotball!
Men kampen fra gutta er bra. God innsats og bedre spill! Synes det fungerte bra med JML som kant og bra trøkk! Men selvfølgelig når det kun er Kiko som får til noe på midtbanen kan det bli vanskelig. Brenne og Bjørka, hvis og NÅR de kommer igang og vi fortsetter med innsatsnivået som i dag, så blir det bra! Det kan jeg vedde på! Det mangler kanskje litt foran mål, tenker særlig på occean og mykle, men en scoring hver fra dem så tror jeg det også løsner, syns forøvrig også at Riseth - Kippe i midtforsvaret var bra til tider, Vidar gjør noen rare ting på slutten, men han var bra i dag!
Så jeg velger å se på det positive og si: Stå på gutta, gå ut i krigen, fortsett å jobb videre, ikke gi dere, dette tror og håper jeg vil løsne og da kommer enhvert lag å få kjenne oss!
Klar forbedring, må det fortsette sånn. Nå kommer vi ihvertfall litt framover på banen og til flere sjanser. Fortsatt mye rart i forsvar, men det var værst uten Kippe og med en halvskada Riseth.
Kommentar