synes også det er ganske patetisk å se hvordan brann spillerene prøver å filme seg til straffe og frispark gjennom kampen.
Brann-LSK, søndag 27. april kl. 20, Brann stadion
Collapse
X
-
At Bengt Eriksen kan sitte i TV2 studio med sine fulle fem og påstå at det ikke var straffe er mildt sagt bare et bevis på hvor store mangler den mannen har når vi snakker fotball.
Greit nok at Dahl ikke mener å holde begge armene rundt ballen men det er hevet over enhver tvil at han drar fordel av armene sine. Uten armene hadde ballen sakte men sikkert rullet mot målstreken og jeg er ganske sikker på at Magnus hadde dunket den inn. Klar straffe. Ingen tvil om engang.Kommentar
-
Riseth! Mannen som sier det alle med gulsvart hjerte har følt hele uka. Dritt-fokuset som Tv2 har gitt oss i det siste er hinsides all fornuft. Bygd opp med LSK-negatisme så det plysterer i forkant av kampen. Brann har slitt like jævlig, men knapt en sak om det.
Vidar - du er en av oss!Kommentar
-
Han må jo ha satt ny rekord i antall hands per sekund, handset ihvertfall 3 ganger! Bengt Eriksen blir bare mer og mer mongo, syns ikke han har vært så ille før men nå er han helt håpløs. Lirer av seg konsentrert urin i store mengder hver søndag.Kommentar
-
Lurer på hvor mange av de som slang dritt om Riseth når vi signerte'n, fortsatt syns det var en helt feil avgjørelse
Var skeptisk nok selv (selvfølgelig), men hadde regna med at jeg måtte svelge litt ekstra utover i sesongen...If you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg synes ikke det var straffe.Han vet ikke en gang hvor ballen er.Problemet er at Mykle ikke setter den.Kommentar
-
Jeg registrerer at det nevnes at Tom savner en spiller som Fetsundrånern, han er også er bikkje, men med litt bedre ballbehandling. Jeg frykter at savnet er mer et spill for galleriet og at det eventuelt er en mulighet på backplassen som venter på ham og der vil jeg ikke ha bikkjer.
Vi har på 5 kamper scora 5 mål, det er ikke så håpløst med tanke på stemningen i gruppe om dagen. Problemet ligger først og fremst i forsvarsspillet, vi har nå sluppet inn nesten like mye som vi gjorde i hele fjorårssesongen med unntak av brannkampen. Angrepsspillet setter seg ikke før forsvaret fungerer, så vi må starte med å tette igjen bakover. Det ser ut som lsk spillerne ikke besitter hurtighet nok til å komme opp i ballfører raskt nok, eventuelt er de feilplassert.Kommentar
-
Kommentar
-
Spillemessig var ikke Riseth god idag. Flere grove feilpasninger som førte til livsfarlige overganger. At vi har spilt møkk så langt i år gjør at vi ser på slike feilpasninger som dagligvare(skremmende nok), mens han ville blitt slakta for tilsvarende pasning i fjor. Tiraden mot TV2 var forøvrig fantastisk.Lauken er vår venn!Kommentar
-
En målgivende pasning som det ikke ble noe av? Dette er svakt Torolf, gå og bekjenn dine synder i språktråden. Er som å se Brimi miste forskjærskniven rett i foten. Forøvrig fullførte han kampen skadet, men var først på nesten alle baller. Han kan være først på mine også, om det fortsetter slik....Kommentar
-
Er nå min mening da.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar