LSK-Viking, mandag 5. mai kl. 19, Åråsen stadion

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • andersmm
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2006
    • 5764

    #21
    Opprinnelig skrevet av MortenA
    Kippe vrakes ikke, men benkes for å restituere mannen. Frykter at skaden hans kan forverres, og han blir ute med skade lenge om han kommer for fort tilbake.
    Kippe får garantert gult kort i denne kampen, så han kan restitueres mens han har karantene...
    "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

    Kommentar

    • maxpayne
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 1252

      #22
      Etter dagens kamp i Stavanger så kan vi vel si med sikkerhet at dette ikke blir lett. Personlig befinner jeg meg på de sørlige breddegrader førstkommende mandag og det er vel første gangen på lenge at jeg ikke forventer å gå glipp av noe. Måtte jeg bare ta feil.

      Kommentar

      • bingolfs
        Medlem
        Bøffel
        • Apr 2006
        • 36

        #23
        Hvor mange midtbanespillere har vi? Hvorfor i himmelens navn kan ikke Arnason få prøve seg? Han kan umulig være verre enn Bjørkøy? Fy farao hvor mye dårligere han er blitt etter overgangen fra FFK! Hvis jeg teller rett har vi: Brenne, Bjørkøy, Mouheli, Riseth, Arnason i øyeblikket som alternativer på midten. I tillegg venter vi på Søgård og Kiesenebner.

        Og en spiller som Essediri tror jeg er av typen som trnegr matchtrening og tillit for å lykkes. Han burde def snart få sjansen fra start! Ollie har vist at han er hinsides ute av form, hva med å bygge opp Gundersen, skulle ikke han slå gjennom i år? Begynte første kampen mot Tromsø, siden er det vel blitt ett innhopp!

        Når spillere er så ute av form som Bjørkøy, Brenne og Ollie er det ikke da på tid eå la andre få sjansen? hadde vi ikke den bredeste stallen på en mannsalder?

        De første fire kampene fikk meg til å lengte etter Pellerud tida da stjernene i førtseelleveren var Arne Sandstø og Stig Arne Gjellestad. Om ikke annet så prøvde de å yte sitt beste i hver kamp!

        Forandringer til Viking matchen takk og definitivt Gilbert i midtspiss rollen!

        Kommentar

        • WAK
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jul 2006
          • 966

          #24
          Hvorfor er ikke billettsalget til denne kampen tilgjenlig på billettluka.no?

          Kommentar

          • Ranakanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 488

            #25
            Opprinnelig skrevet av WAK
            Hvorfor er ikke billettsalget til denne kampen tilgjenlig på billettluka.no?
            Fordi LSK ikke vil att noen skal komme å se på dem spille fotball

            Kommentar

            • Serbern
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 5496

              #26
              Opprinnelig skrevet av bingolfs
              Hvor mange midtbanespillere har vi? Hvorfor i himmelens navn kan ikke Arnason få prøve seg? Han kan umulig være verre enn Bjørkøy?
              Fordi han er leid ut.

              Kommentar

              • Kjell.T.Ring
                Poll St. Ring
                --==FORUMRUNKER==--
                • Dec 2005
                • 11796

                #27
                Opprinnelig skrevet av bingolfs
                Hvorfor i himmelens navn kan ikke Arnason få prøve seg?
                Fordi Arnarsson for himmelens navn er utlånt til Reykjavik. Hadde vi forutsett sesongstarten kunne Arnarsson være en nyttig spiller.
                Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                Kommentar

                • Spntneous
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 1990

                  #28
                  Essidiri fra start, Sundgot i midten. Mykle på benken. TAG som innhopper.
                  Savner å se Essidiri fra start, og TAG burde helt klart fått lov til å prøve seg litt nå.
                  Stolt programleder av Kanari-fansen Radio!
                  Episodene ligger på iTunes og kfl.no

                  Kommentar

                  • bingolfs
                    Medlem
                    Bøffel
                    • Apr 2006
                    • 36

                    #29
                    Så kall mannen hjem øyeblikkelig! Kiesenebner trenger antagelig tid på å bygge opp matchform! Mouheli har ikke vært så ille, men indreløperne stinker!

                    Når ting ikke fungerer i det hele tatt (fire kamper på rad) da mener jeg at man skal dra nytte av tidenes bredeste stall! Forandringe må til!

                    Inn med Essediri, Glibert i midten og la hvem som helst prøve seg i indreløper rollen bortsett fra Bjørkøy!

                    Backene er heller ikke patente, men her er jo alternativene ikke fullt så mange. Sikkert er det at Rambekk presterte bedre i fjor enn det Pedersen har gjort hittil. Like sikkert er det at Stefanutto (denne sitter langt inne) faktisk presterte bedre enn noen av dem som har spilt back hittil.

                    Tendenser til bedring mot Brann, men blir det nok et tap må det forberedes på handling. Overgangene hittil har ikke styrket laget så langt.

                    Det sies at det er i motgang man vokser, nå er det på tide å ta en voksepause og vinne en fotballkamp igjen :-) Lykke til alle mann!

                    Kommentar

                    • Petter Ø
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Mar 2004
                      • 3008

                      #30
                      Otto
                      Bjørkøy-Kippe-Riseth-PSA evt. Bjørkøy opp på midten for Brenne og Husar inn
                      Essidiri-Kiko-Brenne-JML
                      Gilbert-OO

                      JML hevet seg flere hakk som ving
                      Myklebust har vært puslete
                      Pedersen spiller nervøst og klønete
                      Skulle gjerne hatt alternativer til Brenne/Bjørkøy som er helt usynlige om dagen.

                      Tror innlegg på hodesterke spisser er enkleste veien til mål og poeng om dagen
                      Petter Ø - Kreativ Kanaris
                      http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                      Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

                      Kommentar

                      • Henrik
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Jan 2006
                        • 2110

                        #31
                        Jeg mener vi bør spille 4-4-2. Men når Tom ikke spiller det selv når han sier på forhånd at vi skal det har jeg gitt opp håp. Derfor:

                        Otto
                        Pedersen - Kippe - Riseth - Husar
                        Bjørkøy - Kiko - Brenne
                        Essediri - Ciise - JML

                        Otto - Selvsagt

                        Pedersen - Faktisk den eneste høyrebacken i stallen? Skandale
                        Kippe - Selvsagt
                        Riseth - PSA fortjener en hvil etter en skandalø sesongstart
                        Husar - Sett bort fra Johnsen som er skadet er han den eneste venstrebacken vi har. Nei, PSA er ikke en back.

                        Bjørkøy - Riise sin plass, men har er dessverre uten i minst en kamp til
                        Kiko - Kiesenebner er skadet, og Riseth er stopper.
                        Brenne - Eneste alternativ igjen da Viktor er lånt ut og Søgård er skadet

                        Essediri - Den eneste høyrevingen vi har i 4-3-3 (Riise kan spille der i 4-4-2). Fortjener en sjangse nå
                        Ciise - Kan vel umulig gjøre det noe dårligere enn de andre spissene, som lett har spilt seg ut av laget.
                        JML - Den eneste venstrevingen på laget. Nei, Mykle har vist at han er en spiss i 4-4-2, Brenne er ingen ving, Occean er ingen ving etc etc...

                        Hva skjer til sommeren. Jeg regner med at Tom er borte og vi spiller 4-4-2. Med noen tilbake fra skader kan vi stille med noe slikt:

                        Otto
                        X - Kippe- PSA - Johnsen
                        Riise - Kiko - Brenne - X
                        Occean - Myklebust

                        Høyreback (Espen Ruud) og venstreving (Espen Hoff) trenger vi desperat selv i 4-4-2. Disse styrkes. Skulle heller ikke klaget om vi fikk inn en ny liten rask spiss med avslutteregenskaper (som Mifsud).

                        Her har vi også andre alternativer på noen plasser. Ciise, Gundersen, Søgård, Kiesi (som jeg har tro på) og Riseth for å nevne noen.

                        Men bottom line er vinger og backer inn nå !!
                        Last edited by Henrik; 30.04.2008, 11:09.

                        Kommentar

                        • MortenA
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2007
                          • 3438

                          #32
                          Uheldigvis så må vi forholde oss til overgangsvinduene vi og. Har vel ikke mulighet til å kjøpe noen nye nå før sommeren.
                          Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                          Kommentar

                          • Henrik
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Jan 2006
                            • 2110

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av MortenA
                            Uheldigvis så må vi forholde oss til overgangsvinduene vi og. Har vel ikke mulighet til å kjøpe noen nye nå før sommeren.
                            Selvfølgelig.

                            Dog tror jeg alle forventer at det skal skje noe så fort de er åpnet. Jeg regner med (håper om ikke annet) at ledelsen jobber med dette nå. Selv spillere som ikke var i Start i 2005...

                            Kommentar

                            • hoyt
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2004
                              • 2850

                              #34
                              Laget jeg vil se mot Viking:

                              Otto

                              Riseth - PSA - Kippe - Husàr

                              Bjørkøy - Kiko - Brenne

                              Occean - Sundgot - JML

                              Tom kommer garantert ikke til å gjøre det, men jeg vil ha ut Pedersen av laget. Makan til grøfte-back skal man lete lenge etter. Hvis høyrebacken vår har i oppgave og motta ballen og måke den til helvete opp til motstanderens keeper så kan LSK like gjerne hente meg. Jeg gjør jobben gratis. Vil heller se Riseth på høyrebacken, han er både bra defensivt samtidig som han ikke er så halvgæli offensivt. Da får vi også tilbake stopperparet PSA-Kippe som var veldig bra i fjor. JML var en av våre beste i Bergen på kantplassen sin, og bør få fortsette. Husàr er en spiller jeg har stor sans for, og vil se han på backen. Får se om Tom hører på meg..
                              "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                              - Nosa

                              Kommentar

                              • jonniboi
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • May 2007
                                • 7

                                #35
                                laget til LSK Viking...

                                Hva med om TN tar litt sjanser?
                                Vi har en drit rask og god nykomling som ikke har fått spilt, hva kan han tape?
                                La Cise spille... sett occean på benken... han har ikke overbevist meg...

                                Kommentar

                                • mooph
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Aug 2005
                                  • 1496

                                  #36
                                  Mot viking vil jeg ha PSA vekk fra midten, mannen klarer jo ikke å markere stolpen engang for tida. Grei nok som beck mot Brann, men det blir en sørgelig forestilling offensivt. Dog trengs ekstra støtte bak mot Viking. Blir vi liggende under kan Husar byttes inn for mer offensiv kraft, 0-1 eller 0-4 spiller liten rolle.

                                  JML var positiv som ving mot Brann, ny sjanse der. Eneste mannen som gjør fornuftige løp.

                                  Fortsatt regner jeg med en del lange baller og Sundgot er mye bedre mottaker/fordeler enn Occean noengang vil bli. Finner i det hele tatt ikke plass til OO denne gangen, alternativt inn dersom JML gjør seg helt bort.

                                  Pedersen gjør mye rart, men vi har vel ikke noe alternativ.

                                  Midtbane uttaket er også preget av at det ikke finnes mange alternativer. Råner'n og Riise savnes, men lever stadig i håpet om mer plasseringsdyktig Brenne.

                                  Otto
                                  Pedersen-VR-Kippe-PSA
                                  Bjørkøy-Kiko-Brenne
                                  Essediri-Sundgot-JML
                                  Fugla mot nye høyder

                                  Kommentar

                                  • HSft
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Dec 2004
                                    • 6079

                                    #37
                                    Egentlig ville jeg helst sett lillestrøm i en 442 formasjon

                                    Otto
                                    Pedersen - Riseth - Kippe - JML
                                    Essediri - Mouelhi - Brenne - Husar
                                    Sundgot - myklebust/occean

                                    Men siden nordlie trolig ikke vil spille med flat firer før de siste 20 min i hver kamp så synes jeg vi burde spille med det samme laget som i kampen mot brann. Vi så noen forbedringer og spillerne bør få spille på samme posisjon i to kamper på rad nå. La de spille på samme plass og forholde seg til samme spillere som sist.


                                    Kommentar

                                    • brisbane-kanaris
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Aug 2006
                                      • 595

                                      #38
                                      En kamp nærmere samlivsbrudd

                                      Kommentar

                                      • Kjelstad
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Dec 2007
                                        • 352

                                        #39
                                        Tror laget ser slikt ut mot Viking:

                                        Otto

                                        Pedersen - Riseth - Kippe - JML

                                        Bjørkøy - Kiko - Brenne

                                        Occean - Sundgot - Myklebust
                                        -Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!

                                        Kommentar

                                        • Vidarw
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Apr 2006
                                          • 67

                                          #40
                                          Dagens trening

                                          Etter å ha sett dagens trenig på stadion burde essidiri starte på mandag.
                                          Han var veldig god i dag, kom til mange gode inlegg, var god med ball og viste masse vilje forran mål.
                                          Synes det var masse positivt å se på dagens trening, spesielt synes jeg det offensive spillet begynner å sitte.

                                          Kommentar

                                          Working...