Röslers temperament

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

Röslers temperament

Spørs om ikke vår kjære trener har en liten utfordring i å takle sitt eget temperament.
    Jeg hadde også blitt fly forbanna i hans tilfelle i går, men når du har 13 000 par øyene på tribunen og fem TV-kameraer rettet mot deg, så må du forsøke å besinne deg. Å vise fingeren til publikum er noe av det som f eks slås hardt ned på i England. Fordi man mener at dette kan fremprovoser tribune-bråk.
    I verste fall ender det brutale overfallet på Kippe med at Rösler blir den eneste som straffes.
    Det er det siste vi trenger nå.

mvh
    perta
    Mvh
    Gammer´n (Per T)
  • VallerudKanari
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 308

Du har nok rett i det! Sånt provoserer enormt... Syns jeg så noe om "tenning av spellera" fra Uwe er nevnt et annet sted på forumet, han som mange andre burde rette følelsene og "direksjonene" mot eget lag... Forøvrig virker Røsler og Halles treningsfilosofi bra, for all del... Diskusjonene etter matchen i går ligger under en annen tråd...
    Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!

Kommentar

• Joppe
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Dec 2003
      • 173

Jeg tror nok at Røsler kommer til å bli straffet av NFF. Ingen unnskyldninger vil godtas. Vi kommer kanskje til å møte RBK, VIF og Brann uten Røsler og Kippe + pål strand.
      :cry:

Kommentar

• CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

Hadde han ikke hatt det temperamentet som han har så hadde han ikke vært i nærheten av å være den han er.

Er enig i at han dro det for langt, men vi skal da ikke drive å kritisere han for det. Røsler har nok allerede lært.

Hvis du har vært skikkelig forbanna før så skjønner du nok at det ikke er bare og bare.
        Voksne folk lar seg ikke provosere av en finger, isåfall bør de legge seg inn.

Kommentar

• Vegar Hjermundrud
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 423

Dette har jeg ikke fått med meg - hva skjedde? Linker?
          Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

Kommentar

• fugla_4_ever
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 467

Opprinnelig skrevet av Joppe
            Jeg tror nok at Røsler kommer til å bli straffet av NFF. Ingen unnskyldninger vil godtas. Vi kommer kanskje til å møte RBK, VIF og Brann uten Røsler og Kippe + pål strand.
            I så fall burde alle og enhver i NFF gå av på dagen. Ikke en eneste trener ville holdt seg rolig hvis kapteien på laget får en albue i annsiktet. Jeg leste at Sigurdson ikke får straff fordi han "gjorde det ikke med vilje," da er det jævlig sært å gi Uwe straff.

Kommentar

• official
              Seniormedlem
              Forumsadist
              • Apr 2005
              • 101

STAVANGER (VG) Frode Kippe (27) er ikke i tvil om at Hannes Sigurdsson plantet albuen i ansiktet på ham med vilje på Viking stadion i går kveld.

her..!

hjelp gjerne til på

også![/img]
              ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
              ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

Kommentar

• official
                Seniormedlem
                Forumsadist
                • Apr 2005
                • 101

ble litt krøll på linkene der, beklager det, men de virker og du ser bilde et stykke ned i artikkelen til vg..

forøvrig synes jeg det er utaktisk av trener teamet å gå så hardt ut mot dommerne etter en kamp. Dømt er dømt, og det hjelper oss ingenting å få hele dommer-norge mot klubben..

trøsten er at dommeren på søndag var en mongodommer og kampen gikk i mongoland, er det egentlig lov det da?
                ! skarru værra, virru værra Lillestrømgutt !
                ! ja for faen, fra dag 1 for faen !

Kommentar

• Joppe
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Dec 2003
                  • 173

Skulle gjerne hjulpet til, men jeg skjønner faen ikke hva de skriver :lol:

Kommentar

• MedlemNR35
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Mar 2004
                    • 905

JA DET HADDE JO VÆRT PERFEKT DETTE HER:

*Hannes Sigurdsson knuser Kippe med en brutal albue som ikke hører hjemme noe sted.Den albuen ville gitt fengsel ute på gata.

*Hannes spiller spiss for Viking i hele Mai og koser seg

*Kippe ligger skadet i hele Mai

*Og Røsler blir straffet for at tempramentet tok overhånd.Kun pga en latterlig dommer og en tragisk Viking spiss!

DA SKAL JEG FAKTISK STÅ UTENFOR NFF SINE KONTORER OG KLAPPE I 24 TIMER!!!!!

Kommentar

• iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

Skulle gjerne hjulpet til, men jeg skjønner faen ikke hva de skriver :lol:
                      De skriver? lol

Jeg skjønte jo faen ikke hva de sa. Når man prater med fulle folk kan man nikke og smile og si "ja", men når jeg sier til bensinstasjons dame 4dje gang: jeg skjønner faen ikke hva du sier, da har man ett problem
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• jove
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Mar 2004
                        • 476

Chelskitreneren José Mourinho har jo et agressivt engasjement og han blir genierklært. Så hvorfor kan ikke Uwe Rôsler vise litt engasjement han også ?
                        Forza LSK

Kommentar

• Kristian
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 690

<<mjspurs>> på Viking forumet.

<<Bare tull å sei han gjorde det me vilje, og kippe hadde bare godt av d. di der gule jævla holde jo å rive sånn at d e heilt sygt. e så forbanna irriterande å se på, men eg e enige i at me va heldige så slapp 2 røde kort ja>>

Skremmende

Kommentar

• theriksen
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Apr 2005
                            • 123

Opprinnelig skrevet av Kristian
                            <<mjspurs>> på Viking forumet.

<<Bare tull å sei han gjorde det me vilje, og kippe hadde bare godt av d. di der gule jævla holde jo å rive sånn at d e heilt sygt. e så forbanna irriterande å se på, men eg e enige i at me va heldige så slapp 2 røde kort ja>>
                            Flere enn jeg som ikke forstår hva mjspurs har skrevet..?
                            Tor H. Eriksen
                            Sleeping is a form of art,
                            hence am I an artist.

Kommentar

• Do'h
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Dec 2004
                              • 1891

Tatt fra hordane sitt forum:

Kimmi
                              Junior

Tilsluttet: 17 April 2004
                              Hjemsted: Stavanger
                              Innlegg: 123 Sendt: 25 April 2005 kl. 09:25 | Innlegget er lagret

--------------------------------------------------------------------------------

D e klart Hannes går opp med albuen for å beskytta seg, når han allerede har blitt knagga i håve sjøl 3 ganger. Kan egentlig aldri tenka meg at HAN konne gjort någe sånt med vilje, og d seie eg ikkje bare fordi eg e Viking-supporter. Alle e jo uheldige, e alle skadesituasjoner framprovosert med vilje?

Og ja, dette med Rösler. Heh d blir så sinnsykt patetisk. Lsk va jo ekstremt sportslige sjøl, då... Keeperen ikkje minst, åsså heile trenerbenken så spurte ut på banen for å runjula drommeren når di blåse av kampen. Grow up"

1. Beskytte seg? Når du rygger bakover skal du passe deg for andre, ikke slå vilt med albuen for å rydde rom.

2. Igjen: selvom en spiller er "knagga" (hva faen betyr det?) i hue 3 ganger gir det deg IKKE retten til å knekke kjeven til en kis. SÆRLIG ikke Frode Kippe.

3. Alle er uheldige? Ja. man er meeget uheldig om man løper bakover hopper opp og skviser albuen opp i kjeven til folk og etterpå klikker fullstendig. Baaare uflaks?

4. Hva var usportslig med keepern? eneste jeg la merke til var at han kom bort i slåsskampen og ble dytta tilbake.

5. Når ga trenerbenken dommern juling?

6. Vet du HVORFOR Rösler viste fingern? Kan være en bakgrunn for det.
                              LSK FOR GULL 2006

Kommentar

• Ketil Cantona
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6813

Trur faen de ikke skjønner hva de skriver/sier selv der borte... Burde spilt i den danske serien!

Kommentar

• FUGlinho
                                  KFL styremedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 2454

men uwe kan vel ikke straffes hvis det ikke er nevnt i dommerrapporten? samma som sigurdsson ikke kan straffes fordi det ikke står noe om saken i dommerrapporten?

hvis dem gjør det burde noen reagere, da blir det vel litt forskjellsbehandling..
                                  Kim
                                  Styremedlem KFL

Kommentar

• CocaJerry
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 2532

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
                                    men uwe kan vel ikke straffes hvis det ikke er nevnt i dommerrapporten? samma som sigurdsson ikke kan straffes fordi det ikke står noe om saken i dommerrapporten?

hvis dem gjør det burde noen reagere, da blir det vel litt forskjellsbehandling..
                                    Røsler viste fingern!!!!! waw, ok gi han 3 kamper så kan de putte Sigurdsson i fengsel i 3 måneder.

Alt er jo på tatt opp på video så hadde jeg vært Kippe så hadde jeg anmeldt tullingen til Politiet, men også knust han da han kom til Åråsen.

Kommentar

• jove
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Mar 2004
                                      • 476

Uwe får ikke straff.
                                      Forza LSK

Kommentar

• Do'h
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Dec 2004
                                        • 1891

Opprinnelig skrevet av jove
                                        http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/lillestrom/article379925.ece

Uwe får ikke straff.
                                        Ikke legg deg flat Üwe!!!
                                        LSK FOR GULL 2006

Kommentar

Working...