Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Selv om han blir provosert av et til dels usportslig og sjikanerende hjemmepublikum, så er det jo unødvendig av der Uwe og vise fingeren..
skulle da bare mangle at han ikke fikk straff, btw..
Det skal du sutre over eller?
HOLD KJEFT A
Et slikt innlegg fortjener vel egentlig ikke noe svar, men for å si det kort - jeg kan godt forstå at du ikke ser noe galt i det Uwe gjorde....
Da skulle du holdt kjeft da vøtt.
Da Kippe har blitt overtfall og LSK er blitt utsatt for de mest sinnsyke dommeravgjørelsene noen sinne så presterer du og de som like lure :lol: å kritisere Røsler fordi han viste fingern, waw begynn å grin.
Sånt skal ikke skje men det er latterlig å bruke tid på å kritisere egen trener, ihvertfall i denne sammenheng.
Jeg skjønner godt at Uwe blir provosert,men det er uproft og legge seg på samme nivå som de som provoserer han..
Er unødvendig å drive å fyre opp publikum på den måten..og det er MIN mening, coca jerry, du må gjerne ha din...
Jeg synes det er helt utrolig hva enkelte klarer å sette fokus på etter at en av våre spillere ble slått ned på fotballbanen, godt gjordt.
Jeg sletta innlegget mitt 2 sekunder etter at jeg hadde skrevet det men da HanseFrank fortsetter å dra i samme snora så må jeg jo svare.
Du sier det er unødvendig å fyre opp publikum på den måten, fikk du med deg at de allerede hadde pipi og skriki dritt i 10 minutter fra da Frode Kippe blei slått ned, nei hold fokus på fingern dere.
Når tråden handler om Röslers temperament,så er det vel det som vi skal diskutere og ikke overfallet på Kippe som vel folk har fått sagt sin mening om i andre tråder..
Når tråden handler om Röslers temperament,så er det vel det som vi skal diskutere og ikke overfallet på Kippe som vel folk har fått sagt sin mening om i andre tråder..
Tro det eller ei men det kan hende de har en sammenheng :lol:
Hehe,joda, skjønner den, men grunnen til at jeg ikke har kommentert sigurdsson sitt overfall på Kippe i denne tråden, er fordi trådstarter skrev om Rösler har et problem med temperamentet..
Hehe,joda, skjønner den, men grunnen til at jeg ikke har kommentert sigurdsson sitt overfall på Kippe i denne tråden, er fordi trådstarter skrev om Rösler har et problem med temperamentet..
Det er helt greit å mene at han har problem, men da man skal snakke om hvorfor Uwe viste fingern så går det ikke an å utelate at Kippe blei slått ned og at 13000 skarrende idioter står å piper og slenger dritt.
Jeg synes ikke Røsler har noe problem med temperamentet, hadde han ikke reagert på den med sinne så hadde han ikke vært menneskelig.
Hvis Røsler har problemer med temperamentet så skulle jeg vært låst inne i ett fjell.
Jeg hadde faktsik vært MYE MER bekymret dersom Rösler ikke reagerte. De fleste hadde gitt finger'n i den situasjonen, eller sparket til et sete (rekdal).
men da man skal snakke om hvorfor Uwe viste fingern så går det ikke an å utelate at Kippe blei slått ned og at 13000 skarrende idioter står å piper og slenger dritt.
Jeg er helt enig med deg og andre i at jeg skjønner hvorfor han ble provosert, men jeg synes fortsatt at han ikke burde gjort det..
Jeg syns ikke at han generelt sett har noe problem med temperamentet sitt, men at han i denne situasjonen burde reagert anderledes..
Selvfølgelig skulle han helst ikke gjordt det. Poenget er at det er ikke noen vits at vi skal lage en sak ut av dette. Jeg d... langt F.. i hva Røsler gjorde til de, vi som Lillestrøm supportere skal ha fokus på den elendige dommern og albueslaget som traff Kippe. Annet vi kan ha fokus på er at han som var kampinspektør fra dommerforeningen på stavanger stadion den dagen er Viking supporter.
Hvis Røsler har problemer med temperamentet så skulle jeg vært låst inne i ett fjell.
Det er ihvertfall ingenting i veien med selvinnsikten... :lol:
Profil: : CocaJerry Ble Medlem: 04 Feb 2004 Siste besøk: Ons Apr 27, 2005 11:14 pm Antall Innlegg: 1153
[5.53% av alle innlegg / 2.57 av innlegg pr. dag] Bosted: Lillestrøm Nettside:http://home.online.no/~tom-kval/index.cfm Yrke: Kranglefant. Interesser: Lillestrøm SK.
Kommentar