Det står at kampen skal spilles i dag kl 19.00 på Åråsen. Noen som kan bekrefte det?
LSK 2 - Mandalskameratene
Collapse
X
-
Den står oppført på rb-live (http://www.rb.no/fotball/live/ ) også, så jeg tror du kan anta at det stemmer. Note! Det står forresten "LSK-Hallen" på RB-Live...Fugla mot nye høyder -
-
Startoppstilling:
Lars Ivar Moldskred
Nickolas Sparby - Eirik Bertheussen - Lasse Bergan-Foss - Trym Bogen
Karim Essediri - Steinar Gjersvoll - Sindre Preststulen
Dan Fellus - Tore Andreas Gundersen - Ciise Abshir
Innbyttere: Henrik Hansen for Trym Bogen (ut med skulderskade etter 52 min.), Setar Salimi for Steinar Gjersvoll (etter 80 min.), Fredrik Gulbrandsen for Ciise (etter 65 min.).
ManKams mål kom etter 17 minutter fra spillende trener Kjetil Rutherford Pedersen (eks-Start, eks-Odd). Frode Birkeland mener våre spillere ikke er samspilte fordi de ikke trener sammen (og han er ikke den første som har sagt det om andrelaget).
Alt dette etter RB i dag, som gir TAG, Karim og Trym Bogen ei stjerne hver.
gilbertKommentar
-
Jeg så matchen ringside.
Målet til MK kom etter en slapp Bertheussen sover på ett innlegg, utagbart for Moldskred, som forøvrig sto greit.
Karim var veldig frisk og var LSKs klart beste. Fellus, TAG og Ciise var omtrent usynlige på topp, og skapte veldig lite.
LSK var det førende laget og hadde ballen mest, mens MK hadde de største sjansene, bla. ett skudd i stanga.
Vil ikke akkurat si at det var 7 a-lags spillere som startet. Slik jeg ser det er det bare Karim som er en A lags spiller, de andre er ikke i nærheten av å starte ei heller komme innpå en kamp.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
I 2.divisjonssammenheng er A-lagsspiller definert som en spiller som er blant de 25 som er meldt inn for A-lagsspill - Andrelagene har i år en "gentleman's agreement" overfor 2. divisjonsklubbene om å bruke mellom 4-7 'A-lagsspillere' i 2. divisjon i hver kamp (i et forsøk på å slippe problemene fra tidligere år med toppet lag i den ene kampen og bare juniorer i den neste).
...delvis relatert - jeg klarer bare å telle seks 'A-lagsspillere': Moldskred, Biffen, Bergan-Foss, Essediri, TAG, Cisse. Hvem er den syvende?Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Kommentar
-
I 2.divisjonssammenheng er A-lagsspiller definert som en spiller som er blant de 25 som er meldt inn for A-lagsspill - Andrelagene har i år en "gentleman's agreement" overfor 2. divisjonsklubbene om å bruke mellom 4-7 'A-lagsspillere' i 2. divisjon i hver kamp (i et forsøk på å slippe problemene fra tidligere år med toppet lag i den ene kampen og bare juniorer i den neste).
...delvis relatert - jeg klarer bare å telle seks 'A-lagsspillere': Moldskred, Biffen, Bergan-Foss, Essediri, TAG, Cisse. Hvem er den syvende?
Husar ble observert i sivil, aner ikke om han er skadet.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar