Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Er ikke dette rødt kort så kan dere rive ut øya for da funker dem ikke mer. Han forbanna tullingen går skikkelig opp med albuen. Han er lavere, han hopper bakover og han setter albuen oppover. :evil:
At Kippe sto oppreist 2 minutter etterpå var uten tvil kveldens prestasjon.
Det skal sies - slik dømming bringer fotballen i vanry. Dersom fotballspillere skal utvises når de begår grove feil på banen, så bør det samme gjelde dommere. Legg spesielt merke til at det er Søgård som først gestikulerer til benken før dommeren legger merke til det og gjør det samme ETTERPÅ. Tror noen må ha jukset seg til ståkarakter på dommereksamen.
Tor H. Eriksen
Sleeping is a form of art,
hence am I an artist.
På Åråsen så skal det skal bues/pipes fra alle som ikke synger "jævla rassøl" til han hver gang han har ballen.
Dommern bør egentlig bare legge opp, han ihvertfall bør tenke seg om før han tar sjansen på å dømme en Lillestrøm kamp igjen.
For å dra fram mine godt skjulte anarkistiske tendenser:
Hvor mange ser likheten mellom dommerforeningen (eller hva faen i hælvete det egentlig heter) og SEFO (politiets etterforsknings-piss). SEFO har en oppklaringsprosent på under 4 av saker der politimenn blir anmeldt. De blir etterforsket "av sine egne". Kanskje en viss likhet i denna dommersaken?
Hilsen en oppgitt stakkar
Ingen kanarifugl skal noen gang bære drakt nummer 18 etter Legenden!
Hvis ikke NFF tar affære her, så SKAL hodene rulle ut av kontoret der. Gjør jobben dere er satt til å gjøre, steng denne voldsmannen ute fra fotballen. Det som virkelig er ille er at han påstår at det ikke var med vilje.... fyren må jo være mentalt forstyrra, og det vil være livsfarlig å la slike få fortsette.
UT MED SVINET!!!!
En litt gammel sak, kanskje, men Nettavisen har en relevant artikkel i dag. Handler om Odds Ornelas som trolig får tre kampers karantene for albuebruk i kampen mot Viking. En episode dommeren IKKE så. Derfor kan NØFF straffe ham på bakgrunn av videobevis.
Sigurdssons overfall på Kippe derimot, som dommeren så, kan derimot ikke video-vurderes, fordi dommeren ikke foretok seg mer da episoden inntraff.
Noen som skjønner logikken ?
Kippe ble i tillegg alvorlig skadet og mistet flere kamper.
NØFF er så gjennomkorrupt at jeg blir helt matt.
helt enig at den logikken brister, men det er det med dommeren skal ha rett da, og fotballen ville ha mista mye av sjarmen hvis video dømming
tok overhånd.
Nå har jeg ikke sett situasjonen, men lurer på en ting....
Hvordan kan Ornelas få 3 kampers karantene mens Hulsker fikk bare en?
Etter hva jeg har hørt er situasjonene ganske like.....
Ja, da - men jeg klarte ikke å dy meg
Denne saken opprøerer meg, og jeg vil fortsatt ikke skjønne hvorfor en vurdering dommeren gjør ikke kan overprøves. I alle andre "jobber" opplever man jo dette. Senest i går overprøvde sjefen en beslutning jeg hadde tatt.
Og det til og med uten videobevis !
Kommentar