Det jeg mener med litt tid, er at han har brukt vinteren på å få satt inn systemet sitt skikkelig. Jeg tror ikke det er noe som er lett å spille inn midt i en sesong. Han har også fått inn en del spillere i vinter som ikke var med ifjor (steinar pedersen, jon midtun lie, anders bjørkøy) som alle spiller mer eller mindre fast denne sesongen. Disse må integreres i spillergruppa osv osv. Så starter sesongen og man gjør det litt dårlig i starten, pluss at man møter gode lag som mer enn gjerne griper sjansen til å kjøre på mot ett ute-av-form LSK. Så kommer det kamper som mot MFK som i normale tider er en 3poenger til LSK. "her MÅ vi vinne" mentaliteten skapes fort i garderoben, og da blir det fort litt stang ut i en dårlig periode. Så møtte dere Brann rett etterpå, som vant serien ifjor... LSK spiller mye bedre, men som jeg sa i forrige innlegg også, man får mer stang ut enn stang inn i slike perioder.
Selv tror jeg at dersom man først får inn en 3poenger, så blir det mye lettere for dere å få flere. Men å møte Viking og RBK er jo kanskje ikke det mest heldige for de neste to ukene..
Hva resultatene på La Manga osv tilsier ser jeg langt bort ifra, da disse stort sett har liten sammenheng med hvordan lagene gjør det i serien...Men klart, gjør man det dårlig i sesongen så er det lett å forlenge den ved å inkludere vinterhalvåret dersom det har vært dårlig.
Selv tror jeg at dersom man først får inn en 3poenger, så blir det mye lettere for dere å få flere. Men å møte Viking og RBK er jo kanskje ikke det mest heldige for de neste to ukene..
Hva resultatene på La Manga osv tilsier ser jeg langt bort ifra, da disse stort sett har liten sammenheng med hvordan lagene gjør det i serien...Men klart, gjør man det dårlig i sesongen så er det lett å forlenge den ved å inkludere vinterhalvåret dersom det har vært dårlig.
Kommentar