LSKs fem neste kamper før EM-pausen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hoho
    -Engasupporter-
    Forumsadist
    • Oct 2006
    • 140

    #21
    Det jeg mener med litt tid, er at han har brukt vinteren på å få satt inn systemet sitt skikkelig. Jeg tror ikke det er noe som er lett å spille inn midt i en sesong. Han har også fått inn en del spillere i vinter som ikke var med ifjor (steinar pedersen, jon midtun lie, anders bjørkøy) som alle spiller mer eller mindre fast denne sesongen. Disse må integreres i spillergruppa osv osv. Så starter sesongen og man gjør det litt dårlig i starten, pluss at man møter gode lag som mer enn gjerne griper sjansen til å kjøre på mot ett ute-av-form LSK. Så kommer det kamper som mot MFK som i normale tider er en 3poenger til LSK. "her MÅ vi vinne" mentaliteten skapes fort i garderoben, og da blir det fort litt stang ut i en dårlig periode. Så møtte dere Brann rett etterpå, som vant serien ifjor... LSK spiller mye bedre, men som jeg sa i forrige innlegg også, man får mer stang ut enn stang inn i slike perioder.

    Selv tror jeg at dersom man først får inn en 3poenger, så blir det mye lettere for dere å få flere. Men å møte Viking og RBK er jo kanskje ikke det mest heldige for de neste to ukene..

    Hva resultatene på La Manga osv tilsier ser jeg langt bort ifra, da disse stort sett har liten sammenheng med hvordan lagene gjør det i serien...Men klart, gjør man det dårlig i sesongen så er det lett å forlenge den ved å inkludere vinterhalvåret dersom det har vært dårlig.
    Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

    JA, det er det

    *Hoho er en skapfugl*

    Kommentar

    • Speeder
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Apr 2006
      • 951

      #22
      Opprinnelig skrevet av A-net
      Søgård er den vi savner mest i mine øyne. Det er klart av BHR også er viktig for laget, men forskjellen på hvordan LSK spiller med og uten Espen viser seg gang på gang..
      Espen og Bjørn Helge på hver sin indreløperplass mot Brann tror jeg hadde gjort susen. Håper de er på plass så fort som mulig, og att de neste fem kampene gir oss minimum 10 poeng.
      Tore Galgerud

      Kommentar

      • hthaug
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 433

        #23
        Nå ligger det i luften at Nordli får fyken ganske snart jfr nyhetstråden så det store spørsmålet er hvilke erstattere klubben tenker på.

        Ellers må jeg gi en honnør til deg Hoho som kommer med impulser på en saklig og ryddig måte

        Kommentar

        • tilt
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Apr 2007
          • 813

          #24
          LSK-Viking 1-2
          (Røsler og Nordlie krangler under matchen men blir venner igjen etterpå. Vi leder til pause men rakner i 2 omgang. Peter Ihje scorer sitt første for sesongen. Martin Fillo viser gamle koren takter og har 2 målgivende)

          RBK-LSK 1-0
          (Iversen scorer, Kippe utvist. To kamper karantene)

          LSK-HMK 1-0
          (Riise tilbake, med assist til OO Som scorer på hue, Riseth Kaptein)

          BG - LSK 2-2 (Søgård tilbake og tar kapteinsbåndet fordi Riseth og Moehli blir skada samtidig. Trond Olsen og Martins putter for BG, Jan Derek må ut med strekk, vi leder 2 ganger. Artig match med masse sjanser. Spillemessig årsbeste mot et svakt forsvar.)

          LSK-AAL 1-0 (Tilbakeskritt spillemessig men viktige tre poeng. Sundgot scorer. JML får 2 gule kort og må ut.)

          7 poeng. Dvs 9 poeng etter 10 spilte kamper og vi ligger fortsatt sist på tabellen. Nordlie sparkes trass i at resultatene er i ferd med å snu. Ledelsen i Lillestrøm prøver desperat å få fatt på Ståle Solbakken, men mislykkes mye fordi Fjøra har fått beholde jobben. Fjøra som etter alt overmål burde tatt hatten sin og gått han også, drar med et seint kveldsfly ned til Dusseldorf i Tyskland og overtaler Jørn Andersen om å komme tilbake til Norge. Bratwurst blir igjen å regne som bankers i kantina på torsdager. Lsk taper 5 kamper på rad, og Jørn forsvinner ut døra like kjapt som han kom. Det er krise. LSK har bare en ting å gjøre. Nemlig å ringe til Benny Lennarsson som gladelig tar jobben og jøgler oss inn høsten med stadig bedre resultater og enkelte ultrakomiske situasjoner. Vi redder plassen ved å spille kvalik mot et tafatt sandefjord lag. Som sparker Tor Thodesen.
          livet er en gamp for de som ikke kan si k
          https://twitter.com/#!/KjetiI

          Kommentar

          • Frode D. Homb
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Dec 2003
            • 982

            #25
            Jepp, da var tre poeng i boks. Klarer vi ett poeng mot RBK og minimum 1 poeng mot Ham-Kam, så puster vi lettere. Men det er mulig med 4 poeng på disse to kampene, og da ligger vi straks bedre an i forhold til bunnstriden.

            Kommentar

            • Simeone
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2008
              • 761

              #26
              Opprinnelig skrevet av Frode D. Homb
              Jepp, da var tre poeng i boks. Klarer vi ett poeng mot RBK og minimum 1 poeng mot Ham-Kam, så puster vi lettere. Men det er mulig med 4 poeng på disse to kampene, og da ligger vi straks bedre an i forhold til bunnstriden.
              Bunnstriden? Vi sikter da oppover på tabellen. Får vi ett poeng mot RBK på Lerkendal er jeg happy.
              Kommer til å bli tøft med et heltent Rosenborg på selveste 16.mai.
              Hjemme mot Kamma er det kun 3 poeng som gjelder, ingenting annet.
              Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
              para gritarle a la FIFA:
              ¡Que ellos son el gran ladrón!

              Kommentar

              • CFD
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • May 2004
                • 2319

                #27
                Opprinnelig skrevet av Simeone
                Kommer til å bli tøft med et heltent Rosenborg på selveste 16.mai.
                Nå skulle jeg nok tro at vi er minst like tente på å vise at vi klarer å prestere over flere kamper. Jeg har full tro på tre poeng i Trondheim.
                Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

                Kommentar

                • andersmm
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2006
                  • 5764

                  #28
                  Ni poeng opp til Stabäk.

                  INGENTING!!

                  Velger å leve i naiv optimisme frem til 16. iallefall.
                  "A Champion is the one who fall and rise again. We are rising." -Nosa Igiebor

                  Kommentar

                  • tilt
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Apr 2007
                    • 813

                    #29
                    haha

                    Ozz.
                    Elsker å gi mørke dommedagsprofetier som ikke har rot i virkeligheten for da blir alt lyst på den andre siden. Er happy for at skrekkscenarioet litt lenger opp ikke blir virkelighet.
                    Vi er Ihvertfall foran skjmaet nå : )
                    livet er en gamp for de som ikke kan si k
                    https://twitter.com/#!/KjetiI

                    Kommentar

                    • Grusom B
                      Generalissimo Bellisimo
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6248

                      #30
                      Jeg tror det er rimelig greit å konstatere at vi er storfavoritter til kampen mot RBK. Det er snakk om det eneste laget i serien som har vært like dårlige som oss, men til alt overmål viser de nedadgående kurve, der vi har vært på opptur i to kamper. Hovedgrunnen til at jeg holder oss for favoritter her er uansett at RBK er et veldig, veldig ungt lag, og at vi er et veldig, veldig vanskelig lag å møte. Vi er tøffe, sterke og harde i duellene, noe Rosenborg bare må hate, spillerstallen deres tatt i betraktning. Hvis Søgård også kommer inn(for Bjørkøy) blir det fysisk overkjøring. Vi har også en ekstra spiller i Iversen, som er så dårlig på vårsesongen at han like godt kunne tatt på seg motstanders drakt fra avspark.
                      Ni principe ni rey...

                      D10S!

                      Kommentar

                      • Roll75
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Dec 2007
                        • 834

                        #31
                        Forstår det slik at enkelte på forumet her nærmest har innkassert poeng i de neste kampene før de er spilt. Dette skal vi være meget forsiktige med. Jeg kan f.eks. ikke se at det blir spesielt enkelt å ta poeng i Bodø, Fredrikskad eller i Oslo. Vi er kort og godt ikke gode nok nå! Ser heller ikke for meg at hjemmekampene mot glimt og lyn blir enkle. Ting kan selvfølgelig snu, men har ennå tilgode å se antydning til det.

                        Kommentar

                        • m_skedsmo
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Aug 2006
                          • 212

                          #32
                          tror vi bare skal glemme å slå glimt. de pr dags dato et bedre lag enn oss. det har de vist så langt i sesongen, de ligger i toppen. det samme med lyn, og fredrikstad kan vi bare glemme. de er også mye bedre enn oss. De har jo i tillegg Kasey, kan faen ikke skjønne at tom ikke ville ha han. Takk skal du faen meg ha tom nordlie for at du kvitter deg med de beste spillerne våre (kasey og shane).

                          nei, det eneste laget jeg tror vi kan ha en viss mulighet til å slå før sommeren er ham kam. hvis det da ikke snur for de, og vi blir liggende helt nederst der vi er nødt til å kjempe for å bli det ene jævla laget som ikke rykker ned i år. det hadde vært det pinligste øyeblikket i norges fotballhistorie. når det laget som har vært lengst i eliteserien rykker ned det ene året bare ett lag kan rykke ned.

                          Kommentar

                          • Torolf
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2004
                            • 9574

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av m_skedsmo
                            tror vi bare skal glemme å slå glimt. de pr dags dato et bedre lag enn oss. det har de vist så langt i sesongen, de ligger i toppen. det samme med lyn, og fredrikstad kan vi bare glemme.
                            Jeg synes vi bør forsøke å få med oss noen poeng fra disse kampene også, selv om motstanden virker formidabel.

                            Kommentar

                            • m_skedsmo
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Aug 2006
                              • 212

                              #34
                              er jo klart vi BØR prøve å få med poeng, vi bør prøve å få tre i hver kamp skal vi ha en mulighet til å komme oss opp fra gjørma.

                              men om vi gjør det der jeg jævlig kritisk til. det er gode lag vi skal møte, det ha de allerede bevist så langt i sesongen

                              Kommentar

                              Working...