Når trener gutta, frem mot kampen på mandag. Trener de i dag, eller har de fri?
Treninger
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
fra lsk.no
LSKs ukeprogram
Oppdatert 28.04.08
UKEPLAN 28. APRIL – 4. MAI 2008
Mandag
1130 Restitusjonstrening på Åråsen
Tirsdag
FRI
Onsdag
0830 Frokost
1000 Trening
1300 Lunsj
1500 Trening
Torsdag
0830 Frokost
1000 Trening
1300 Lunsj
Fredag
0830 Frokost
1000 Trening
1300 Lunsj
Lørdag
0830 Frokost
1000 Trening
1230 Lunsj
Søndag
Egentrening
Treningene vil primert foregå på Lillestrøm stadion, men unntak av noen som går på Åråsen stadion. Grunnet værforbehold, så kan det på kort varsel bli endringer på treningstider og steder.
-
Hva er det forresten som skjer oppe i hodet på Occean om dagen?? Forbanna tosk! Er det virkelig så dårlig stemning på treningene om dagen? Ikke rart vi taper kamper da.
Tenker da på denne episoden: http://www.tv2.no/sporten/fotball/ti...cle1803003.eceKommentar
-
Kommentar
-
Hva er det forresten som skjer oppe i hodet på Occean om dagen?? Forbanna tosk! Er det virkelig så dårlig stemning på treningene om dagen? Ikke rart vi taper kamper da.
Tenker da på denne episoden: http://www.tv2.no/sporten/fotball/ti...cle1803003.eceKommentar
-
Drittet klarer da folka på Åråsen å servere TV2 på sølvfat. Jeg håper virkelig ikke det er vanlig på treninger at man sparker hverandre i balla.Kommentar
-
Det var et uhell ,nå må dere slutte å tro på alt tv 2 serverer om dagen.Jeg var på dagens trening og kan raportere om at gutta er i kjempe godt humør stikk i strid om det tv 2 svina raporterer om. Dette er ting som også skjer på Molde og Bodøglimt sine treninger men er tv 2 der nei ,dem er bare ute etter å fine og grave fram drit om Lsk. Og Veiron kom deg på en trening og se hva som virkelig skjer ,er så drit lei av folk som bare sitter å slenger dritt om klubben min.Kommentar
-
Uhell? Don't think so. Ollie må lære seg å kontrolle sånt dusteri. Det er ingen tvil om at TV2 jakter etter intriger i LSK om dagen, men det er jo ikke så jævla rart ettersom det skjer noe her hele tiden. Så lenge vi er i medias søkelys, så er det greit å unngå å forsterke inntrykket om at man blir stygg når det koker i toppen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Det var et uhell ,nå må dere slutte å tro på alt tv 2 serverer om dagen.Jeg var på dagens trening og kan raportere om at gutta er i kjempe godt humør stikk i strid om det tv 2 svina raporterer om. Dette er ting som også skjer på Molde og Bodøglimt sine treninger men er tv 2 der nei ,dem er bare ute etter å fine og grave fram drit om Lsk. Og Veiron kom deg på en trening og se hva som virkelig skjer ,er så drit lei av folk som bare sitter å slenger dritt om klubben min.
OO bør skjerpe seg og heller begynne å score målKommentar
-
-
Det er det jammen meg! Hyggelig å se at han er tilbake. Får håper ikke han får for hard medfart....
Førøvrig: At Tv2 stiller på LSK trening i stedet for BodøGlimt er for meg helt naturlig. Kan jo ikke klandre dem for å lage en sak av dette. Det koker rundt klubben, og da må man bare takle at trykket fra pressen også blir større.Kommentar
-
Synd så mange idioter sluker alt de viser rått.
OO bør kanskje først få noen pasninger å omsette til mål fra den ræva under presterende midtbanen og kantene før du begynner å klage.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Det er det jammen meg! Hyggelig å se at han er tilbake. Får håper ikke han får for hard medfart....
Førøvrig: At Tv2 stiller på LSK trening i stedet for BodøGlimt er for meg helt naturlig. Kan jo ikke klandre dem for å lage en sak av dette. Det koker rundt klubben, og da må man bare takle at trykket fra pressen også blir større.Kommentar
-
Det finnes ikke en eneste fotball-trening der det ikke serveres en eller annen etterslenger. "Tilfeldigvis" driver TV2 heksejakt på LSK og Olivier Occean... fordi Brann har tapt X antall ganger for LSK, og vestlendingene i redaksjonen til TVBrann gjerne vil ta igjen der de kan. Ynkelige og evige vestlandstapere, alt regnet har skadet gangsynet for ikke å snakke om forstanden deres tydeligvis.
Dersom TV2 hadde vært en nøytral og kompetent sportskanal, så hadde reportasjen selvfølgelig handlet om at Espen Søgård endelig er tilbake i trening igjen.LSK Norges beste lagKommentar
-
Det finnes ikke en eneste fotball-trening der det ikke serveres en eller annen etterslenger. "Tilfeldigvis" driver TV2 heksejakt på LSK og Olivier Occean... fordi Brann har tapt X antall ganger for LSK, og vestlendingene i redaksjonen til TVBrann gjerne vil ta igjen der de kan. Ynkelige og evige vestlandstapere, alt regnet har skadet gangsynet for ikke å snakke om forstanden deres tydeligvis.
Dersom TV2 hadde vært en nøytral og kompetent sportskanal, så hadde reportasjen selvfølgelig handlet om at Espen Søgård endelig er tilbake i trening igjen.
Jeg synes det er amatørmessig og beklagelig av Occean!Fugla 4 Life!Kommentar
-
Lørdagstrening 3. mai 2008
På treninga på Åråsen lørdag 10.00-12.00 deltok 21 A-lagsspillere, alle unntatt Marius Johnsen og Markus Kiesenebner. Espen Søgård deltok for fullt. Martin Husar var litt med de andre, men drev mest løpetrening for seg sjøl, Frode Kippe og Bjørn Helge Riise deltok også litt, men løp mest med ballen og småtrente seg imellom. Vidar Riseth tok det litt pent, men han var med på formasjonstreninga, som gikk med denne 11'ern:
Otto
Steinar-Vidar-Steffi-Jon
John Anders-Kiko-Simen
Karim-Arild-Ollie
På slutten av formasjonstreninga tok Magnus plassen til Karim. Det er vel ganske sannsynlig at Frode spiller til mandag og tar plass i midtforsvaret for å skyve Steffi ut på VB, Jon opp som ving, Ollie over på høyre ving og Karim/Magnus ut av 11'ern.
Ellers deltok også Nickolas Sparby, Steinar Gjersvoll og Dan Fellus fra andrelagsstallen. Dels for å skaffe nok folk til treninga, men også for å gi dem smaken på nivået og å svare på Frode Birkelands problem med at de som spiller for LSK2 ikke trener (nok) sammen. Birkeland (som resten av "trenerstallen", Nordlie, Bakkemo, Johnsen, Grodås, Fjørtoft) var selv til stede, og spilte for øvrig venstre back for andre-11'ern eller markørene.
Treninga ble avslutta med five-a-side på liten bane, med de gamle mot de unge, stort engasjement og innsats og en god del vakre mål. La den trenden slå ut for Fugla også på mandag.
gilbertKommentar
-
Treningen i dag 30.05
Etter å ha jobbet natten igjennom så var det tid for å møte opp på den første treningen der Erland/grodås skulle styre, dette var forøverig min første også, da som tilskuer selfølgelig. Da jeg ikke viste hva jeg skulle forvente og kl hadde blitt 11.07 var jeg bekymret for at jeg var på feil sted, men da uroen startet å ta overhånd toget det en haug med biler inn på grusfeltet.
Det var en seriøspreget gruppe på 15 mann som var der i dag med 2 keepere, og hverken Molskred, Husar eller Karim var blandt dem. Jeg regner med at de skulle spille 2.kampen senere i dag. Forøverig var det ca like mange tilskuere.
Dagens trening gikk i avsluttninger (volley og to touch), passningspill og ballbesittelse samt en frispark/cornervariant med to angripere og to forsvare inne i boksen.
Passningøvelsen; virket ok men noe persisjonsfeil ble det.
Deretter fulgte ballbesittelsesøvelse som jeg syntes spesielt Brenne klarte seg godt i og viste godt overblikk.
Frispark/cornervarianten hadde Riseth veldig god kontroll på i sin "pulje" (to lag av forsvarere og angripere) og det ble få mål. (2 eller 3)
På avsluttningsøvelsen bemerket Ollie seg mest med 7 av 10 på volley, mens mykle satt flest i nota på to touchen. TAG hadde også en del scoringer på begge øvelsene. Denne øvelsen var ikke Søgård , Riseth, Kjippe eller Pedersen med på og jogget i stedet. Moueli og Jon øvet på cornere i den perioden.
Dagens Perle må være Brenne sin ene volly som var klistret.
Otto hadde flere gode redninger, mens TAG var kvikk sammen med Occean.
Det var vel alt. Nå håper jeg det kommer mange i morgen så vi kan vise resten av norge hva for supportere vi i LSK er. Husk, medieøyet er rettet på oss også.:twisted:________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
Kommentar