Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • HSft
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Dec 2004
    • 6082

    #21
    Opprinnelig skrevet av kinstad
    Det var en seriøspreget gruppe på 15 mann som var der i dag med 2 keepere, og hverken Molskred, Husar eller Karim var blandt dem. Jeg regner med at de skulle spille 2.kampen senere i dag. Forøverig var det ca like mange tilskuere.
    Bekymrer meg litt at husar og essediri ikke var med. Forhåpentligvis så er det bare en følge av at vi trenger alagsspillere på 2. laget og at de er mest kjent med resten av gutta på 2. laget. Om de spiller i dag kan de vel spille igjen på mandag usansett.

    Vet du hvem den andre keeperen var?

    Kommentar

    • kinstad
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2007
      • 406

      #22
      Husker ikke navnet akkurat i farten( veldig trøtt nå), men han var ung og spilte på interkrets / elite junior fikk jeg opplyst.
      ________
      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

      Kommentar

      • gamle-perta
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Sep 2004
        • 2418

        #23
        Opprinnelig skrevet av kinstad
        Husker ikke navnet akkurat i farten( veldig trøtt nå), men han var ung og spilte på interkrets / elite junior fikk jeg opplyst.
        André, tror jeg er fornavnet i alle fall...

        Mvh
        Gammer`n
        Mvh
        Gammer´n (Per T)

        Kommentar

        • HSft
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Dec 2004
          • 6082

          #24
          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
          André, tror jeg er fornavnet i alle fall...

          Mvh
          Gammer`n
          Ikke andre hansen fra skeid vel?

          Kan ha vært emil andre jahr fra juniorlaget?

          Kommentar

          • kinstad
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2007
            • 406

            #25
            Trening tirsdag

            De som ikke spilte kampen i går var med på trening i dag, bortsett fra Riise. Den forgikk på gressbanen ved siden av kunstgresset ved LSK hallen.

            Etter litt kjapp oppvarming og tøying var det tid for teknikk/ballkontroll -øvelse der spillerene gikk i par og hadde litt oppfrisking på førstetouchen, demping og å ta med seg ballen i luftrommet for å gi tilbake til partneren.

            Deretter var det en slags kaosøvelse (passninger) med alle man innen for et lite området og to baller. Sikkert for å bedre overblikk.

            Neste øvelse var en slags kontringsøvelse der det var fokus på fart, mange touch og en god førsteball.

            Siste øvning var spill 5 mot 5 der det gledet meg å se Marius Johnsen tilbake med masse tenning. En av de beste på denne delen av økten. Kisenebener trente for seg selv.

            De gamle mot de unge i 5 mot 5 der unggutta trakk det lengste strået. Henter fram Johnsen, Essediri, Mykle, og Husar som de beste. Bertheussen og Bjørkøy var de som var motvekten og bommet begge på 100% sjanser. Dessuten virker det som Eirik ikke tørr å sende ballen mot nettet, hadde mange muligheter til å skyte men sender en passning hver gang. Det resulterte ikke i noen sjanser til laget.

            Vel det var det.
            ________
            -Life is what happens while you are busy makeing plans.

            Kommentar

            • McGuffy
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2004
              • 5099

              #26
              Hvor aktiv var Markus på treninga?

              Btw, flott rapport! Slikt settes pris på.

              Kommentar

              • kinstad
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2007
                • 406

                #27
                Opprinnelig skrevet av McGuffy
                Hvor aktiv var Markus på treninga?

                Btw, flott rapport! Slikt settes pris på.
                Han var med på alt bortsett fra 5 mot 5 øvelsen på slutten av treninga.


                Forøverig så kan jeg si at det ikke er hard trening om dagen. Mange drikkepauser, og korte intervaller.
                ________
                -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                Kommentar

                • HSft
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Dec 2004
                  • 6082

                  #28
                  Opprinnelig skrevet av kinstad
                  De gamle mot de unge i 5 mot 5 der unggutta trakk det lengste strået. Henter fram Johnsen, Essediri, Mykle, og Husar som de beste.
                  Veldig bra med gode treningsrapporter. Synes også det er veldig positivt at spillere som vi absolut burde ha i slag gjør det bra på trening. Med husar, essediri, myklebust og johnsen i slag hadde vi løst mange av problemene vi har for tiden.

                  Kommentar

                  • Stabellmaster
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • May 2008
                    • 112

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av kinstad
                    Husker ikke navnet akkurat i farten( veldig trøtt nå), men han var ung og spilte på interkrets / elite junior fikk jeg opplyst.
                    Drin Shala sikkert. Han er hvertfall den beste jr keeperen. Emil andre jahr er kan vel umulig trene med a-laget.

                    Kommentar

                    • kinstad
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2007
                      • 406

                      #30
                      Dagens økt.

                      Ny økt og nye muligheter for å bidra til seier før pausen.

                      Dagens trening gikk i mye av det samme som i går (overblikk og overgang).
                      Jeg talte 16 stk i sola på åråsen i dag. Fraværende var PSA, OO, Brenne, Riise, JON.

                      Det som var "nytt" av dagen var angrepsfotball på stor bane, 11 mot 9, siden de ikke var fulltallig steppet Grodås inn for å få litt fler på det ene laget. Erland stoppet det opp en 5-6 ganger underveis og forklarte hva han ville se. Etter utspill fra otto (kort og langt) var tendensen at ballen skulle opp langs høyre siden og ende i Karim sine føtter, som skulle slå inn i boksen, mot Arild og Mykle som spilte ved siden av hverandre. Det ble vel ikke noen mål på denne øvelsen og den skylden ligger ikke hos spissene eller andre som kom villig inn i boksen for å avslutte. Karim virket frisk i overgangsøvelsen, men innleggsfoten ville samarbeide i dag. Det sa Erland tydelig ifra hva han mente om.

                      Etter dette var det tid for Cornere der Husar slo fra høyre og Kiko fra venstre. Erland etterlyste krig i feltet. De gule som var preget av andrefugla spillere, vant denne konkurransen. De noterte seg med 2 mål og 2 farlige sjanser. De sorte hadde 1 mål (som Kjippe satt inn på bakre stolpe) og en halvfarig sjanse.

                      Markus var ikke med på dødballtreninga, han skulle testes for noe. Aner ikke hva.
                      Last edited by kinstad; 04.06.2008, 22:36.
                      ________
                      -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                      Kommentar

                      • Stabellmaster
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • May 2008
                        • 112

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av kinstad
                        Ny økt og nye muligheter for å bidra til seier før pausen.

                        Dagens trening gikk i mye av det samme som i går (overblikk og overgang).
                        Jeg talte 16 stk i sola på åråsen i dag. Fraværende var PSA, OO, Brenne, Riise, JON.

                        Det som var "nytt" av dagen var angrepsfotball på stor bane, 11 mot 9, siden de ikke var fulltallig steppet Grodås inn for å få litt fler på det ene laget. Erland stoppet det opp en 5-6 ganger underveis og forklarte hva han ville se. Etter utspill fra otto (kort og langt) var tendensen at ballen skulle opp langs høyre siden og ende i Karim sine føtter, som skulle slå inn i boksen, mot Arild og Mykle som spilte ved siden av hverandre. Det ble vel ikke noen mål på denne øvelsen og den skylden ligger ikke hos spissene eller andre som kom villig inn i boksen for å avslutte. Karim virket frisk i overgangsøvelsen, men innleggsfoten ville samarbeide i dag. Det sa Erland tydelig ifra hva han mente om.

                        Etter dette var det tid for Cornere der Husar slo fra høyre og Kiko fra venstre. Erland etterlyste krig i feltet. De gule som var preget av andrefugla spillere, vant denne konkurransen. De noterte seg med 2 mål og 2 farlige sjanser. De sorte hadde 1 mål (som Kjippe satt inn på bakre stolpe) og en halvfarig sjanse.
                        Det virker ikke akkurat som om grodås er noe særlig mer en en keeperetrener. Erland tar seg av det meste, og idag hadde frode birkeland litt å si også.

                        Stabell

                        Kommentar

                        • kinstad
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Nov 2007
                          • 406

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av Stabellmaster
                          Det virker ikke akkurat som om grodås er noe særlig mer en en keeperetrener. Erland tar seg av det meste, og idag hadde frode birkeland litt å si også.

                          Stabell
                          Da NRK skulle prate med Erland i dag fikk de beskjed om at det var Grodås sin tur og at det ble byttet på annenhver gang.
                          ________
                          -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                          Kommentar

                          • Skinke
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Sep 2007
                            • 3914

                            #33
                            Trening i morgen 10.30!. Hadde vært sykt om vi hadde blitt titalls mennsker der for å gi støtten vår til klubbe! Aldri har klubben vår trengt mer støtte enn i disse tider. Jeg tar turen å skal støtte opp sportsklubben i morgen, lørdag 10.30. Det er faen meg på tide å vise at vi støtter sportsklubben i en jævlig tid!

                            Tommel opp om det er noen som har tenkt å ta turen bort!!
                            Last edited by Skinke; 06.06.2008, 11:30. Begrunnelse: det ER trenign i morgen 10.30
                            Daukjøtt Felt C

                            Kommentar

                            • RSP
                              Moderator
                              • Aug 2004
                              • 10498

                              #34
                              Opprinnelig skrevet av Skinke
                              Trening i morgen 10.30 siees det. Hadde vært sykt om vi hadde blitt titalls mennsker der for å gi støtten vår til klubbe! Aldri har klubben vår trengt mer støtte enn i disse tider. Jeg tar turen å skal støtte opp sportsklubben i morgen, lørdag 10.30

                              Tommel opp om det er noen som er keen på dette!!
                              Siden "tommel opp"-funksjonen min ikke funker, gir jeg tommel opp her. Godt initiativ!

                              Kommentar

                              • reka
                                Seniormedlem
                                --==FORUMRUNKER==--
                                • Aug 2005
                                • 13277

                                #35
                                Forøvrig mener jeg det er supporternes oppgave å sparke etter tv2 folk, ref nyhetstråden. Jeg tar med litt hjemmefryst uri-is i morgen og deler ut til kamerafolkene til tv-toern som takk for den gode fotballdekninga. bra med litt salt i varmen.

                                Kommentar

                                • kinstad
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2007
                                  • 406

                                  #36
                                  Bygg selvtillit

                                  Det har vært mellom 1 til 10 fans på trening den siste uka (hvertfall de gangene jeg har vært der) Håper at flere kan tenke seg turen inn nå. Det ville gjort godt for spillerene som er sin egen værste finde at de får litt support i "hverdagen" (når det ikke er kamp) også.

                                  Det de opplever i kamper er utelukkende negativft når det har gått så lang ned som det har og selv om vi synger til stemmen blir hes på kamp vil ikke det hjelpe på selvtillitten, stakkars de tørr jo knapt løfte hodet å se på oss etter kampen når de skal takke for støtten, og jeg har merket meg at de står lengre og lengre ut på banen og klapper for hver kamp de taper. De gjemmer seg litt bak hverandre.
                                  ________
                                  -Life is what happens while you are busy makeing plans.

                                  Kommentar

                                  • Simeone
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 761

                                    #37
                                    Ja, det er virkelig synd på disse gutta. Her har vi folk som tjener i gjennomsnitt 800-900 000 i året. Alikevel underprestrerer man gang på gang. Også i tillegg så må dem møte krav fra andre som er glad i klubben dems, nemlig supportere. Som faktisk er med og betaler deler av lønna dems.

                                    Skal på trening imorgen og det er ikke for å kose og dulle, men for og si ifra at ydmykelsen av klubben har gått for langt. Når du tar på deg Lillestrøm drakta forplikter det! Så for de som vil synge "Optimist" og "Vi elsker dere for det" gjøre det, det er ikke noe for meg.

                                    Jeg vet det er mange andre som skal det samme også.
                                    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                    para gritarle a la FIFA:
                                    ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                    Kommentar

                                    • forzafugla!
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Apr 2008
                                      • 461

                                      #38
                                      Kanskje litt OT, men uansett...

                                      Steng treningene for tv2 nå!!! Når han kameramannen klarer å få det til at Pedersen angrep han når han blei truffet av en ball, kan han bare drite i å filme noe mer om lsk.. Når dem står oppi spillerne våre når de trener å forstyrrer dem, burde de bare regne med å bli truffet av en ball eller to..

                                      "Nettavisen pratet med TV 2-fotograf Vegard Aalbu før Pedersen hadde fått gitt ham sin beklagelse. Han gjentar uttalelsene sine i Aftenposten.
                                      - Jeg synes det er dårlig folkeskikk når han uten forvarsel spontant pælmer en ball i linsa, sier Aalbu til Nettavisen. "

                                      Det er kanskje litt dårlig folkeskikk å ikke flytte seg ut av treningsrommet når man blir bedt om det å da, jævla møkkamann!!
                                      Synd det ikke var no hardere enn en ball som traff han..

                                      Steng treningene for tv2, å slutt å gi dem kommentarer før/etter kamp nå!!!

                                      Kommentar

                                      • Skinke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2007
                                        • 3914

                                        #39
                                        Selvsagt er det ikke synd på dem! Har overhodet ingen intensjon å synge for spillerene! Vi kan ikke stå se på at 11mann på banen dritter ut klubben gang på gang. Men jeg mener at vi burde komme oss på treningen I morra, ha med diverse tekstbannere mot det de overbetalte spillerene våre gjør om dagen å synge for SPORTSKLUBBEN.


                                        Det er på tide vi sier ifra til de overbetalte spillerene at nok er nok.
                                        Daukjøtt Felt C

                                        Kommentar

                                        • Simeone
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Apr 2008
                                          • 761

                                          #40
                                          Møt opp og si ifra!

                                          Oppfordrer herved alle til å komme på trening imorgen og si ifra at dette ikke er bra nok.
                                          Vi som supportere kan ikke godta at en gjeng overbetalte spillere kjører LSK ned en divisjon.

                                          Budskapet er tydelig og klart:

                                          VI ER LEI TOMME ORD OG LØFTER - VIS HJERTE FOR KLUBBEN ELLER FORSVINN!
                                          Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                          para gritarle a la FIFA:
                                          ¡Que ellos son el gran ladrón!

                                          Kommentar

                                          Working...