Treninger
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Dagens trening 09.07.08
Var innom en tur i det flotte været i dag, kom noget sent så fikk kun med meg siste 45 min.
Tilstede i dag var vel stort sett alle utenom Otto, Kisen og Sundgot så jeg heller ikke, fikk ikke somla meg til å spørre hvor han var.
Ellers så var Andre Hansen og Stian Ringstad med på treninga også.
Hansen er som tidligere nevnt keepern til Skeid, mens Ringstad har vi møtt før i år på Myhrer stadion i en cupkamp.....gutten er født 91 og spiller fast for Eidsvold Turn i 2 div, angrepsspiller.
De spilte enkelt og greit 11 mot 11 over 3*12 min.
Erland prøvde ut tre forskjellige oppstillinger:
1:
Moldskred - Bjørkøy, Riseth, Kippe, Pedersen - Essediri, Søgård, Kiko, Riise - Ollie og Fellus
2:
Moldskred - Søgård, Riseth, Kippe, Pedersen - Essediri, Bjørkøy, Kiko, Riise - Ollie og Fellus
3:
Moldskred - Søgård, Riseth, Kippe, Pedersen - Riise, Bjørkøy, Kiko, Midttun Lie - Ollie og Fellus.
Virker altså som han har tenkt å kjøre enten Bjørkøy eller Rånern på høyreback, mens Steinar blir flytta over på venstre. Så får vi se om han velger Riise og Essediri eller Riise og Lie på kantene. Spanande med Ollie og Fellus i tospann på topp, men regner med Gilbert tar plass ved siden av Ollie til søndan.
pitKommentar
-
- Andre Hansen er på papiret LSK-spiller; han ble kjøpt fra Skeid i vinter, men utlånt tilbake til gamleklubben ut sesongen.
Skulle ønske EJ hadde tatt en titt på midtbanekonstellasjonen:
Essediri - Riise - Kiko - Lie
...da hadde alle på midten fått spille på en plass de liker og behersker.Last edited by erlando; 09.07.2008, 12:50. Begrunnelse: La på litt om formasjonstreningen og generell forbedring av ordforrådet.Ja til pause i pausen!Kommentar
-
Mente litt fleipete at det skyldes at han prøvde på et brassespark i kampen mot Lyn...
Han trodde det ikke var så alvorlig.
Sorry at jeg glemte å melde dette i går.
Mvh
Gammer´n (Per T)Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Sentral midtbane
Hadde vært spennende å sett BHR sammen med Kiko her.Kiko som anker og BHR foran. BHR har teknikk og hurtighet til å gjøre en bra jobb her. Søgård mangler akkurat dette. Han blir jo parkert i spurtdueller så det holder, desverre.Kommentar
-
Dagens trening 09.07.08
Var innom en tur i det flotte været i dag, kom noget sent så fikk kun med meg siste 45 min.
Tilstede i dag var vel stort sett alle utenom Otto, Kisen og Sundgot så jeg heller ikke, fikk ikke somla meg til å spørre hvor han var.
Ellers så var Andre Hansen og Stian Ringstad med på treninga også.
Hansen er som tidligere nevnt keepern til Skeid, mens Ringstad har vi møtt før i år på Myhrer stadion i en cupkamp.....gutten er født 91 og spiller fast for Eidsvold Turn i 2 div, angrepsspiller.
De spilte enkelt og greit 11 mot 11 over 3*12 min.
Erland prøvde ut tre forskjellige oppstillinger:
1:
Moldskred - Bjørkøy, Riseth, Kippe, Pedersen - Essediri, Søgård, Kiko, Riise - Ollie og Fellus
2:
Moldskred - Søgård, Riseth, Kippe, Pedersen - Essediri, Bjørkøy, Kiko, Riise - Ollie og Fellus
3:
Moldskred - Søgård, Riseth, Kippe, Pedersen - Riise, Bjørkøy, Kiko, Midttun Lie - Ollie og Fellus.
Virker altså som han har tenkt å kjøre enten Bjørkøy eller Rånern på høyreback, mens Steinar blir flytta over på venstre. Så får vi se om han velger Riise og Essediri eller Riise og Lie på kantene. Spanande med Ollie og Fellus i tospann på topp, men regner med Gilbert tar plass ved siden av Ollie til søndan.
pitSkal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
Ikke så lett å si etter kun noen minutter på hver av de, men vil nok tru Espen passer best i den rollen. Har nok litt mer defensive kvaliteter enn det Bjørkøy har, ingen av dem er noe hurtigtog. Med tanke på motstandern og eventuelle motstandere på høyrebacken så blir vel det Raymond eller Barsom, ingen av de er spesielt raske.
Synes forøvrig Bjørkøy kom godt i fra det på midten sammen med Kiko, en del bra valg pasningsmessig og et flott mål i god gammel Bjørkøystil.
Er forøvrig spådd oppholdsvær på søndag, kan nok være greit for noen av våre spillere....
pitKommentar
-
Men hva med f.eks Steffi på høyre/venstrebacken? Trur det hadde vært greit å la noen andre prøve seg på backposisjonene snart.
Selv er jeg tenkt tanken med Riise på høyrebacken....men blir ikke enig med meg selv om det kan være noeKommentar
-
Kommentar
-
OPPFORDRING!!!!
Alle som KAN kommer på trening i morgen fredag klokken 10.30 på gressbanen!
Gutta gir oss tur til Fr.stad, la oss gi de det de trenger aller aller mest akkurat nå - å få vite at de har oss i ryggen til enhver tid, enten vi taper 0-10 for Strømmen i cupen eller om vi vinner 26-0 på Ullevaal.
La oss vise gutta hvor vi står ENDA en gang, selv om det er det vi har gjort i hele år.I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Gårsdagens trening, (10.07.08)
Jeg kom litt ut i oppvarmingen og det virket på laget som om stemningen var god. Etter litt bøy og tøy var det tid for 4 rundt, 2 i midten og en del varianter av den (2 touch, 1 touch, ect). Deretter var det spill 4 mot 4 (kort bane) med "vegger" (sto folk utenfor banen oppe ved motstanderens mål som man kunne sentre til, veggen kunne bare bruke en touch) og innbyttere. Lag: gamle mot unge. Bjørkøy på gult (ungt) lag virket mer tent i dag enn jeg noen gang har sett han før, kjeftet og roset spillere om hverandre. Bra! Hverken Cisse, Riise, Johnsen eller Kisenebner (i østerrike) var med på fellesopplegget på treningen i dag. Siste punkt var spill på stor bane.
4 mot 4: Veldig jevnt hele veien inn, men gamlegutta trakk det i land med en scoring på slutten, etter Erland sin kommentar "kanskje det er et lite generansjonsskifte på gang i LSK om dagen ?".
11 mot 11. Måtte dra et par minutter før øvelsen var ferdig, da sto det 1-0 til gamlegutta som Occean scoret med en rolig vipp etter et hardt innlegg langs bakken fra venstrekanten.
DAGENS:
hissigste - Gundresen
mobbeobjekt - Sundgot (en liten krig mellom han og søgård)
lekreste - Brenne (knallhard brasse som gikk like over mål)
stemme - Bjørkøy
uttrykk - KUK I RÆV GUTTA, KUK I RÆV - legger til at det sto en barnefamilie lenger bort - nice
Hverken Grodås eller Fjøra var på feltet i dag. Har de mer viktige ting å finne på?
Thats it folks. Noen som kommer i morra (fredag) ?
Jeg er der havertfall.________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
Kommentar