Treninger
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dagens trening.
Faen ta. Jævla hønsenetting. Hva er meningen med det nye fine 2 meters høye gjerdet fra GAN Gjerdesercive? Det gjør meg riktig forbanna å måtte stå på utsiden å titte inn som en tigger som ikke hører hjemme der.
Er det virkelig så forbanna press fra fansen om dagen at det ikke holder med det sunne vett og at spillerene må skjermes med en fysisk hindring? Jeg her vært på mange treninger i sommer og har ikke opplevd at noen har fått beskjed om å flytte seg, hva er det Erland tenker med om dagen? Til nå har de spilt som en gjeng bøller, så de skal faen meg være glad noen i det heletatt kommer, og ler og klapper på trening.
Greier de ikke at det filmes eller knipses bilder av de på feltet får de be fotografene holde seg utenfor, evt om det ikke lykkes så får de finne seg noe annet å brødfø famlilien med enn den jobben de har. Er det nytt at fotball (LSK) ofte kommer opp i media? Vil det forrandre seg? Blankt nei på begge.
Fremover når jeg kommer på trening så syntes jeg en åpen dør og kanskje, bare kanskje et lite Hei! eller et kjapt nikk er det minste jeg kan forvente som stolt supporter av LSK.
LSK er i ferd med å bli en kyninsk klubb i alt rotet som foregår om dagen, det er trist.
I motsettning var kompisen min på byen med Shane, Wehrmann, Bjarnason og et par andre på paddys og drakk seg drita i går. Snakk om bakkekontakt.
PS, jeg er der i morgen og, noen andre?________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
Historisk har LSK alltid hatt et veldig tett og nært forhold mellom spillere, supportere og andre med interesse for klubben og laget. Trolig tettere enn noen annen norsk klubb. LSK-kafeen f eks, hvor spillere og supportere spiser og hygger seg sammen, er det ingen andre som er i nærheten av å ha. Et slikt tett forhold er viktig også for klubben og laget, ikke bare for supporterne - det er jeg overbevist om. Mye viktigere i en klubb fra et lite sted som Lillestrøm enn for en klubb fra en storby.
Dersom Erland Johnsen & Co begynner å rive ned dette tillitsforholdet mellom klubb og supportere så er vi på ville veier også på dette feltet også.
Mvh
Gammer´n (Per T)Mvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Per Mathisen er sterkt imot stengingen av treningene. Hvorfor blir ikke han hørt? Faen meg latterlig at de stenger folk ute, er de redde for at andre lag skal ta etter de gode treningene?Kommentar
-
Thats it.
PetterKommentar
-
Sykling brukes ofte i restitusjonssammenheng, kan vel like gjerne være at man har vurdert at gutta har behov for litt annen type belastning enn fotball om dagen.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
PetterKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar