Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • gilbert
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 3208

    Trening lørdag 9. august

    Grodås trente Moldskred og en for meg ukjent keeper som ble sagt å være nevøen hans (Fedje ?). Otto har fortsatt et stykke igjen, selv om han trente forrige lørdag har han denne uka bare såvidt vist seg på treningene og ikke trent særlig aktivt såvidt jeg har sett. Lars Sutterud spiller vel juniorkampen på Åråsen klokka 16.00 i dag, siden Drin Shala har vært skada i det siste.

    Marius Pierau (med hårfrisyre som Stoffe før han kom til LSK) har vært med på A-lagstreningene både onsdag, torsdag og lørdag denne uka. Verken Jon Midttun Lie eller Pål Steffen Andresen har vist seg denne uka på de treningene jeg har sett. Riise og Riseth drev løpetrening i dag, og Riseth stilte også i formasjonstreninga, som tyder på dette laget mot Lyn i morra:

    Moldskred
    Søgård-Riseth-Kippe-Pedersen
    Myklebust-Mouelhi-Bjørkøy-Brenne
    Sundgot-Occean

    Antageligvis og forhåpentligvis er Stensås bra igjen i morra, etter å ha vært småsjuk, og skyver Pedersen over på høyre back og Søgård ut på benken. Stor fan av Rånern som jeg er, må jeg innrømme at han ikke akkurat har gjort høyrebacken til sin i de siste kampene.

    På benken får vi vel da Sutterud, Bertheussen, Søgård, Fellus (som onsdag og torsdag trente litt alternativt og for seg sjøl eller med Slokvik), Gundersen, Cisse, Bergan-Foss. Marius Johnsen var ikke å se i dag.

    gilbert

    Kommentar

    • hoyt
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 2850

      Opprinnelig skrevet av gilbert
      Grodås trente Moldskred og en for meg ukjent keeper som ble sagt å være nevøen hans (Fedje ?)
      Kan tenke meg det er snakk om Bjørge Fedje som spiller på Manglerud Star i 2.div. En 23 år gammel keeper som har U-landskamper. Mener han faktisk var i LSKs søkelys for noen år siden.
      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
      - Nosa

      Kommentar

      • gilbert
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 3208

        Hvis det dreier seg om Bjørge Fedje (23) har han en nomadisk fortid, som keeper i klubbene Sogndal, Årdal, Manglerud Star (tidl. Oslo Øst), Eikesfjord, Syril og nå sist (fra mai i år) som keeperTRENER i Mandalskameratene.

        gilbert

        Kommentar

        • Fugla- patriot83
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jan 2005
          • 1241

          Var på treninga i dag. Kjapt sammendrag følger.

          Grodås trente Moldskred og to andre, yngre keepere (Kanskje denne Fedje dere prater om). Hyggelig å se på både Moldskred og Grodås for begge disse to har en god del humor.

          Ellers spilte Marius Pierau i dag også.

          Hverken Riise eller Riseth var på trening. Midtun Lie stilte med gips på armen.

          Otto Fredriksson kom helt på slutten av trenginga.

          Litt slapp trening, men det er vel kanskje greit å ikke ha for slitsom trening to dager før Køben. Synes ikke det var skummelt høyt tempo på treninga, men gutta veit nok hva de gjør.

          Ellers blei Kippe beordret fra Erland Johnsen om å skrike mer og styre gutta hvorpå Kippe selv mente at han allerede skreik og at ikke de andre gutta hørte på han. Vi på sidelinja hørte ikke noe særlig til han, men intensiteten steg noe etter denne kommentaren. Synes det er rart at en så ruvende person som Kippe ikke tar mer kontroll og gir mer kommandoer.

          Av journalister var det vel bare Svesengen som var der.

          Essediri var tilbake fra karantete og det er nok ganske sikkert at han skal spille mot Køben. Ble en del spill med innlegg fra han.
          -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
          Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

          En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

          Kommentar

          • aguado
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2006
            • 448

            Hvordan er situasjonen med Kiesenebner? Deltar han på trening eller er han i Østerrike eller noe?

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3208

              Kiesenebner deltok ikke på selve treningene i forrige uke, men sykla rundt omkring i forbindelse med treningene, og løp såvidt jeg husker også litt forsiktig for seg sjøl eller sammen med Slokvik eller andre skadde. Han deltar derfor egentlig ikke på selve treningene, men er heller ikke hjemme i Østerrike. Hvis det stemmer at det kan ta opptil ett år etter en slik kneoperasjon, der han ligger et par måneder etter Marius Johnsen, ser vi ham kanskje ikke på banen før utpå våren 2009 (hvis vi noen gang ser noe mer til ham på banen, da).

              gilbert

              Kommentar

              • morten
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 2156

                Opprinnelig skrevet av jalapenos
                Hvordan er situasjonen med Kiesenebner? Deltar han på trening eller er han i Østerrike eller noe?
                På dagens trening var han aktiv med ball sammen med en sprudlende BHR! Markus sa han var kampklar om en til to uker!

                Alle var på trening i dag om jeg ikke overså noen.Mye mottak og pasningstrening. Jeg synes alt så jævlig bra ut!
                Badekar
                http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                Kommentar

                • superbøffel
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 5611

                  Opprinnelig skrevet av morten
                  På dagens trening var han aktiv med ball sammen med en sprudlende BHR! Markus sa han var kampklar om en til to uker!
                  Få ting vil glede mer enn en kampklar Kisen som kommer inn og styrker laget betraktelig i høst. Jeg har ikke avskrevet denne mannen.
                  Enøyd i de blindes dal.

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    Opprinnelig skrevet av superbøffel
                    Få ting vil glede mer enn en kampklar Kisen som kommer inn og styrker laget betraktelig i høst.
                    Skjer det, så skal jeg gå i kirken hver søndag fram til jul. For da er det noen "der oppe" som har bestemt noe....
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    • morrari
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Nov 2006
                      • 58

                      Dette har jeg vanskelig for å tro før jeg ser det ja...
                      Men det tar nok en god stund før Kiesen er i god nok form til å styrke laget.
                      Men helt klart en god nyhet!
                      Er BHR kampklar?

                      Kommentar

                      • Emil B
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2006
                        • 5921

                        Opprinnelig skrevet av morten
                        På dagens trening var han aktiv med ball sammen med en sprudlende BHR! Markus sa han var kampklar om en til to uker!

                        Alle var på trening i dag om jeg ikke overså noen.Mye mottak og pasningstrening. Jeg synes alt så jævlig bra ut!
                        Han har jo også en av de feteste spillersangene. Hadde vært gøy å synge den igjen.

                        Kommentar

                        • Fugl1120
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 3528

                          Opprinnelig skrevet av morten
                          På dagens trening var han aktiv med ball sammen med en sprudlende BHR! Markus sa han var kampklar om en til to uker!

                          Alle var på trening i dag om jeg ikke overså noen.Mye mottak og pasningstrening. Jeg synes alt så jævlig bra ut!
                          Veldig bra at forumfolket tar turen på treninger og snapper opp informasjon om dette, men det skuffer meg stort at LSK ikke gidder å ta seg bryet til å oppdatere skadesituasjonen vår. Har nevnt det tidligere, dette er noe LSK burde ta tak i. At Kiesenebner hevder å være kampklar om en til to uker kom på meg som et lyn fra klar himmel. Etter at det ble sagt at han var klar i slutten av mai, etterfulgt av rapporter om tilbakeslag, har det vært stille. At han nå er så nære et comeback høres jo vanvittig ut, og det er kanskje realistisk å tro at mannen faktisk kan spille fotball igjen. Takk for info morten, skjerpings LSK!
                          Lauken er vår venn!

                          Kommentar

                          • Kjell.T.Ring
                            Poll St. Ring
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Dec 2005
                            • 11796

                            Hvis noen som var på treningen kunne tatt seg bryet å gi et fyldig referat hadde jeg (og sikkert flere) vært veldig takknemlig. Et av høydepunktene på forumet for meg når det kommer et bra treningsreferat.
                            Last edited by Kjell.T.Ring; 27.08.2008, 13:54.
                            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                            Kommentar

                            • Grusom B
                              Generalissimo Bellisimo
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 6248

                              Nevøen til Grodås, er det guttungen til Robin-Gunnar eller Gunnar-Robin? Foretrekker Robin-Gunnar, egentlig.
                              Ni principe ni rey...

                              D10S!

                              Kommentar

                              • Fuglegutt
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Jan 2008
                                • 863

                                Opprinnelig skrevet av morrari
                                Dette har jeg vanskelig for å tro før jeg ser det ja...
                                Men det tar nok en god stund før Kiesen er i god nok form til å styrke laget.
                                Men helt klart en god nyhet!
                                Er BHR kampklar?

                                det kan ikke være lenge til isåfall,bhr virker å være i toppform om dagen. hørte han snakket med johnsen om dette, bhr sa at han følte seg steike fin.
                                På min gravsten: " heller her enn på Ullevåll "

                                Kommentar

                                • Folke
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2008
                                  • 5955

                                  Opprinnelig skrevet av superbøffel
                                  Få ting vil glede mer enn en kampklar Kisen som kommer inn og styrker laget betraktelig i høst. Jeg har ikke avskrevet denne mannen.
                                  Jaggu meg enig med deg her!
                                  Men synd at vi ikke skal bryte opp Kiko/Bjørkøy da..
                                  (refererer til din kommentar på hvorfor vi ikke bør sette inn Simen Brenne; Hvorfor skal vi bryte opp Bjørkøy og Kiko nå som de begynner å fungere?)!!
                                  Hehe ;-)

                                  NB! Om alle blir skadefri i løpet av kort tid tror jeg nok de fleste skal få problemer med å ta poeng mot LSK!

                                  Kommentar

                                  • Rathsmeister
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 561

                                    Noen som vet noe om skadesituasjonen til Marius Johnsen og PSA?
                                    Mvh
                                    Martin Raths

                                    Kommentar

                                    • tullebukk
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2006
                                      • 5446

                                      Marius skal til spesialist på mandag,Psa er ikke klar enda rekker kanskje stabekk kampen....

                                      Kommentar

                                      • gamle-perta
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Sep 2004
                                        • 2418

                                        Trening søndag 31/8

                                        Jeg så ikke mer enn en drøy time av dagens trening. men kan forsøke meg med noen betraktninger:
                                        Moldskred, Fellus, Kiesen, Pål Steffen var blant de som ikke var der.
                                        Riise og M Johnsen deltok på det meste, men ikke med 110 prosent gass.
                                        Jeg hadde egentlig trodd det meste av dagens trening skulle bestå i å terpe formasjon foran Stabæk-oppgjøret, men det skjedde ikke så lenge jeg var der.
                                        Synes generelt treningen var litt daff. Hadde ventet meg litt mer trøkk og humør selv om det bare er ett døgn til kamp. Men kanskje det er jeg som bare ser de negative tingene om dagen.....

                                        Skal jeg tippe noe lag, ut fra hvem som fikk vester og ikke foran den avsluttende spillsekvensen (som jeg ikke så), så tipper jeg følgende 11 i en 4-4-1-1-formasjon:
                                        Otto - Steinar, Kippe, Riseth, Ståle - Karim. Bjørk, Kiko, Magnus M - Brenne - Occean.
                                        Men dette kan jo bli annerledes, det er fortsatt drøyt 22 timer til nervekampen...
                                        Last edited by gamle-perta; 31.08.2008, 19:40. Begrunnelse: Feil dato i tittel
                                        Mvh
                                        Gammer´n (Per T)

                                        Kommentar

                                        • Emil B
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2006
                                          • 5921

                                          Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                          Jeg så ikke mer enn en drøy time av dagens trening. men kan forsøke meg med noen betraktninger:
                                          Moldskred, Fellus, Kiesen, Pål Steffen var blant de som ikke var der.
                                          Riise og M Johnsen deltok på det meste, men ikke med 110 prosent gass.
                                          Jeg hadde egentlig trodd det meste av dagens trening skulle bestå i å terpe formasjon foran Stabæk-oppgjøret, men det skjedde ikke så lenge jeg var der.
                                          Synes generelt treningen var litt daff. Hadde ventet meg litt mer trøkk og humør selv om det bare er ett døgn til kamp. Men kanskje det er jeg som bare ser de negative tingene om dagen.....

                                          Skal jeg tippe noe lag, ut fra hvem som fikk vester og ikke foran den avsluttende spillsekvensen (som jeg ikke så), så tipper jeg følgende 11 i en 4-4-1-1-formasjon:
                                          Otto - Steinar, Kippe, Riseth, Ståle - Karim. Bjørk, Kiko, Magnus M - Brenne - Occean.
                                          Men dette kan jo bli annerledes, det er fortsatt drøyt 22 timer til nervekampen...
                                          Fin fin rapport.

                                          Kommentar

                                          Working...