Treninger

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • glasgow
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2007
    • 1252

    Opprinnelig skrevet av gamle-perta
    Jeg så ikke mer enn en drøy time av dagens trening. men kan forsøke meg med noen betraktninger:
    Moldskred, Fellus, Kiesen, Pål Steffen var blant de som ikke var der.
    Riise og M Johnsen deltok på det meste, men ikke med 110 prosent gass.
    Jeg hadde egentlig trodd det meste av dagens trening skulle bestå i å terpe formasjon foran Stabæk-oppgjøret, men det skjedde ikke så lenge jeg var der.
    Synes generelt treningen var litt daff. Hadde ventet meg litt mer trøkk og humør selv om det bare er ett døgn til kamp. Men kanskje det er jeg som bare ser de negative tingene om dagen.....

    Skal jeg tippe noe lag, ut fra hvem som fikk vester og ikke foran den avsluttende spillsekvensen (som jeg ikke så), så tipper jeg følgende 11 i en 4-4-1-1-formasjon:
    Otto - Steinar, Kippe, Riseth, Ståle - Karim. Bjørk, Kiko, Magnus M - Brenne - Occean.
    Men dette kan jo bli annerledes, det er fortsatt drøyt 22 timer til nervekampen...
    Fikk også inntrykk i lav inntensitet og lite glød i dag. Så spissene hadde avslutninger på mål. Ikke mye oppløftende desværre.
    Syntes egentlig treningen ikke ga noen svar.
    De unge som ikke er på a laget ser raske og pigge ut.

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      Opprinnelig skrevet av glasgow
      Fikk også inntrykk i lav inntensitet og lite glød i dag. Så spissene hadde avslutninger på mål. Ikke mye oppløftende desværre.
      Syntes egentlig treningen ikke ga noen svar.
      De unge som ikke er på a laget ser raske og pigge ut.
      Unggutta (Cisse) hadde en rekke gode avslutninger på mål. Innleggene ble foret av Bolly.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • glasgow
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2007
        • 1252

        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Unggutta (Cisse) hadde en rekke gode avslutninger på mål. Innleggene ble foret av Bolly.
        Tenkte på når de hadde spillt ferdig lagsvis og spissene hadde avslutningstrening på "mål" Eller over; ved siden av mål.
        Men da var vel du for opptatt med og prate om Jan Thommas og fluortabletter

        Kommentar

        • forzakanaris
          Medlem
          Møteplager
          • Feb 2007
          • 92

          Hei!
          Da jeg er i en slik jobbsituasjon at jeg ikke har mulighet til å være i Lillestrøm på dagtid lurer jeg derfor på om:

          Noen som har fått med seg noen treninger i det siste?
          Setter stor pris på å få noen oppdateringer frem mot molde-kampen!
          -= I döda vinkeln ser jag allt du gjör =-

          Kommentar

          • Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

            Hvem er Anthony Beltram? Sto i mål for LSK2 i internkampen. Prøvespiller?

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              Var vel snakk i ryktetråden om en amerikansk keeper som skulle vise seg frem?

              Kommentar

              • gilbert
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 3208

                Opprinnelig skrevet av VK
                Hvem er Anthony Beltram? Sto i mål for LSK2 i internkampen. Prøvespiller?
                Sparwasser har lagt inn dette i nyhetstråden:

                "Fra Papir-RB
                LSK tester keepertalent.

                Anthony Beltran er et 18-årig keepertalent fra USA som nå er på prøvespill på Åråsen denne uken."

                gilbert

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3208

                  Trening lørdag 13. september

                  På lørdagstreninga på Åråsen 10.00-11.30 stilte alle tilgjengelige spillere, men de deltok i svært varierende grad i selve treninga. Markus Kiesenebner, Pål Steffen Andresen og Magnus Myklebust var til stede, men praktisk talt ikke ute på selve grasmatta, og drev trolig mest med egentrening inne.

                  Marius Johnsen, Jon Midttun Lie og Ståle Stensaas deltok i treninga, men sparte seg på enkelte måter: Johnsen og Stensaas deltok ikke i spurtøvelsene, Stensaas heller ikke i formasjonstreninga, og Midttun Lie sto forståelig nok over armhevinger som straffeeksersis - gipsen på underarmen er nettopp tatt av.

                  Det amerikanske keepertalentet Anthony Beltran var ikke å se, men både Otto og Lars Ivar trente med Grodås og Birkeland, og Marius Pierau fra rekruttene var med på hele treninga.

                  Etter formasjonstreninga å dømme starter følgende 11'er:

                  Otto
                  Steinar-Vidar-Frode-Ståle
                  Karim-Kiko-John Anders-Simen
                  Arild-Ollie

                  JML spilte venstreback under formasjonstreninga, men Stensaas skal være klar til kampen i morra.

                  Treninga ble avslutta med en strålende skåring av Kiko, som tok i mot ballen inne i seksten, vendte helt rundt og plasserte ballen hardt og utagbart i nettet til side for Moldskred.

                  gilbert

                  Kommentar

                  • Grusom B
                    Generalissimo Bellisimo
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6248

                    Gilbert: Hva synes du om Marius Pierau? Har hørt mye pent om ham, er det mulig vi har en mann for fremtiden her?
                    Ni principe ni rey...

                    D10S!

                    Kommentar

                    • gilbert
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 3208

                      Opprinnelig skrevet av Grusom B
                      Hva synes du om Marius Pierau? Har hørt mye pent om ham, er det mulig vi har en mann for fremtiden her?
                      Har sett for lite til å ha noen klar mening. Generelt er jeg treig til å bestemme meg for hva jeg synes før jeg har sett spillere over flere kamper; jeg ville vært en elendig talentspeider. (Men det betyr også at jeg ikke har gitt opp spillere helt, og har trua på at de fortsatt kan overraske, lenge etter at andre har dømt dem nord og ned.)

                      Det samme gjaldt for øvrig Mathis Bolly, som jeg så flere ganger før han virkelig overbeviste meg om potensialet sitt i første omgang mot Fløy.

                      gilbert

                      Kommentar

                      • morten
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 2156

                        Dagens trening var preget av høy intensitet det lille jeg så. Brenne har vond rygg og spiller ikke på mandag iflg seg selv.Mykle er ikke 100% så usikker.
                        Moldskred var hissig i buret og Joooon tømte løken(for urin)på sidelinjen.Riseth forsvant på en slags scootersparkesykkel etter trening.Erland Johnsen var ikke å se ,så veggen styrte treningen.Chartersvein var også på sidelinjen da jeg tror han skal prøve seg som brannmann i en ny tvserie.
                        Badekar
                        http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          Opprinnelig skrevet av morten
                          Dagens trening var preget av høy intensitet det lille jeg så. Brenne har vond rygg og spiller ikke på mandag iflg seg selv.Mykle er ikke 100% så usikker.
                          Moldskred var hissig i buret og Joooon tømte løken(for urin)på sidelinjen.Riseth forsvant på en slags scootersparkesykkel etter trening.Erland Johnsen var ikke å se ,så veggen styrte treningen.Chartersvein var også på sidelinjen da jeg tror han skal prøve seg som brannmann i en ny tvserie.
                          Takk for en usedvanlig informativ treningsrapport.

                          Kommentar

                          • glasgow
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2007
                            • 1252

                            Blir det trening på søndag med LSK kafe

                            Kommentar

                            • morten
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 2156

                              Opprinnelig skrevet av glasgow
                              Blir det trening på søndag med LSK kafe
                              http://lsk.no/?aid=9094227 Iallefall trening.
                              Badekar
                              http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                              Kommentar

                              • gorken
                                Administrator
                                • May 2006
                                • 1483

                                Kanarikafé på Åråsen kl 16:30 - 19:00. Fuglatrening fra 17:00. Salg av vafler, kaker, kaffe og brus. Dagens: kjøttgryte.
                                I have this condition.

                                Kommentar

                                • gilbert
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 3208

                                  Trening søndag 21. september

                                  Treninga var på den nye inngjerda (og lite publikumsvennlige) banen på Vigernesjordene.

                                  19 utespillere samt keeperne Mold og Otto stilte, alle unntatt Kiesenebner, men medregna Setar Salimi fra rekruttene. Simen Brenne småtrente for seg sjøl med Slokvik og spiller neppe i morra, og Pål Steffen sto over spurttrening, men deltok ellers for fullt. Backrekka begynner nå å få noen flere reserver enn Biffen, Rånern og Joooon (med skinne, men ikke gips, på høyre underarm), siden både Pål Steffen og Marius Johnsen spilte forsvar, med god innsats, på motstanderlaget under formasjonstreninga. (Men det gjorde forsåvidt også høyreback Frode Birkeland...)

                                  Mitt tips er at mange på forumet vil være fornøyde med det som ser ut til å være lagoppstillinga i morra, iallfall framover på banen:

                                  Otto
                                  Steinar-Vidar-Frode-Ståle
                                  Karim-Kiko-Jon Anders-Bjørn Helge
                                  Ollie-Magnus

                                  Med iallfall tre innleggs- og dødballføtter (Ståle, Karim, Bjørni) og én bakromsspiller (Magnus) har vi kanskje litt mer variasjon å spille på enn i en del tidligere kamper og 11'ere. Men jeg tipper også at Sundgot kommer inn for en av spissene lenge før det er bare to minutter igjen. På avslutningstreningene som logisk nok avslutta dagens trening (serier med ett innlegg langs bakken og ett i lufta for hver av spissene og midtbanespillerne) var han tidvis, om ikke hele tida, så skarp at Grodås måtte spørre hva han hadde spist til frokost i dag.

                                  Formasjonstreninga var, kanskje noe mer enn vanlig, lagt opp også med tanke på forsvar mot angrep med baller i bakrom, der Sundgot og Fellus utgjorde motstanderens spisspar.

                                  gilbert

                                  som håper morgendagens motstander ligner mer på det laget som tapte 8-0 i cupen mot Molde enn det som kjørte over Deportivo La Coruna for få dager siden. Men det er jo mest opp til Fuglas lag, som må ha full innsats og konsentrasjon.

                                  Kommentar

                                  • gilbert
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 3208

                                    Trening lørdag 4. oktober

                                    Siste trening før hjemmekampen mot FFK i morra var på Vigernesjordet fra 10.30 til 11.45 i dag.

                                    To keepere og nitten utespillere stilte, foruten Erland Johnsen, Grodås, Birkeland, Fjørtoft og Slokvik. Blant de nitten var rekruttene Setar Salimi og Trym Bogen. Kiesenebner, Andresen og Riseth var ikke der, og bare Riseth er aktuell, men usikker, for kampen i morra, etter det jeg fikk opplyst. Marius Johnsen deltok for fullt, men etter det som sto om skaden i siste LSK-posten stiller han vel bak Bertheussen som back-up i back-rekka.

                                    Johnsen var ikke alltid helt fornøyd med tempo og innsats på dagens trening, og sesongen begynner tydelig å slite på troppen. Sikkert godt med en liten landslagspause før neste bortekamp, slik at flere spillere kan komme i bedre slag. På formasjonstreninga endte vi opp med følgende 11'er:

                                    Otto
                                    Steinar-Biffen-Birken-Ståle
                                    Simen-Kiko-Espen-Jonna
                                    Magnus-Ollie

                                    Det vil si at Johnsen i utgangspunktet ønsker å stille samme lag som mot TIL, men i dag måtte mønstre vikarer på tre plasser. Riseth er kanskje, men ikke garantert, klar i morra, og skyver i så fall (forhåpentligvis) Biffen ut på benken. Frode K. brukte, sammen med Karim, store deler av treninga til joggerunder innafor gjerdet, er tydeligvis også litt redusert og ble erstatta av navnebror Frode Birkeland. Bjørn Helge gikk av banen og forlot treninga etter bare et par minutters formasjonstrening, selv om han hadde deltatt for fullt i alle øvelser fram til da. Han gikk også tidligere denne uka av treningsfeltet med "slitne bein", og vi kan bare krysse fingra for at det ikke er/blir det samme som å ha slått opp strekken i låret, i så fall for femte gang i år.

                                    gilbert

                                    Kommentar

                                    • Grobbe
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Mar 2006
                                      • 17

                                      Jeg er livredd for at vi har et stopperproblem foran kampen mot Fredrikstad. Riseth og Andresen var ikke tilstede på treninga i hele tatt. Kippe var ikke med på noen spilløvelser, bare jogget rundt, og tok seg stadig på baksiden av låret. Dermed har vi vel bare Biffen igjen.

                                      Dersom Biffen starter, er det vel ikke usannsynlig at vi pådrar oss noen frispark rett utenfor 16 meteren, og Fredrikstad har en spiller som har skrudd inn noen frispark i år (Wallace Fernando Pereira).

                                      Kommentar

                                      • Folke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2008
                                        • 5955

                                        Opprinnelig skrevet av Grobbe
                                        Jeg er livredd for at vi har et stopperproblem foran kampen mot Fredrikstad. Riseth og Andresen var ikke tilstede på treninga i hele tatt. Kippe var ikke med på noen spilløvelser, bare jogget rundt, og tok seg stadig på baksiden av låret. Dermed har vi vel bare Biffen igjen.

                                        Dersom Biffen starter, er det vel ikke usannsynlig at vi pådrar oss noen frispark rett utenfor 16 meteren, og Fredrikstad har en spiller som har skrudd inn noen frispark i år (Wallace Fernando Pereira).
                                        Men vi har jo Otto i buret...
                                        Halvskadde spillere kan bli hjemme, må bruke de som er friske, uansett hva de heter. Biffen klarer seg sikkert bra om det er han som må steppe inn.

                                        Kommentar

                                        • BennyLem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2005
                                          • 2902

                                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                                          Siste trening før hjemmekampen mot FFK i morra var på Vigernesjordet fra 10.30 til 11.45 i dag.
                                          Takk for fyldig og god rapport. Dette er uten tvil de nyttigste innleggene på forumet, både sett med supporter- og tippelagsøyne.

                                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                                          ...og sesongen begynner tydelig å slite på troppen.
                                          Hvis noen i LSK overhodet prøver å dra denne, da skal de få med meg å gjøre. Her har Erland og spillerne gjort alt de makter for å spille færrest mulige kamper i år. Som kjent røk vi ut i cup og ecup ved første anledning etter at Erland tok over.

                                          Kan heller ikke beskylde spillerne for å slite seg ut på landslagsoppdrag rundt omkring i verden. De få som er med, er vel stort sett stallfyll.

                                          Hvis spillerne ikke orker en kamp i uka, ofte også med to ukers opphold, så er det noe fundamentalt feil. Vent litt... det er det selvsagt. Slokvik har fortsatt jobb i LSK. Komplett skandale.

                                          Opprinnelig skrevet av gilbert
                                          Bjørn Helge gikk av banen og forlot treninga etter bare et par minutters formasjonstrening, selv om han hadde deltatt for fullt i alle øvelser fram til da. Han gikk også tidligere denne uka av treningsfeltet med "slitne bein", og vi kan bare krysse fingra for at det ikke er/blir det samme som å ha slått opp strekken i låret, i så fall for femte gang i år.
                                          Det var den berømte dråpen som fikk begeret til å renne over, uavhengig om Bjørn Helge "stables på beina" til i morgen.

                                          Nå blir det egen tråd på Slokvik! Gled/gru dere.
                                          Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                                          Kommentar

                                          Working...